ik kom hier voor WCHquote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
sow hallo zeg
wat ben jij voor wanhopige mycrofter pfff
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die annabel zo'n trutMozy zegt dat het een columniste van GeenStijl is. Verklaart een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Montelly het volgende:
Wie had hier fittie met DjeDje ook alweer?
quote:
Haha waren echt epic die dm'squote:
Ja een retarderende rechtse snolletje.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy zegt dat het een columniste van GeenStijl is. Verklaart een hoop.
sstquote:
swsquote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef TARDIS. het volgende:
hop
[..]
hoop voor hem dat je alles doorslikt en dan zn dick schoonlikt en nog een kusje geeft
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breektquote:
Ik kijk nu verder, ze wordt telkens subtiel getrolld door Stefano.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja een retarderende rechtse snolletje.
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Superdonald het volgende:
[..]
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breekt
nounouquote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Superdonald het volgende:
[..]
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breekt
Komt door de drank, normaal is hij veeel slimmer hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is nog dommer dan ik dacht
na vijf uur hequote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door de drank, normaal is hij veeel slimmer hoor.
Drank meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
O oke, zal hem wel voortaan beoordelen op zijn posts van voor vijf uur!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
hij gaat zo een dutje doen daarna is ie weer wat bijgetrokkenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O oke, zal hem wel voortaan beoordelen op zijn posts van voor vijf uur!
Hey lekkertjequote:
soms is mijn gedachte mijn vingers voor. ben een machinequote:
een nietmachinequote:Op maandag 9 januari 2017 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
soms is mijn gedachte mijn vingers voor. ben een machine
Katoenplukkermachine.quote:
fakking bruutquote:
Eerst eten en dan het luchtruim op VATSIM onveilig maken. Ging heel aardig gisteren met voice.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hij gaat zo een dutje doen daarna is ie weer wat bijgetrokken
nu ga je met toto neukenquote:
niks erger dan teleurgesteld zijn in je eigen verwachtingenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is nog dommer dan ik dacht
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks erger dan teleurgesteld zijn in je eigen verwachtingen
Zo voelt je vrouw zich elke dag.quote:
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
terecht.
Hoop dat je je nu nog kutter voelt.
;squote:
steek je bed in de fikquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nieuwe sfeerlichtjes, mijn lava lamp komt amper licht vanaf.
had dima dat ook maar eensquote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu heb ik een kut gevoeld
waxinelichtjesquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat is stom. Ik wil gewoon weer iets van kerstlampjes ofzo.quote:
wat is het probleem dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is stom. Ik wil gewoon weer iets van kerstlampjes ofzo.
koop zo'n zgn mocro lampquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
onlinequote:
Als 'ie uit staat is 'ie helemaal witquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |