quote:
stuur je me daarom nooit berichtjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij nog steeds stom aan het doen met opladen en hij installeert telkens al mijn apps weer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
leuk dat je net doet alsof jij dat niet doet
Helemaal niksquote:
Ja maar ik had even rondgekeken en dat zou het probleem kunnen zijn bij mijn telefoon.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zin just sayin
Ze zeggen wel eens dat een telefoon op hun baasje lijktquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinjust sayin
Noem ze opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens de sheets van Chai heb jij al 5 fok!sters gehad.
niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo naar tegen me doet, dat heb ik echt niet verdiend
Ik stuur bijna niemand berichtjes eigenlijk.quote:
Ben wel echt benieuwd wiequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens de sheets van Chai heb jij al 5 fok!sters gehad.
Flikker dat ding gewoon weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij nog steeds stom aan het doen met opladen en hij installeert telkens al mijn apps weer.
Oh zo... oke... wel vaag, ja. Dat herinstalleren is dat niet gewoon updates? omdat ie al een tijdje het niet deed?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik had even rondgekeken en dat zou het probleem kunnen zijn bij mijn telefoon.
Ah dat is lief maar niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen we allemaal 5 euro neerleggen voor een nieuwe telefoon voor je?
Oh gelijk die PI erbij, dan heb ik er al helemaal geen trek meer in, neem ook mijn vorige post terug.quote:
Jij had er 8 kunnen hebben maar je zegt de dates telkens afquote:
Het zit allemaal wel een beetje diep he maikelquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog hartstikke maagd.
ohquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur bijna niemand berichtjes eigenlijk.Ik ben een slecht whatsapp contact persoon.
Teveel moeite om op te zoeken. Maar nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Staat dit in verband met mijn vorige post?
in d'r fobo toch, die 9,5/10 chickquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
Heb je al 3000 keerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |