Zijn best vaak gewoon mooie vrouwen, maar ze hebben idd vaak echt een overkill aan kleurtjes en lagen op hun gezicht. Heel zonde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja jammer want er zijn best turken die er nog wel aan uitzien als ze niet zo zouden falen met make-up.
Ik snap hem nietquote:
waarom moet je er Iraanse bij zeggen. Als een nieuwsoutlet Marokkaans bij een item zet van boefjes zit iedereen te janken.quote:
ja wij vullen elkaar echt heel goed aanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef zeer het volgende:
[..]
jij vindt ook gewoon alles fantastisch wat wise post heh
Eensch. Ik had vroeger in de klas eentje die haar hoofddoek in de klas even afdeed om hem goed te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn best vaak gewoon mooie vrouwen, maar ze hebben idd vaak echt een overkill aan kleurtjes en lagen op hun gezicht. Heel zonde.
Linkse wegkijkerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom moet je er Iraanse bij zeggen. Als een nieuwsoutlet Marokkaans bij een item zet van boefjes zit iedereen te janken.
doe ik dtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom moet je er Iraanse bij zeggen. Als een nieuwsoutlet Marokkaans bij een item zet van boefjes zit iedereen te janken.
hypocrinceptionquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij en ik of jij en wise? of we alle drie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wij vullen elkaar echt heel goed aan
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
Eensch. Ik had vroeger in de klas eentje die haar hoofddoek in de klas even afdeed om hem goed te doen.
Echt een mooie meid met donkerbruine krullen.
Daarna ging de theedoek er weer omheen en was het weer een cadeautje
had nog een beetje een net alsof week deze weekquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
haaaa zeeer alles goed? ook al bijna lekker weekend?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wij vullen elkaar echt heel goed aan
kom langs pls, test mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele scalp, kom hem zelf halen
dat iraanse vrouwen er normaal bekend om staan dat ze wenkbrauwen mooi doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee maar wat heeft het feit dat ze Iraans heeft te maken met dat ze jouw wenkbrauwen neukt?
Wij alle 3 toch? wise plaatst gifjes ik lach er om en jij geeft er commentaar opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
jij en ik of jij en wise? of we alle drie?
neequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef Crip het volgende:
is afkomst benoemen tegenwoordig pijnlijk onderwerp fzo ;s
Dit gaat de goeie kant op!quote:
nu je het zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij alle 3 toch? wise plaatst gifjes ik lach er om en jij geeft er commentaar op
echt. Ik ken 1 Iraanse en die is loco.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iraanse vrouwen er normaal bekend om staan dat ze wenkbrauwen mooi doen
waar¿quote:
weetniet wat ik je aangedaan heb en waarom je zo doet maar het zal welquote:
cake is ready bae. kom proevenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weetniet wat ik je aangedaan hebt en waarom je zo doet maar het zal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |