Nou ik wel. Jij bent de excuus Aziaatquote:
The Notebook?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ryanblijft voor mij altijd dat kleine ventje uit die ene film.. weet niet meer welke
Snap je laatste zin wel, hij zou toch winnen en dat weet jij ook.
*zwijmel*quote:
Ja ik heb jou weleens goed bekeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
heb je mij weleens goed bekeken? Ik ben 25cm langer dan tom hardy.
Jij moet een keer je gore stinkmuil houden met je kutbril.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ik wel. Jij bent de excuus Aziaat
nee hoor, dat is tomquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:22 schreef Mozy het volgende:
Mijn mancrush is Ryan Gosling. Tom Hardy is te mannelijk en dan moeten we uitvechten wie de alpha is.
hoe dat zoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef zeer het volgende:
[..]
had nog een beetje een net alsof week deze week
evengoed gewoon 45 uur geschreven
Sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet een keer je gore stinkmuil houden met je kutbril.
quote:
Ben benieuwd of Zosk ook het standaard menu bij de chinees kan maken.quote:
jij bent wel echt een goede dude, wij zouden schitterende vrienden kunnen zijn bij regelmatiger contactquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf al een kwart eeuw niet als blond eigenlijk
Daar hebben we Nederlanders voor in dienst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Zosk ook het standaard menu bij de chinees kan maken.
Het eten dan he, niet de menukaart.
Nee, oudere film al. Toen die nog echt kindje was.quote:
Hardopquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet een keer je gore stinkmuil houden met je kutbril.
we hebben iedere dag contactquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jij bent wel echt een goede dude, wij zouden schitterende vrienden kunnen zijn bij regelmatiger contact
sow bam. zie serieus eigenlijk bijna nooit blanke mesnen werken bij de chineesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hebben we Nederlanders voor in dienst.
doe eens rustigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij wilt dus vaker contact, MOEILIJK HE?
Komt omdat alle blanke mensen het kutwerk doen en met hun blanke hondenkop diep in de oven zitten om te schrobben godverdomme.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow bam. zie serieus eigenlijk bijna nooit blanke mesnen werken bij de chinees
Dat doet mij wel wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om dan toch maar in mijn rol te blijven; sorry.
is goed dima.quote:
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat alle blanke mensen het kutwerk doen en met hun blanke hondenkop diep in de oven zitten om te schrobben godverdomme.
mazzelaarsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie mening over personen die zowel borsten als een penis hebben?
Aparte wc om te plassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow bam. zie serieus eigenlijk bijna nooit blanke mesnen werken bij de chinees
onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
gvd, ik had beter m'n best moeten doen op schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ik werk maar 38 weken per jaarkan niet altijd maximaal presteren heh
Heb jou nog nooit vrolijk gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?![]()
LOVE = LIFE
LOVE = MOTIVATION
LOVE = POSITIVITY
LOVE = LOVE
Neem even een teug adem.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat alle blanke mensen het kutwerk doen en met hun blanke hondenkop diep in de oven zitten om te schrobben godverdomme.
Boks mijn arische ubervriend 👊🏼quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
letterlijk al mijn vrienden zijn blank en blond
behoorlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij wilt dus vaker contact, MOEILIJK HE?
goed ideequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bureau mount voor m'n pringlebus fleshlight
gras aan de overkant is altijd groener, zou echt een moord doen voor een dagje lekker heftruckenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd, ik had beter m'n best moeten doen op school
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?![]()
LOVE = LIFE
LOVE = MOTIVATION
LOVE = POSITIVITY
LOVE = LOVE
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt me sws nog nooit gezien. nou bek dicht en pindasaus maken voor over mijn rijst
oh ok sorry hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
elkaar zien bedoel ik toch sjongejonge
Damnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bureau mount voor m'n pringlebus fleshlight
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef Crip het volgende:
Kaolo goor voedsel ook altijd hier in kantine, vanaf volgende maand alles halal. #islamisering
Wow scherp, touche.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt me sws nog nooit gezien. nou bek dicht en pindasaus maken voor over mijn rijst
Spleetogen zijn daar sowieso gevoeliger voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vrouwen die een boks doen, daar krijg ik nou echt een oogziekte van.
Ik geef alleen speelse duwtjes tegen schoudersquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vrouwen die een boks doen, daar krijg ik nou echt een oogziekte van.
Daar zeg je me watquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Spleetogen zijn daar sowieso gevoeliger voor.
Dat is primaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geef alleen speelse duwtjes tegen schouders
Ja, dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig, anders ga ik dood he.
Dan pak je toch een heftruck en doe je dat ?!?!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
gras aan de overkant is altijd groener, zou echt een moord doen voor een dagje lekker heftrucken
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
;squote:
Zit soms nog wel eens op een heftruck of verrijker of, trekkers zelfs ;s . Maar dagje echt knallen met een heftruck is wel nicequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan pak je toch een heftruck en doe je dat ?!?!
En girlyquote:
Ja, ja ik ging weer te ver. En dat na al drie waarschuwingen van jouw handquote:
Zeker om hem een backstab te geven hèquote:
jij weetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit soms nog wel eens op een heftruck of verrijker of, trekkers zelfs ;s . Maar dagje echt knallen met een heftruck is wel nice.
hihiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker om hem een backstab te geven hè
zij was hier een blauwe maandag maar heeft wel een indruk achtergelaten he jezus christus te paard nog aan toequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
we hebben hier ook van die futuristische hoogbouwtrucks. die zijn ook wel nicequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
gras aan de overkant is altijd groener, zou echt een moord doen voor een dagje lekker heftrucken
Beetje rondjes scheuren door het magazijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit soms nog wel eens op een heftruck of verrijker of, trekkers zelfs ;s . Maar dagje echt knallen met een heftruck is wel nice.
nee gewoon in akkerbouwschuur met aardappelsorteren oidquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Beetje rondjes scheuren door het magazijn
lepels op borsthoogtequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Typen vereist ook inspanningquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso als je geen lichamelijk werk doet is dat superfijn om af en toe eens te doen
Zou best een keer een magazijnwedstrijdje racen in heftruck met jou willen doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
ja als je voor hem stond kon hij die post heel niet lezenquote:
okdoeiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef HRC2020 het volgende:
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is een boek lezen en schoenen bestellen
lijkt me verschrikkelijk om in een magazijn te heftruckenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we hebben hier ook van die futuristische hoogbouwtrucks. die zijn ook wel nice
Hehehequote:
Jonge je wil niet zien hoe gespierd mijn vingers zijn.quote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeker om hem een backstab te geven hè
Denk niet dat dat goedkomtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou best een keer een magazijnwedstrijdje racen in heftruck met jou willen doen
waarom dit nu ineens zo?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
WCH hoe vervoer jij je nu sinds ze je rijbewijs hebben afgepakt omdat je tegenliggers zo de vangrail inreden door de felle schittering die uit jouw auto kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |