Pfff... nou vooruit dan maar, dan ligt die ellende achter ons.quote:
En die spier die tussen je benen bungelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeld
Tevens weeg ik minder dan in mn wielertijd (omdat mn spieren weg zijn)
Dit is geen grap maar Door mn medicatie hou ik t eindeloos vol. Zit soms een half uur te pompen en dan geef ik t maar op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die spier die tussen je benen bungelt?
Haha. Een piemelopmerking.
Deel 2 is ook wel gewoon een stuk minder natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dat soort films.
misschien een keer proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Augurkenwodka is best lekker
Einde bericht
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.quote:
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger toen ik 10 was ofzo vond ik 'Dude where's my car' ook nog leuk.
Toen ik dat een jaar terug weer aanzette besloot ik er na 5 minuten maar mee te stoppen nadat ik allemaal uitslag in mijn nek kreeg.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Roland wil het ook graag proberen begrijp ik. Ik kan het hem aanradenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Doe mij maar Ronald Goedemondtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.
Doe mij maar mooi Harrie Jekkers
FOK! maakt je zuurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
We hebben hier al genoeg acts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom mag kingflopland niet
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Het leven lacht mij toe Knut.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |