Okequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Teveel moeite om op te zoeken. Maar nee.
wat een aikel ahahaahquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zit allemaal wel een beetje diep he maikel
Grappig weerquote:
Ja zondag gaat er iemand naar kijken maar ik ben wel flauw van mijn telefoon eigenlijk. Vertrouw hem toch niet meer en camera is ook brak.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je al 3000 keermaar je vergeet
quote:
O.quote:
Volgens mij heb ik wel eens een gezien van haar... redelijk close up van beetje de zijkant en bij een paard. Ik dacht met gekleurd haar (rood?) maar kan er ook flink naast zitten weerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zondag gaat er iemand naar kijken maar ik ben wel flauw van mijn telefoon eigenlijk. Vertrouw hem toch niet meer en camera is ook brak.
srs man zelfs in een bruincafé vindt echt helemaal niemand dit grappigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
Een vriendin gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
"Ze zei: ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden. "
Ik kocht voor haar een weegschaal.
Toen is de ruzie begonnen...
Ja, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een gezien van haar... redelijk close up van beetje de zijkant en bij een paard. Ik dacht met gekleurd haar (rood?) maar kan er ook flink naast zitten weer
Lul niet, ze was hier laatst nogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb maar één FOK!ster 'gehad' en die kwam uit het parkietenforum en is hier letterlijk nooit geweest.
Dat was ik. Bedankt dat je in elk geval even de naam onthoud van iemand die je wil helpenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand zei net updates door tijdje uitstaan.. Nee dat is het niet. Deed hij ook al voordat hij 3 weken uitging.
Wat is dit voor van facebook gekopieerde kut grap.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
Alsof ik dat nog niet heb gevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:50 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn vragen of ze foto's wilt uitwisselen man
Neem een iPhone 7 ❤quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zondag gaat er iemand naar kijken maar ik ben wel flauw van mijn telefoon eigenlijk. Vertrouw hem toch niet meer en camera is ook brak.
oh shit gemist:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV afstandbediening. Ze vroeg: Wat is er op de TV? Stof, zei ik. Toen is de ruzie begonnen…quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit voor van facebook gekopieerde kut grap.
mag wel een iets recentere komen idd.quote:
Wat kun je wel serveren maar niet eten?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
oh okquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat kun je wel serveren maar niet eten?
Een tennisbal.
Maar was geen plaatje dus neem het weer terug.quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mag wel een iets recentere komen idd.
stuur eens naar mij, als een soort second opinionquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat ik een prachtige foto van mij stuurde :s
Nee want jij stuurt mij ook niets. :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:53 schreef zeer het volgende:
[..]
stuur eens naar mij, als een soort second opinion
Pastaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:52 schreef Crip het volgende:
heb gewoon zo geen zin meer vandaag he, jeetje.
wat zou ik straks eten
wat een niveautje he bbyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop maar weer met je grapjes uit 2000 wise...
trek je kaarten uit de philipe geubelskaartenbak?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:52 schreef wise het volgende:
Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksdag. Ergens waar ik lang niet meer geweest ben, antwoordde ze. Ik stelde toen voor om naar de keuken te gaan. Toen is de ruzie begonnen…
of
In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we een bak bier van 25 euro zouden kopen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een bak bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden. Toen is de ruzie begonnen…
Spinazie en kruidenboter, champignons, zalm/kipquote:
godverdommequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Spinazie en kruidenboter, champignons, zalm/kip
Too slowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
ja altijd overdagquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kwantitatief is het best goed, maar kwalitatief is het deplorabel ja
hngquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij zette te weinig informatie inquote:
oh hoiquote:
ga werken danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook gewoon een telefoon kunnen kopen als ik dat wil.
Ik kies dan de kip.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
neem een rijke vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook gewoon een telefoon kunnen kopen als ik dat wil.
Idem grote vriend.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef BozeHaas het volgende:
nou heb weer intens genoten van jullie aanwezigheid, tot morgen
Doei lieverdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef BozeHaas het volgende:
nou heb weer intens genoten van jullie aanwezigheid, tot morgen
kip is liefde kip is levenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lekker kippetje he
uit googlequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
trek je kaarten uit de philipe geubelskaartenbak?
niet?quote:
Liever spek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
niet?liever zalm? gekke chinees zeg.
Sambal bijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ama en ik zijn verschrikkelijk sexy platonisch man
Mmmm varkenquote:
denk dat ie liever hond eetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haaaaaaaaquote:
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Feta kaas is ook lekker. Eet weleens die stukjes los ui zo'n pot.
Of wortelen dopen in mayonaise
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
Nee, weleens met pijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand hier wel eens seks met zeer gehad?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Ga zelf wegquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
het spijt me Zosk, het floepte eruit
Niemand, nimmer, nergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
iewquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Had toen keer vrouwelijke collega... fucking mager, dat zeg ii er gelijk even bij... die nam altijd boterham met mayo mee naar werkno joke... alleen boter en mayo op een plak brood
DE PENIS VAN ZOSK OOK ALS HIJ NEUKTquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat zeg je nou nooit tegen mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
nou zo is het wel weer voldoende zosk het spijt mij enorm ik vind je een enorme fijne user en ik wil je niet tegen mij in het harnas jagen
#teamzosk
fecking smerig jaquote:
maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zeg je nou nooit tegen mij
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn he
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
jij toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
nou kanker wat toevalligquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssssquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterend
ik ben een wegkijker
Grove leugens!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooit
wie is hier 23?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssss
Goede combiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
Ja, echt schaamteloos gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
takken groeien geenszins op random plekkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
ook nog eensquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
takken groeien geenszins op random plekken
oeiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg dus echt volgens mij 100 meldingen toen ik mijn telefoon aan deed. Dacht echt dat die daarom alleen al zou gaan crashen. Het was net een vibrator.
is het niet gewoon een syndroom die je hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt wel
soort hobby zelfs
Geil.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg dus echt volgens mij 100 meldingen toen ik mijn telefoon aan deed. Dacht echt dat die daarom alleen al zou gaan crashen. Het was net een vibrator.
Ja spelletjes hier, spelletje daar. App hier, app daar. Allemaal meldingen.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is het niet gewoon een syndroom die je hebt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg kanker en nutz ligt dubbel hoor. zieke zieke geest
quote:
weenie hoorquote:
vertel meerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja spelletjes hier, spelletje daar. App hier, app daar. Allemaal meldingen.
Komt vooral omdat ik er niet op voorbereid ben vaakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel schattig.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mss een trilapp?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik gewoon best weinig erop heb staan.
Echt zieke zieke geest die noel he!quote:
fantaseer dan maar een verhaal, graag in dmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was het wel weer eigenlijk. Alles weg geklikt.
mijn telefoon heeft geen tril en geen geluidquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn telefoon trilt altijd. Geluid staat ALTIJD uit.
Ik vind het wel fijn om iets te horen als ik een berichtje krijg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft geen tril en geen geluidalles uitgeschakeld
hey TARDIS. uit 1998quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het altijd fijn als ik op mijn PS4 speel en dat net bij een bepaalde actie waarbij mijn controller trilt iets vastloopt ofzo en dan die controller ook blijft trillen en dan leg ik hem zo op mijn piemel
daar heb ik altijd een beetje moeite meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ook met jou maar dan moet je wel normaal doen
Ik absoluut niet. Ik zie het wel wanneer ik op mijn telefoon kijk. (Wat alsnog vrij constant is hoor)quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om iets te horen als ik een berichtje krijg.
hey hallo! doe je dat nu niet meer? was er in 1998 al dualshock btw?quote:
psychisch wat? in orde?quote:
heb er nu een app voorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hey hallo! doe je dat nu niet meer? was er in 1998 al dualshock btw?
soms zit het diepquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is mijn geheim
ik ben altijd mad
Jou beschouw ik nog als één van de normalenquote:
wel force feedbackquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
Die moet ik ook even hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
knap hoe ik dat doe hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
dan ben je pas psycischquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
blauw scherm?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu ik toch in een klaagmodus ben, Ik krijg dus heel vaak een vage foutmelding als ik de laptop afsluit. ELKE KEER als ik telefoon vast heb met camera aan om er een foto van te maken dan krijg ik die melding gewoon niet.
Neequote:
ik ook van jou hoorquote:
'U kunt nu de USB veilig ontkoppelen.'quote:
Neeeeee johquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je gemene dingen tegen mij zeggen?
oh.. memtest gedraaid?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, iets met geheugen volgens mij.
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
"Nee ik krijg geen blauw scherm ik heb iets met geheugen volgens mij".
Oké.
http://www.memtest.org/quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.
huhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://www.memtest.org/
deze iso op een usb stick installeren en draaien
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paintquote:
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paint
hij crasht toch voor dat ze daar de tijd voor heeft joh schelequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paint
ach man ik wil gewoon helpen maar ik ga wel gewoon weer klierenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij crasht toch voor dat ze daar de tijd voor heeft joh schele
pause knop misschien werkt die?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).
en als chrome opent met tig tabs, filmpjes alles?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).
geheugen dumpquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
http://hcidesign.com/memtest/quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://www.memtest.org/
deze iso op een usb stick installeren en draaien
had ik niet aangenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik staatsloterij had gewonnen, hadden jullie allemaal 10k van me gekregen
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik staatsloterij had gewonnen, hadden jullie allemaal 10k van me gekregen
haha digibeetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik heb hier toch geen verstand van jongens.
net zo grondig?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://hcidesign.com/memtest/
Deze is veel makkelijker, kan je gewoon in Windows draaien.
was je weer madquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, gisteren tegen muur aangeslagen, nu hand kapot
Hey Braddie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, gisteren tegen muur aangeslagen, nu hand kapot
Tijd zat om je er in te verdiepenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook niet hoor.quote:
Mijn webcam is afgeplakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijk
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijk
De kut van jouw exvriendin hahahaquote:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Niels quote?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Als een kleine penis een vereiste is dan idd, nee. Jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat je een kans maakt sorry.
oja excuses.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als een kleine penis een vereiste is dan idd, nee. Jammer.
Echtquote:
Ach je weet op zo'n moment wie je echte FOK!buddies zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echtmanmanman denk je mensen te kennen en denk je dat mensen jou kennen. Nou mooi niet dus. Ik ga zo maar
Daar maar aan vastklampen idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach je weet op zo'n moment wie je echte FOK!buddies zijn.
Klopt.quote:
Doeidoei snoepjequote:
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe even normaal ja sjonnie kamptrut ramenlikker pannenkoek domme dreuzel
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach je weet op zo'n moment wie je echte FOK!buddies zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |