er zijn meer mensen Iraans dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt. Ik ken 1 Iraanse en die is loco.
Ik maak gewoon een exemplaar van je. Weet iedereen dat ze niet met mij moeten fucken. No hard feelings tho.quote:
Ik ken de afkomsten van vrienden wel pik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
er zijn meer mensen Iraans dan je denkt hoor
owquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een exemplaar van je. Weet iedereen dat ze niet met mij moeten fucken. No hard feelings tho.
Kwestie van smaak. Heb jij ook mancrush? heb ook mancrush op tom hardyquote:
Het nieuwe topic knopje is niet verplicht om in te drukken vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef Toto69 het volgende:
KLB / teen gestoten
3 seconden moeite in een topic werkt hier beter, voila
hhhhhhhhhhhhh ja jij hebt mancrushes op mijn girlcrushes!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Heb jij ook mancrush? heb ook mancrush op tom hardy
echt he,quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 op de 3 is waarschijnlijk Iraansquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken de afkomsten van vrienden wel pik.
Zou toekijken en jaloers worden op jou als jij seks met 1 van hen hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhh ja jij hebt mancrushes op mijn girlcrushes!
quote:
richard spencerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
waar kijk jij bikini's viespeuk?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
echt he,
laatst aan het winkelen.
staat er 1 naast mij terwijl ik bikini's aan het kijken was.
helemaal dr wenkbrouwen zwart doen
[ afbeelding ]
tom fucking hardyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
letterlijk al mijn vrienden zijn blank en blond
sowieso, anders komen ze niet door de ballotagequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
watquote:
anders mag ik er niet mee omgaan van mijn oudersquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sowieso, ander komen ze niet door de ballotage
....... allemaal? of toch niet helemaal allemaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Wat een man zegquote:
in de kantoorwinkel. Daarom had ze die stift om te proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Oh kan, iedereen kan loco zijn ongeacht afkomst. Daar is deze sc wel goede weerspiegeling van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wie er wint, heb je Tom Hardy weleens goed bekeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:22 schreef Mozy het volgende:
Mijn mancrush is Ryan Gosling. Tom Hardy is te mannelijk en dan moeten we uitvechten wie de alpha is.
enige arabs, semi arabs en asians die ik ken, ken ik van hierquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb sws weinig vrienden die niet-westerse allochtonen zijn.
okequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was grap
maar wat is man crush nou precies snap t niet
Dus jij bent de excuus Aziaat?quote:
iedereen is kanjergestoord hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh kan, iedereen kan loco zijn ongeacht afkomst. Daar is deze sc wel goede weerspiegeling van.
Wenkbrauwen zijn ze vaak wel goed in. Alle Iraanse chicks die ik ken doen wenkbrauwen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
okegewoon een soort van tinkeling gevoel in je penis als je ze ziet zeg maar
;s
[..]
Dus jij bent de excuus Aziaat?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
....... allemaal? of toch niet helemaal allemaal?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sorry, daar laat ik mij niet over uit.
Ryanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:22 schreef Mozy het volgende:
Mijn mancrush is Ryan Gosling. Tom Hardy is te mannelijk en dan moeten we uitvechten wie de alpha is.
heb je mij weleens goed bekeken? Ik ben 25cm langer dan tom hardy.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wie er wint, heb je Tom Hardy weleens goed bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |