En die spier die tussen je benen bungelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zeker 7 km gewandeld
Tevens weeg ik minder dan in mn wielertijd (omdat mn spieren weg zijn)
Dit is geen grap maar Door mn medicatie hou ik t eindeloos vol. Zit soms een half uur te pompen en dan geef ik t maar op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die spier die tussen je benen bungelt?
Haha. Een piemelopmerking.
Deel 2 is ook wel gewoon een stuk minder natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ging laatst Dumb and Dumber To kijken, omdat ik deel 1 vroeger érg leuk vond, maar ik vond deel 2 echt pure aids. Halverwege uitgezet, niet één keer kunnen lachen.
Misschien ben ik gewoon te oud geworden voor dat soort films.
misschien een keer proberenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Augurkenwodka is best lekker
Einde bericht
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger toen ik 10 was ofzo vond ik 'Dude where's my car' ook nog leuk.
Toen ik dat een jaar terug weer aanzette besloot ik er na 5 minuten maar mee te stoppen nadat ik allemaal uitslag in mijn nek kreeg.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Roland wil het ook graag proberen begrijp ik. Ik kan het hem aanradenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al gedaan heeft, anders zou hij niet vinden dat het best lekker is.
Doe mij maar Ronald Goedemondtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo vond ik Hans Teeuwen leuk toen ik een puber was. Toen ik pasgeleden weer eens zijn show Trui opzette was ik het ook na zo'n 5 min beu.
Doe mij maar mooi Harrie Jekkers
FOK! maakt je zuurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
We hebben hier al genoeg acts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom mag kingflopland niet
Dat Dinamo Moskou krijgt wel een leuk stadion, met een ijshockeystadion eraan vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
Het leven lacht mij toe Knut.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we concluderen dat we niets meer leuk vinden
Jammer dat er geen echte Siberische club is in de Russische competitie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Novosibirsk - Dinamo Moskou live op tv. Helaas wel zaalvoetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |