Volgens mij ben jij nog hartstikke maagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
elke avond als ik er weer eens lafjes overheen geweest ben
Dankje. Jij ook denk ik.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij staat wel weer aan met nieuwe batterij erin. Dat deed hij eerst helemaal niet meer.
Echt?quote:
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, nieuwe batterij voor telefoon binnen. Telefoon staat weer aan maar doet nog steeds kut.
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog hartstikke maagd.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
en ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idem. Er werken hier een paar mensen die rijden 8 uur per dag alleen maar vooruit en achteruit van vloerniveau tot 16 meter hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk om in een magazijn te heftrucken
Zo gaat dat bij die refo'squote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.
Staat dit in verband met mijn vorige post?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef xcachet het volgende:
Hmm, mijn trui ruikt zo lekker naar m'n luchtje.
Weet niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.
Haha, nee die kerstliedjes niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinjust sayin
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff ook wel echt zin in. Zo hard gewerkt vandaag.
echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
leuk dat je net doet alsof jij dat niet doetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Er werken hier een paar mensen die rijden 8 uur per dag alleen maar vooruit en achteruit van vloerniveau tot 16 meter hoog
Oh dacht alquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee die kerstliedjes niet natuurlijk.
Maar hij post wel minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |