sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat alle blanke mensen het kutwerk doen en met hun blanke hondenkop diep in de oven zitten om te schrobben godverdomme.
mazzelaarsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie mening over personen die zowel borsten als een penis hebben?
Aparte wc om te plassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow bam. zie serieus eigenlijk bijna nooit blanke mesnen werken bij de chinees
onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Trollscience het volgende:
gvd, ik had beter m'n best moeten doen op schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ik werk maar 38 weken per jaarkan niet altijd maximaal presteren heh
Heb jou nog nooit vrolijk gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?![]()
LOVE = LIFE
LOVE = MOTIVATION
LOVE = POSITIVITY
LOVE = LOVE
Neem even een teug adem.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt omdat alle blanke mensen het kutwerk doen en met hun blanke hondenkop diep in de oven zitten om te schrobben godverdomme.
Boks mijn arische ubervriend 👊🏼quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
letterlijk al mijn vrienden zijn blank en blond
behoorlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij wilt dus vaker contact, MOEILIJK HE?
goed ideequote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bureau mount voor m'n pringlebus fleshlight
gras aan de overkant is altijd groener, zou echt een moord doen voor een dagje lekker heftruckenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd, ik had beter m'n best moeten doen op school
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
merk je ook dat ik vrolijker en liever ben geworden sinds mijn relatie goed zit?![]()
LOVE = LIFE
LOVE = MOTIVATION
LOVE = POSITIVITY
LOVE = LOVE
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt me sws nog nooit gezien. nou bek dicht en pindasaus maken voor over mijn rijst
oh ok sorry hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
elkaar zien bedoel ik toch sjongejonge
Damnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen bureau mount voor m'n pringlebus fleshlight
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:28 schreef Crip het volgende:
Kaolo goor voedsel ook altijd hier in kantine, vanaf volgende maand alles halal. #islamisering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |