soms zit het diepquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is mijn geheim
ik ben altijd mad
Jou beschouw ik nog als één van de normalenquote:
wel force feedbackquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
Die moet ik ook even hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
knap hoe ik dat doe hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
dan ben je pas psycischquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
blauw scherm?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu ik toch in een klaagmodus ben, Ik krijg dus heel vaak een vage foutmelding als ik de laptop afsluit. ELKE KEER als ik telefoon vast heb met camera aan om er een foto van te maken dan krijg ik die melding gewoon niet.
Neequote:
ik ook van jou hoorquote:
'U kunt nu de USB veilig ontkoppelen.'quote:
Neeeeee johquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je gemene dingen tegen mij zeggen?
oh.. memtest gedraaid?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, iets met geheugen volgens mij.
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
"Nee ik krijg geen blauw scherm ik heb iets met geheugen volgens mij".
Oké.
http://www.memtest.org/quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.
huhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://www.memtest.org/
deze iso op een usb stick installeren en draaien
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paintquote:
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paint
hij crasht toch voor dat ze daar de tijd voor heeft joh schelequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet op knoppen drukken als die melding er staat. Of CTRL + PRTSCR indrukken en CTRL+V in paint
ach man ik wil gewoon helpen maar ik ga wel gewoon weer klierenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij crasht toch voor dat ze daar de tijd voor heeft joh schele
pause knop misschien werkt die?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).
en als chrome opent met tig tabs, filmpjes alles?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Melding sluit zichzelf heel snel af. En daarna is de laptop uit (zoals het hoort).
geheugen dumpquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
http://hcidesign.com/memtest/quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://www.memtest.org/
deze iso op een usb stick installeren en draaien
had ik niet aangenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik staatsloterij had gewonnen, hadden jullie allemaal 10k van me gekregen
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik staatsloterij had gewonnen, hadden jullie allemaal 10k van me gekregen
haha digibeetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik heb hier toch geen verstand van jongens.
net zo grondig?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://hcidesign.com/memtest/
Deze is veel makkelijker, kan je gewoon in Windows draaien.
was je weer madquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, gisteren tegen muur aangeslagen, nu hand kapot
Hey Braddie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, gisteren tegen muur aangeslagen, nu hand kapot
Tijd zat om je er in te verdiepenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook niet hoor.quote:
Mijn webcam is afgeplakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijk
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil wel helpen via teamviewer maar waarschijnlijk installeer ik die webcam app ook en tja... ik heb net voorwaardelijk
De kut van jouw exvriendin hahahaquote:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
Niels quote?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Als een kleine penis een vereiste is dan idd, nee. Jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat je een kans maakt sorry.
oja excuses.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als een kleine penis een vereiste is dan idd, nee. Jammer.
Echtquote:
Ach je weet op zo'n moment wie je echte FOK!buddies zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echtmanmanman denk je mensen te kennen en denk je dat mensen jou kennen. Nou mooi niet dus. Ik ga zo maar
Daar maar aan vastklampen idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach je weet op zo'n moment wie je echte FOK!buddies zijn.
Klopt.quote:
Doeidoei snoepjequote:
sowquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe even normaal ja sjonnie kamptrut ramenlikker pannenkoek domme dreuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |