had nog een beetje een net alsof week deze weekquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
haaaa zeeer alles goed? ook al bijna lekker weekend?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wij vullen elkaar echt heel goed aan
kom langs pls, test mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele scalp, kom hem zelf halen
dat iraanse vrouwen er normaal bekend om staan dat ze wenkbrauwen mooi doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee maar wat heeft het feit dat ze Iraans heeft te maken met dat ze jouw wenkbrauwen neukt?
Wij alle 3 toch? wise plaatst gifjes ik lach er om en jij geeft er commentaar opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
jij en ik of jij en wise? of we alle drie?
neequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef Crip het volgende:
is afkomst benoemen tegenwoordig pijnlijk onderwerp fzo ;s
Dit gaat de goeie kant op!quote:
nu je het zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij alle 3 toch? wise plaatst gifjes ik lach er om en jij geeft er commentaar op
echt. Ik ken 1 Iraanse en die is loco.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iraanse vrouwen er normaal bekend om staan dat ze wenkbrauwen mooi doen
waar¿quote:
weetniet wat ik je aangedaan heb en waarom je zo doet maar het zal welquote:
cake is ready bae. kom proevenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weetniet wat ik je aangedaan hebt en waarom je zo doet maar het zal wel
er zijn meer mensen Iraans dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt. Ik ken 1 Iraanse en die is loco.
Ik maak gewoon een exemplaar van je. Weet iedereen dat ze niet met mij moeten fucken. No hard feelings tho.quote:
Ik ken de afkomsten van vrienden wel pik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
er zijn meer mensen Iraans dan je denkt hoor
owquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een exemplaar van je. Weet iedereen dat ze niet met mij moeten fucken. No hard feelings tho.
Kwestie van smaak. Heb jij ook mancrush? heb ook mancrush op tom hardyquote:
Het nieuwe topic knopje is niet verplicht om in te drukken vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef Toto69 het volgende:
KLB / teen gestoten
3 seconden moeite in een topic werkt hier beter, voila
hhhhhhhhhhhhh ja jij hebt mancrushes op mijn girlcrushes!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Heb jij ook mancrush? heb ook mancrush op tom hardy
echt he,quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt. Ik ken 1 Iraanse en die is loco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |