Bruce Almightyquote:
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.quote:
Supergay dit Scrummie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.
Heb alweer een paar maandjes niet gespeeld en vergeet dan altijd de shortcuts en keybindsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He. Jij speelt toch WoW he. Kan jij mij uitleggen hoe het werkt? Ik ben vandaag ingelogd na 6 jaar maar ik begrijp er he-le-maal niets van. Rare talent gedoe, ben level 70 en geen idee wat ik moet doen.
Al zeker 5x gezien en verveelt nooit.quote:
Man on the moon?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens zijn films met Jim Carrey voor kinderen met uitzondering van eternal sunshine of the spotless mind
DonRaja vindt deze opmerking niet leuk kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik een groep LARPers tegen
Dat is pas gay
Of je bent gewoon dood van binnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dat soort films.
Ik vond het vroeger al niets. Dat is echt humor voor domme mensen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Jij bent voor wel meer dingen te oud luie dikzakquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger al niets. Dat is echt humor voor domme mensen.
Ga sporten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent voor wel meer dingen te oud luie dikzak
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon dood van binnen.
Sorry, serieus niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeldquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het vroeger ook grappig, niet liegen.
[..]
Ga sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |