Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.
Die is ook wel tof jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
En dan daarheen moeten als Nederlandse clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Ga jij je naam veranderen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had 'm zelf moeten nemen man, gemiste kans.
En die wonnen we nog ook met 0-2quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Dat nieuwe stadion van Krasnodar danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima stadions hier. Stadion in Kazan zag er ook goed uit,om over het nieuwe luzniki maar te zwijgen.
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.
Als je het maar beseft danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven lacht mij toe Knut.
NEC won ook ooit daar van Spartak Moskouquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En die wonnen we nog ook met 0-2
Was -30 hier vandaag. Bizar koudquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan daarheen moeten als Nederlandse club![]()
Ik weet nog wel die wedstrijd die Twente toen speelde tegen Rubin Kazan in het Luzhiniki met -20 ofzowas ook echt bizar, ook echt op zo'n middag
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe mij maar Ronald Goedemondt
Leuke naam voor een clubquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tom Tomsk is wel erg oostelijk hoor.
Ga je dan naar buiten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Lekker in de jacuzzi zitten dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was -30 hier vandaag. Bizar koud
Nou kijk, als een cabaretier zelfs jou weet te vermaken moet hij wel goed zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst één van zijn shows aangezet en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.quote:
Ik word er eng vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee gisteren wel met -26, maar vannacht was ik wel even buiten toen we met de taxi terug gingen uit de karaokebar. Waren 4 uur thuis dus eerst uitgeslapen en daarna voorbereid voor het kerstdiner wat we net op hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |