Klopt. Je punt is?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan zelf in het Ajax topic.
Haha. Onbeschaamd. Wat een leugenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
onlogisch zou ook een goede mod zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:35 schreef Sked het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)an?r=arnhem-nijmegen
Caland??
Caland en een punt. De combinatie is nooit ver weg.quote:
Behalve Ajax.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hier in de slowchat alles besproken kan worden.
Huhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Google is echt zwaar verneukt nu.
[ afbeelding ]
Het linkt naar de fok-frontpagequote:
Zijn moeder ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
onlogisch zou ook een goede mod zijn.
Is die al actief op FOK!quote:
Ja je blijft onlogisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SOW.
KOEKOEK.
Goed nieuws hé. Heb je het vernomen?
Lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
Net lam gegeten dat een heerlijke onbezorgde jeugd heeft gehad bij het zomerhuisje van de schoonouders. Biologischer wordt het niet.
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme ik word al 2.5 maand afgezet Door mn ontbijtstamcafe
Lange wandeling van de paden af dwars door het bos en nou ja, toen begon het te prikkelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gare vent ben jij toch af en toe. Waarom zou je dit in godsnaam doen?
Ik moet de hele tijd 3 of 4 euro betalen voor rode wijn en nu zegt iemand " a la casa"? Ik knik en 1.50quote:
Bruce Almightyquote:
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.quote:
Supergay dit Scrummie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.
Heb alweer een paar maandjes niet gespeeld en vergeet dan altijd de shortcuts en keybindsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.
Al zeker 5x gezien en verveelt nooit.quote:
Man on the moon?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens zijn films met Jim Carrey voor kinderen met uitzondering van eternal sunshine of the spotless mind
DonRaja vindt deze opmerking niet leuk kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik een groep LARPers tegen
Dat is pas gay
Of je bent gewoon dood van binnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dat soort films.
Ik vond het vroeger al niets. Dat is echt humor voor domme mensen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Jij bent voor wel meer dingen te oud luie dikzakquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger al niets. Dat is echt humor voor domme mensen.
Ga sporten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent voor wel meer dingen te oud luie dikzak
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon dood van binnen.
Sorry, serieus niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeldquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.
[..]
Ga sporten.
En die spier die tussen je benen bungelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeld
Tevens weeg ik minder dan in mn wielertijd (omdat mn spieren weg zijn)
Dit is geen grap maar Door mn medicatie hou ik t eindeloos vol. Zit soms een half uur te pompen en dan geef ik t maar op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die spier die tussen je benen bungelt?
Haha. Een piemelopmerking.
Deel 2 is ook wel gewoon een stuk minder natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
misschien een keer proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Augurkenwodka is best lekker
Einde bericht
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger toen ik 10 was ofzo vond ik 'Dude where's my car' ook nog leuk.
Toen ik dat een jaar terug weer aanzette besloot ik er na 5 minuten maar mee te stoppen nadat ik allemaal uitslag in mijn nek kreeg.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Roland wil het ook graag proberen begrijp ik. Ik kan het hem aanradenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Doe mij maar Ronald Goedemondtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.
Doe mij maar mooi Harrie Jekkers
FOK! maakt je zuurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
We hebben hier al genoeg acts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom mag kingflopland niet
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Het leven lacht mij toe Knut.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.
Die is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
En dan daarheen moeten als Nederlandse clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Ga jij je naam veranderen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had 'm zelf moeten nemen man, gemiste kans.
En die wonnen we nog ook met 0-2quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Dat nieuwe stadion van Krasnodar danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Als je het maar beseft danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven lacht mij toe Knut.
NEC won ook ooit daar van Spartak Moskouquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En die wonnen we nog ook met 0-2
Was -30 hier vandaag. Bizar koudquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
Leuke naam voor een clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.
Ga je dan naar buiten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Lekker in de jacuzzi zitten dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Nou kijk, als een cabaretier zelfs jou weet te vermaken moet hij wel goed zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.quote:
Ik word er eng vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |