Hoe ziet het eruit dan? ja als je sws echt alles naar je smaak en kleur wil is et altijd zo duur.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa het was nog wel om aan te zien hoor, alleen niet mijn stijl. De nieuwe vriendin van haar vader is echt een debiel als het op inrichten en smaak aankomt
potato tomatoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allebei in de psychiatrische zorg gewerkt.
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow
wilde gewoon bijdehand doen
Ja tot hun 55e of zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.
Ja bij je ma laatst nog.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens niet betaald voor liefde?
lukte primaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.
Gewoon super veel oude spullen. En dan niet retro oud of goed oud maar kapot voorbij levensduur oud. En ook veel te veel spullen die totaal niet matchen. Heel veel oude en houten troep.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit dan? ja als je sws echt alles naar je smaak en kleur wil is et altijd zo duur.
Is een act voor de bühne, staat lekker gepassioneerd.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef zeer het volgende:
denk dat dit wel eens de laatste avond chai hartje mozy kan zijn ik voel spanning
kut, wilde je net een dm doenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een act voor de bühne, staat lekker gepassioneerd.
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat het hier wel erg vaak over seks, "neuken" en homoseks gaat. Zijn we hier 12 met zijn allen of zo?
daten?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hey mijn ouders zijn ook designmensen
Pew pewquote:
nee jij bent met Chaiquote:
Jij ook dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon super veel oude spullen. En dan niet retro oud of goed oud maar kapot voorbij levensduur oud. En ook veel te veel spullen die totaal niet matchen. Heel veel oude en houten troep.
Mandjeskast...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.
dat zegt mijn moeder ook altijd jaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
met jou hebben ze knap stukje design neergezet iig
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.
En dan de enorme schuren + extra kamers tot de nok toe volstouwen met nog meer troep en meubels.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |