Je stijgt op mijn foef-lijst.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.
wist niet dat het soort voorspel was manquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik zeer moet geloven.
weet ikquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zegt mijn moeder ook altijd ja
zij, en met haar vele anderen die zich zo desperaat seksueel moeten uiten omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aannamequote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.
Je moet naar je eigen hart luisterenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik zeer moet geloven.
bah bahquote:
Er zijn periodes geweest dat je gewoon je adem in moest houden als je binnenkwam. En dan zaten zij gewoon te eten in die meurquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Neverknown het volgende:
k zie het al helemaal voor me in mn hoofd. dan een enorme kaklucht derbij.
is het daarom dat je altijd zo snoezig komt vertellen over je vriendje hierquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aanname
zo onregelmatigquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet naar je eigen hart luisteren
automatische systemen zorgde er vorig jaar voor dat ik 6 maanden op 1500 euro moest wachtenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Crip het volgende:
ugh moet fucking hele declaratielijst weer gaan maken wrom gaat zulke shit niet gewoon automatisch via werk
Mijn hart zegt dat Chai en ik een "match made in heaven" zijn. Wat nu?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet naar je eigen hart luisteren
lekker gespaard welquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
automatische systemen zorgde er vorig jaar voor dat ik 6 maanden op 1500 euro moest wachten
je hart zegt helemaal niets man, fantastquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn hart zegt dat Chai en ik een "match made in heaven" zijn. Wat nu?
Godverquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat je gewoon je adem in moest houden als je binnenkwam. En dan zaten zij gewoon te eten in die meur_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry wou je verrassenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Crip het volgende:
ik heb een tabblad ''penisvergroting'' open staan, hoe dan.
een cute opmerking als "verliefd op mn vriendje" vs. "ik wil je helemaal leegzuigen" gezegd door een maagdelijke moslima met hoofddoek tegen een random man op een online forumquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
is het daarom dat je altijd zo snoezig komt vertellen over je vriendje hier
Als het beneden niet stroomt loopt het boven over.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zij, en met haar vele anderen die zich zo desperaat seksueel moeten uiten omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aanname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |