soms zit het diepquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is mijn geheim
ik ben altijd mad
Jou beschouw ik nog als één van de normalenquote:
wel force feedbackquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
Die moet ik ook even hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb er nu een app voor
on demand is het helemaal dit jaar
knap hoe ik dat doe hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
dan ben je pas psycischquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jou beschouw ik nog als één van de normalen
blauw scherm?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu ik toch in een klaagmodus ben, Ik krijg dus heel vaak een vage foutmelding als ik de laptop afsluit. ELKE KEER als ik telefoon vast heb met camera aan om er een foto van te maken dan krijg ik die melding gewoon niet.
Neequote:
ik ook van jou hoorquote:
'U kunt nu de USB veilig ontkoppelen.'quote:
Neeeeee johquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je gemene dingen tegen mij zeggen?
oh.. memtest gedraaid?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, iets met geheugen volgens mij.
Ja volgens mij zegt hij elke keer dat er een fout in het geheugen is. Daarom probeer ik foto te maken zodat ik rustig kan lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
"Nee ik krijg geen blauw scherm ik heb iets met geheugen volgens mij".
Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |