Ja, hij heeft volgens mij al een kwartier niets gepost.quote:
Dat is wel vrij lang inderdaad, gelukkig kan je zo naar huis.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft volgens mij al een kwartier niets gepost.
Geloof ik niks van.quote:
we kunnen ook in juli naar ontario, daar is de annual prepper meetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
wnnr prepper meeting/oefening op de Veluwe?
Bijna nooit.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
elke avond als ik er weer eens lafjes overheen geweest ben
ik ga niet naar landen waar ze de mensenrechten structureel en bij wet schendenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
we kunnen ook in juli naar ontario, daar is de annual prepper meet
Gewoon.quote:
Ik denk niet dat het aan je batterij ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, nieuwe batterij voor telefoon binnen. Telefoon staat weer aan maar doet nog steeds kut.
Graag gedaanquote:
willoow breekt jou zo doormidden als ze wilquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
elke avond als ik er weer eens lafjes overheen geweest ben
Hij staat wel weer aan met nieuwe batterij erin. Dat deed hij eerst helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan je batterij ligt.
zelfs je telefoon is 24/7 stonedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, nieuwe batterij voor telefoon binnen. Telefoon staat weer aan maar doet nog steeds kut.
Pfff ook wel echt zin in. Zo hard gewerkt vandaag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lang inderdaad, gelukkig kan je zo naar huis.
Rtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
willoow breekt jou zo doormidden als ze wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |