maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zeg je nou nooit tegen mij
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn he
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Feta kaas is ook lekker. Eet weleens die stukjes los ui zo'n pot.
Of wortelen dopen in mayonaise
jij toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand hier wel eens seks met zeer gehad?
nou kanker wat toevalligquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssssquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar jij bent kaal en ik ben kalend dus dat is confronterend
ik ben een wegkijker
Grove leugens!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me overkwam, zo ben ik anders nooit
wie is hier 23?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben niet kaal, ik ben kalend, en 41, niet 23 dusssssss
Goede combiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow toeval, ik eet nu feta kaas met olijven
Ja, echt schaamteloos gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
Waarom groeien takken op random plekken terwijl onze armen wel altijd op dezelfde plek groeien?
takken groeien geenszins op random plekkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:04 schreef Willoow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |