Jouw ouders zijn pensionado's met teveel tijd, mijn ouders zijn ondernemers en meer praktisch ingesteld. Waren ze ooit iig.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn designmensen. Chai's ouders woonde in een boerderij waar alles een beetje samengeraapt was. Ik hoop je daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.
je was een tegenvaller voor je ouders begrijp ik?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn designmensen. Chai's ouders woonde in een boerderij waar alles een beetje samengeraapt was. Ik hoop je daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.
Die heeft geen fuck te vertellen hier. Hoe zit dat bij jou?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een vrouw in huis gehad?
Ben bij Wehkamp altijd bang dat ze falliet gaan net op het moment dat ik wat bestel.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
https://www.wehkamp.nl/Wi(...)AVJ6usmeMaAjjs8P8HAQ
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etcquote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
ze is de baasquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft geen fuck te vertellen hier. Hoe zit dat bij jou?
hele mooie lichtequote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etc
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn pensionado's met teveel tijd, mijn ouders zijn ondernemers en meer praktisch ingesteld. Waren ze ooit iig.
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een vrouw in huis gehad?
Ik heb twee gehandicapte zussen dus ze konden alleen nog maar winnen toen ik werd geboren.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je was een tegenvaller voor je ouders begrijp ik?
echt iets wat je zou zeggen over voormalige docentenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.
zie de bank amper meerquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.
heb je wel eens niet betaald voor liefde?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.
Mwa het was nog wel om aan te zien hoor, alleen niet mijn stijl. De nieuwe vriendin van haar vader is echt een debiel als het op inrichten en smaak aankomtquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etc
hey mijn ouders zijn ook designmensenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
owquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb twee gehandicapte zussen dus ze konden alleen nog maar winnen toen ik werd geboren.
Allebei in de psychiatrische zorg gewerkt.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
echt iets wat je zou zeggen over voormalige docenten
Ahah donkere eiken meubels idd, gele keukenteels met groene kastenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
met jou hebben ze knap stukje design neergezet iigquote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hey mijn ouders zijn ook designmensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |