Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Feta kaas is ook lekker. Eet weleens die stukjes los ui zo'n pot.
Of wortelen dopen in mayonaise
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
Nee, weleens met pijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand hier wel eens seks met zeer gehad?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Ga zelf wegquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
het spijt me Zosk, het floepte eruit
Niemand, nimmer, nergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
iewquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Had toen keer vrouwelijke collega... fucking mager, dat zeg ii er gelijk even bij... die nam altijd boterham met mayo mee naar werkno joke... alleen boter en mayo op een plak brood
DE PENIS VAN ZOSK OOK ALS HIJ NEUKTquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat zeg je nou nooit tegen mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
nou zo is het wel weer voldoende zosk het spijt mij enorm ik vind je een enorme fijne user en ik wil je niet tegen mij in het harnas jagen
#teamzosk
fecking smerig jaquote:
maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zeg je nou nooit tegen mij
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn he
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
jij toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
nou kanker wat toevalligquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssssquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterend
ik ben een wegkijker
Grove leugens!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooit
wie is hier 23?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssss
Goede combiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
Ja, echt schaamteloos gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
takken groeien geenszins op random plekkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
ook nog eensquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
takken groeien geenszins op random plekken
oeiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg dus echt volgens mij 100 meldingen toen ik mijn telefoon aan deed. Dacht echt dat die daarom alleen al zou gaan crashen. Het was net een vibrator.
is het niet gewoon een syndroom die je hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt wel
soort hobby zelfs
Geil.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg dus echt volgens mij 100 meldingen toen ik mijn telefoon aan deed. Dacht echt dat die daarom alleen al zou gaan crashen. Het was net een vibrator.
Ja spelletjes hier, spelletje daar. App hier, app daar. Allemaal meldingen.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is het niet gewoon een syndroom die je hebt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg kanker en nutz ligt dubbel hoor. zieke zieke geest
quote:
weenie hoorquote:
vertel meerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja spelletjes hier, spelletje daar. App hier, app daar. Allemaal meldingen.
Komt vooral omdat ik er niet op voorbereid ben vaakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel schattig.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mss een trilapp?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik gewoon best weinig erop heb staan.
Echt zieke zieke geest die noel he!quote:
fantaseer dan maar een verhaal, graag in dmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was het wel weer eigenlijk. Alles weg geklikt.
mijn telefoon heeft geen tril en geen geluidquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn telefoon trilt altijd. Geluid staat ALTIJD uit.
Ik vind het wel fijn om iets te horen als ik een berichtje krijg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft geen tril en geen geluidalles uitgeschakeld
hey TARDIS. uit 1998quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het altijd fijn als ik op mijn PS4 speel en dat net bij een bepaalde actie waarbij mijn controller trilt iets vastloopt ofzo en dan die controller ook blijft trillen en dan leg ik hem zo op mijn piemel
daar heb ik altijd een beetje moeite meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ook met jou maar dan moet je wel normaal doen
Ik absoluut niet. Ik zie het wel wanneer ik op mijn telefoon kijk. (Wat alsnog vrij constant is hoor)quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om iets te horen als ik een berichtje krijg.
hey hallo! doe je dat nu niet meer? was er in 1998 al dualshock btw?quote:
psychisch wat? in orde?quote:
heb er nu een app voorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hey hallo! doe je dat nu niet meer? was er in 1998 al dualshock btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |