Ah ja logisch ook, je hebt helemaal geen pasje om hier binnen te komen. :squote:
Gelukkig niet.quote:
Ik denk zelf dat ik dan vroeg of laat een van die vorktanden wel in mijn rug heb.quote:
mag niet eens naar buitenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja logisch ook, je hebt helemaal geen pasje om hier binnen te komen. :s
Mijn hoofd is trouwens meer een perenvorm.
in je oogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik dan vroeg of laat een van die vorktanden wel in mijn rug heb.
Van wie niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mag niet eens naar buiten
lepels heet datquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik dan vroeg of laat een van die vorktanden wel in mijn rug heb.
quote:
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wilde gewoon grappig doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom dit nu ineens zo?
vorkheftruck met lepels ja juistquote:
I bet he did nazi that coming.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als het jimmy was hadden jullie hem allang uitgescholden voor nazi
Ja, hij heeft volgens mij al een kwartier niets gepost.quote:
Dat is wel vrij lang inderdaad, gelukkig kan je zo naar huis.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft volgens mij al een kwartier niets gepost.
Geloof ik niks van.quote:
we kunnen ook in juli naar ontario, daar is de annual prepper meetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
wnnr prepper meeting/oefening op de Veluwe?
Bijna nooit.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
elke avond als ik er weer eens lafjes overheen geweest ben
ik ga niet naar landen waar ze de mensenrechten structureel en bij wet schendenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
we kunnen ook in juli naar ontario, daar is de annual prepper meet
Gewoon.quote:
Ik denk niet dat het aan je batterij ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, nieuwe batterij voor telefoon binnen. Telefoon staat weer aan maar doet nog steeds kut.
Graag gedaanquote:
willoow breekt jou zo doormidden als ze wilquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij staat wel weer aan met nieuwe batterij erin. Dat deed hij eerst helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan je batterij ligt.
zelfs je telefoon is 24/7 stonedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme, nieuwe batterij voor telefoon binnen. Telefoon staat weer aan maar doet nog steeds kut.
Pfff ook wel echt zin in. Zo hard gewerkt vandaag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lang inderdaad, gelukkig kan je zo naar huis.
Rtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
willoow breekt jou zo doormidden als ze wil
Volgens mij ben jij nog hartstikke maagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankje. Jij ook denk ik.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij staat wel weer aan met nieuwe batterij erin. Dat deed hij eerst helemaal niet meer.
Echt?quote:
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:41 schreef Amarantha het volgende:
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog hartstikke maagd.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
en ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idem. Er werken hier een paar mensen die rijden 8 uur per dag alleen maar vooruit en achteruit van vloerniveau tot 16 meter hoogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk om in een magazijn te heftrucken
Zo gaat dat bij die refo'squote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.
Staat dit in verband met mijn vorige post?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef xcachet het volgende:
Hmm, mijn trui ruikt zo lekker naar m'n luchtje.
Weet niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij? Dacht ergens te hebben gelezen dat Noel je alleen in je reet neemt.
Haha, nee die kerstliedjes niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinjust sayin
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff ook wel echt zin in. Zo hard gewerkt vandaag.
echt hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
leuk dat je net doet alsof jij dat niet doetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Er werken hier een paar mensen die rijden 8 uur per dag alleen maar vooruit en achteruit van vloerniveau tot 16 meter hoog
Oh dacht alquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee die kerstliedjes niet natuurlijk.
Maar hij post wel minder.
Is hij nog steeds stom aan het doen met opladen en hij installeert telkens al mijn apps weer.quote:
quote:
stuur je me daarom nooit berichtjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij nog steeds stom aan het doen met opladen en hij installeert telkens al mijn apps weer.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
leuk dat je net doet alsof jij dat niet doet
Helemaal niksquote:
Ja maar ik had even rondgekeken en dat zou het probleem kunnen zijn bij mijn telefoon.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zin just sayin
Ze zeggen wel eens dat een telefoon op hun baasje lijktquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Als je telefoon kut doet heeft vaak een nieuwe accu ook weinig zinjust sayin
Noem ze opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens de sheets van Chai heb jij al 5 fok!sters gehad.
niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo naar tegen me doet, dat heb ik echt niet verdiend
Ik stuur bijna niemand berichtjes eigenlijk.quote:
Ben wel echt benieuwd wiequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens de sheets van Chai heb jij al 5 fok!sters gehad.
Flikker dat ding gewoon weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij nog steeds stom aan het doen met opladen en hij installeert telkens al mijn apps weer.
Oh zo... oke... wel vaag, ja. Dat herinstalleren is dat niet gewoon updates? omdat ie al een tijdje het niet deed?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik had even rondgekeken en dat zou het probleem kunnen zijn bij mijn telefoon.
Ah dat is lief maar niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen we allemaal 5 euro neerleggen voor een nieuwe telefoon voor je?
Oh gelijk die PI erbij, dan heb ik er al helemaal geen trek meer in, neem ook mijn vorige post terug.quote:
Jij had er 8 kunnen hebben maar je zegt de dates telkens afquote:
Het zit allemaal wel een beetje diep he maikelquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur bijna niemand berichtjes eigenlijk.Ik ben een slecht whatsapp contact persoon.
Teveel moeite om op te zoeken. Maar nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Staat dit in verband met mijn vorige post?
in d'r fobo toch, die 9,5/10 chickquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
Heb je al 3000 keerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een keer een pic zien. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |