Okequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Teveel moeite om op te zoeken. Maar nee.
wat een aikel ahahaahquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zit allemaal wel een beetje diep he maikel
Grappig weerquote:
Ja zondag gaat er iemand naar kijken maar ik ben wel flauw van mijn telefoon eigenlijk. Vertrouw hem toch niet meer en camera is ook brak.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je al 3000 keermaar je vergeet
quote:
O.quote:
Volgens mij heb ik wel eens een gezien van haar... redelijk close up van beetje de zijkant en bij een paard. Ik dacht met gekleurd haar (rood?) maar kan er ook flink naast zitten weerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zondag gaat er iemand naar kijken maar ik ben wel flauw van mijn telefoon eigenlijk. Vertrouw hem toch niet meer en camera is ook brak.
srs man zelfs in een bruincafé vindt echt helemaal niemand dit grappigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
Een vriendin gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
"Ze zei: ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden. "
Ik kocht voor haar een weegschaal.
Toen is de ruzie begonnen...
Ja, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een gezien van haar... redelijk close up van beetje de zijkant en bij een paard. Ik dacht met gekleurd haar (rood?) maar kan er ook flink naast zitten weer
Lul niet, ze was hier laatst nogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb maar één FOK!ster 'gehad' en die kwam uit het parkietenforum en is hier letterlijk nooit geweest.
Dat was ik. Bedankt dat je in elk geval even de naam onthoud van iemand die je wil helpenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand zei net updates door tijdje uitstaan.. Nee dat is het niet. Deed hij ook al voordat hij 3 weken uitging.
Wat is dit voor van facebook gekopieerde kut grap.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
Een vriendin gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
"Ze zei: ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden. "
Ik kocht voor haar een weegschaal.
Toen is de ruzie begonnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |