En die spier die tussen je benen bungelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeld
Tevens weeg ik minder dan in mn wielertijd (omdat mn spieren weg zijn)
Dit is geen grap maar Door mn medicatie hou ik t eindeloos vol. Zit soms een half uur te pompen en dan geef ik t maar op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die spier die tussen je benen bungelt?
Haha. Een piemelopmerking.
Deel 2 is ook wel gewoon een stuk minder natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dat soort films.
misschien een keer proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Augurkenwodka is best lekker
Einde bericht
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger toen ik 10 was ofzo vond ik 'Dude where's my car' ook nog leuk.
Toen ik dat een jaar terug weer aanzette besloot ik er na 5 minuten maar mee te stoppen nadat ik allemaal uitslag in mijn nek kreeg.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Roland wil het ook graag proberen begrijp ik. Ik kan het hem aanradenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Doe mij maar Ronald Goedemondtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.
Doe mij maar mooi Harrie Jekkers
FOK! maakt je zuurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
We hebben hier al genoeg acts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom mag kingflopland niet
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Het leven lacht mij toe Knut.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.
Die is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
En dan daarheen moeten als Nederlandse clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Ga jij je naam veranderen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had 'm zelf moeten nemen man, gemiste kans.
En die wonnen we nog ook met 0-2quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Dat nieuwe stadion van Krasnodar danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Als je het maar beseft danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven lacht mij toe Knut.
NEC won ook ooit daar van Spartak Moskouquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En die wonnen we nog ook met 0-2
Was -30 hier vandaag. Bizar koudquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
Leuke naam voor een clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.
Ga je dan naar buiten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Lekker in de jacuzzi zitten dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Nou kijk, als een cabaretier zelfs jou weet te vermaken moet hij wel goed zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.quote:
Ik word er eng vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.
Laagjes. Thermobroek onder je jeans, fleecevest aan onder je dikke jas. Dikke sokken, muts op en handschoenen aan. Maar dan nog moet je niet langer dan een kwartier buiten lopen.quote:
Mietje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laagjes. Thermobroek onder je jeans, fleecevest aan onder je dikke jas. Dikke sokken, muts op en handschoenen aan. Maar dan nog moet je niet langer dan een kwartier buiten lopen.
LR gaat gewoon buiten schijten in deze horrorwinterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laagjes. Thermobroek onder je jeans, fleecevest aan onder je dikke jas. Dikke sokken, muts op en handschoenen aan. Maar dan nog moet je niet langer dan een kwartier buiten lopen.
Vandaag 19 in de schaduw 25 in de zonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker. Temperatuur in Sevilla?
Watjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat het er economisch zo beroerd is, anders zou ik er gaan wonen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag 19 in de schaduw 25 in de zon
Vandaag probeerde een zwerver mn koptelefoon te jattenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is dat het er economisch zo beroerd is, anders zou ik er gaan wonen.
Kan me er niet echt een voorstelling van maken. Zolang er geen wind staat denk ik dat het nog wel meevalt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo raakte HMF's vriendin haast haar tella kwijt. Gelukkig lette HMF & ik goed opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag probeerde een zwerver mn koptelefoon te jatten
Veel zwervers en zigeuners en van die bedelnegers
Hopelijk wel tikken gegeven?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag probeerde een zwerver mn koptelefoon te jatten
Veel zwervers en zigeuners en van die bedelnegers
Heb met Frankrijk wat minder, maar ook heerlijk in het Zuiden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als met Frankrijk jammer dat er Spanjaarden wonen
Untermenschenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo raakte HMF's vriendin haast haar tella kwijt. Gelukkig lette HMF & ik goed op
Kut Roemenen.
Je raakt op den duur gewoon onderkoelt. Na 2 min is het snot in je neus al bevroren, je ogen worden droog. Maar de gevoelstemperatuur is met veel wind veel lager. In Sint Petersburg voelt het slechter dan hier meestal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me er niet echt een voorstelling van maken. Zolang er geen wind staat denk ik dat het nog wel meevalt?
Is het in stalingrad ook zo koud in de winter ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je raakt op den duur gewoon onderkoelt. Na 2 min is het snot in je neus al bevroren, je ogen worden droog. Maar de gevoelstemperatuur is met veel wind veel lager. In Sint Petersburg voelt het slechter dan hier meestal.
Gisteren was het -3 hier, begon het lichtjes te waaien. Zonder muts is het dan echt stervenskoud. En jij zit dan nog 23 graden kouder.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je raakt op den duur gewoon onderkoelt. Na 2 min is het snot in je neus al bevroren, je ogen worden droog. Maar de gevoelstemperatuur is met veel wind veel lager. In Sint Petersburg voelt het slechter dan hier meestal.
Ja, zal niet veel schelen met Moskou. Maar is nu ook voor mijn schoonouders extreem. Zo koud was het zelden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het in stalingrad ook zo koud in de winter ?
Ik doe hier sochtends ook muts opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren was het -3 hier, begon het lichtjes te waaien. Zonder muts is het dan echt stervenskoud. En jij zit dan nog 23 graden kouder.
Je gaat daarom ook niet langer dan 10 minuten wandelen, de rest is metro of uber.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren was het -3 hier, begon het lichtjes te waaien. Zonder muts is het dan echt stervenskoud. En jij zit dan nog 23 graden kouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |