Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Feta kaas is ook lekker. Eet weleens die stukjes los ui zo'n pot.
Of wortelen dopen in mayonaise
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk dat ie liever hond eet
Nee, weleens met pijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand hier wel eens seks met zeer gehad?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Willoow het volgende:
Feta kaas is ook lekker. Eet weleens die stukjes los ui zo'n pot.
Of wortelen dopen in mayonaise
Ga zelf wegquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je shit dopen in sauzen etc.Ga weg.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
het spijt me Zosk, het floepte eruit
Niemand, nimmer, nergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand hier wel eens seks met zeer gehad?
iewquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Had toen keer vrouwelijke collega... fucking mager, dat zeg ii er gelijk even bij... die nam altijd boterham met mayo mee naar werkno joke... alleen boter en mayo op een plak brood
DE PENIS VAN ZOSK OOK ALS HIJ NEUKTquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mij beetje waarschuwen met ditdat en zelf ook gewoon een pestkop zijn hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat zeg je nou nooit tegen mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
nou zo is het wel weer voldoende zosk het spijt mij enorm ik vind je een enorme fijne user en ik wil je niet tegen mij in het harnas jagen
#teamzosk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |