SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
Ja, ik kan gelukkig dus nog wel effe mee. Tenzij de bonus gespeeld wordt inderdaad, dan staan ze er met 80 liedjes in ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.
Ik hoorde Everglow tijdens de Top 2000 en heb dat liedje zeker 100 keer op de radio gehoord. Ik zou nog steeds geen toon uit dat liedje kunnen reproduceren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee levenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja al ruim een uur. Je hebt Suburbia gemist.
Ow ja dat kan ook. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee leven
Ik zet een traditie voort nu het hier om de Top 2000 draait.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis hier geen Top2000 ofzo
Laters
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar als Chris zijn bonus uitspeelt, betekent dat wel dat de kans groot is dat er geen nieuw materiaal bijkomt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Heeft inderdaad niks in de lijst te zoeken. En Atlas ligt er bijna uit; erg jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde Everglow tijdens de Top 2000 en heb dat liedje zeker 100 keer op de radio gehoord. Ik zou nog steeds geen toon uit dat liedje kunnen reproduceren.
het maakt mij eigenlijk niets uit. Ik heb helemaal niets met Coldplay. En niet om het haten maar ik vind ze gewoon niet prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit wordt dan grotendeels mijn stemlijstje voor 2017..hoef nog maar over 13 nummer na te denken!
dan wel hopen dat ze volgend jaar weer 35 nummers doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.
Dit is Donovanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar wie is dit?
Donovanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar wie is dit?
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan wel hopen dat ze volgend jaar weer 35 nummers doen.
het is radio2 hè. Dan kunnen ze zeggen dat ze nog meer stemmen hebben gekregen. Of misschien wel weer minder.... Het blijft een verrassing.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?
Yellow is mijn favoriete Coldplay-nummer. Het staat hoger dan ooit - op 111 - maar nog steeds niet in de Top 100. Don't Panic zou er inderdaad ook wel in mogen. Prut als Hymn For The Weekend, Every teardrop is a waterfall en Paradise kan eruit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.
dat zou mooi zijn... mits ze dan wel een beperking gaan doen wat betreft het aantal nummers van 1 artiest.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?
Het grootste probleem van wat ik 'de recente sky-radio artiesten' noem is dat ze te hoog staan en vaak met te veel liedjes er in staan. The Script met maar 2 liedjes zou me veel minder storen. Adele zou ook veel minder erg zijn als haar liedjes meer verspreid zouden staan in de lijst, met maar 1 liedje bij de beste 200. Voor Coldplay geldt een combinatie van die 2, wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.
gelukkig niet door de tv.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je schudt even met het flesje nagellak en je lanceert dat ding zo de kamer in, rakelings langs de tv
Die Idols-versie, brrrr.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo fijn voor de karaoke en talentenjacht
oeps.......quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je schudt even met het flesje nagellak en je lanceert dat ding zo de kamer in, rakelings langs de tv
Eens.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
Zo'n klassieker hoort er toch in
eigenlijk geldt dit wel voor alle bands vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van wat ik 'de recente sky-radio artiesten' noem is dat ze te hoog staan en vaak met te veel liedjes er in staan. The Script met maar 2 liedjes zou me veel minder storen. Adele zou ook veel minder erg zijn als haar liedjes meer verspreid zouden staan in de lijst, met maar 1 liedje bij de beste 200. Voor Coldplay geldt een combinatie van die 2, wat mij betreft.
ik kocht laatst een flesje en liet dat in het winkelcentrum uit mijn handen vallen, flesje kapot, lak op straatquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
ik doe het veel te weinig. Teennagels hebben wel altijd een kleurtje, maar vingers word ik altijd moedeloos van, na een dag al beschadigd. Heb met kerst van schoonmoeder leuk kleurtje gekregen: 360 peacock van NYC, dus dat zit er nu opquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gelukkig niet door de tv.
Nagellakken, goed idee dat moet ik ook nog doen.
oepsquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik kocht laatst een flesje en liet dat in het winkelcentrum uit mijn handen vallen, flesje kapot, lak op straat
De Beatles en Stones staan dan ook redelijk over de lijst verspreid, van de grote namen geldt het op het moment eigenlijk alleen voor Queen en Coldplay niet.. (ja en de dooien natuurlijk, da's niet zo gek)quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk geldt dit wel voor alle bands vind ik.
Ook van The Beatles of The Stones hoeft echt niet alles bij de eerste 1000.
En AC/DC staat er geloof ik 4 keer in en 4 keer heel erg hoog ook nog.
Wat mij betreft blijft Whole lotta rosie in de top 100 en zakt de rest wat.
ik heb dit jaar echt een overdosis Metallica gehadquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatles en Stones staan dan ook redelijk over de lijst verspreid, van de grote namen geldt het op het moment eigenlijk alleen voor Queen en Coldplay niet.. (ja en de dooien natuurlijk, da's niet zo gek)
Metallica begint ook aardig in die richting te komen.
ja dat inderdaad. Tegenwoordig doe ik wel met base en topcoat. Dat helpt wel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe het veel te weinig. Teennagels hebben wel altijd een kleurtje, maar vingers word ik altijd moedeloos van, na een dag al beschadigd. Heb met kerst van schoonmoeder leuk kleurtje gekregen: 360 peacock van NYC, dus dat zit er nu op
komt uiteraard ook door die vermaledijde keuzelijst he?! die heeft gewoon teveel invloed/is niet uitgebreid genoeg. Net hoe je het bekijkt. Plus dat je 35 nummers van dezelfde artiest in kunt sturen....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatles en Stones staan dan ook redelijk over de lijst verspreid, van de grote namen geldt het op het moment eigenlijk alleen voor Queen en Coldplay niet.. (ja en de dooien natuurlijk, da's niet zo gek)
Metallica begint ook aardig in die richting te komen.
Ik niet. Twee van de drie zou ik op zich wel kunnen aanvragen....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al 2 van de 3 beste liedjes ooit gemaakt gehoord vandaag
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit topic gaat echt te langzaam voor zo'n hoog oestrogeen gehalte
en dan te bedenken dat het bij lange na niet hun mooiste isquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit toch een goeie plaat jongens
Voor Radio 49-begrippen is dit best een aardig tempo. De Top 10 van MUZ-users met de meeste posts in 2016 wordt volledig gevormd door R49-DJ's en vaste topicbezoekersquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit topic gaat echt te langzaam voor zo'n hoog oestrogeen gehalte
half uurtje extra genoeg?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde radio 49 opzetten tijdens het sporten, maar door omstandigheden ben ik nog niet aan het sporten
Het plan is dat zo nog te gaan doen, kan ik dit programma terugluisteren, of gaan jullie nog even door ?
eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit toch een goeie plaat jongens
oh, echt wel hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat het bij lange na niet hun mooiste is
Dat zegt natuurlijk ook wel wat over de rest van MUZ.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor Radio 49-begrippen is dit best een aardig tempo. De Top 10 van MUZ-users met de meeste posts in 2016 wordt volledig gevormd door R49-DJ's en vaste topicbezoekers
Die ja, maar ook This is hardcore, Wickerman, Help the aged...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, echt wel hoor.Oke, F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.E. is ook erg fijn
was je er bij in 2001 op Lowlands?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pulp was van de britpopbands misschien wel het minst aan mij besteed. Leuk, meer niet.
Ach, vorige week kwamen er in een zekere reeks zo'n 195 topics bij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk ook wel wat over de rest van MUZ.
ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, vorige week kwamen er in een zekere reeks zo'n 195 topics bij.
Ik heb er verder niks mee te maken
Nee, toen stond ik in de Charlie. Ik ga niet naar een band waar ik niks mee hebquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
was je er bij in 2001 op Lowlands?
Ik heb op mn laptop dat mn CPU omhoog gaat naar 100% als ik chrome gebruikquote:
Ja, klopt... - Maar goed, R49 is natuurlijk ook een katalysator om over allerlei soorten muziek te praten. Veel band-topics lopen maar langzaam. En dan heb je nog al die riazop-meuk overal; om een punthoofd van te krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk ook wel wat over de rest van MUZ.
Heb in FB geopperd om het volgend jaar anders aan te pakken, wat dat betreft. Waarom wél een apart forum voor SR en niet voor Top 2000?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mijn naam is haasquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van mijn kant ook nog eentje dan: Billy Joel - Leningradquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
oke 1 verzoekje nog.. geen idee of je nog ruimte over hebt, zo nee, dan heb ik pech: Paranoid Android - Radiohead
nou ja, kan ik nog even meepakken denk ik. ga ik de rest wel een nachtelijk uurtje van de t2000 terugluisterenquote:
Als ik draai, dan open ik geen browsers meer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb op mn laptop dat mn CPU omhoog gaat naar 100% als ik chrome gebruikalles gezocht hoe dat kan.
was wel tof... er barstte een flinke onweersbui los en Jarvis zei: laten we er maar een feestje van maken als we er toch allemaal aangaan zo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, toen stond ik in de Charlie. Ik ga niet naar een band waar ik niks mee heb
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopicquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb in FB geopperd om het volgend jaar anders aan te pakken, wat dat betreft. Waarom wél een apart forum voor SR en niet voor Top 2000?
Omdat SR op zijn hoogtepunt nog altijd 2x zo hard ging als de Top 2000.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb in FB geopperd om het volgend jaar anders aan te pakken, wat dat betreft. Waarom wél een apart forum voor SR en niet voor Top 2000?
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
was wel tof... er barstte een flinke onweersbui los en Jarvis zei: laten we er maar een feestje van maken als we er toch allemaal aangaan zo.
Dat is ook wel weer zo. Maar dan moeten ze ook maar kappen met het SR-forum, als je het zo bekijkt. Het zal mij verder ook een zorg zijn, maar het viel me gewoon op, die verhoudingen...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopic
mwah is dat echt nodig? Alles gebeurt in 1 topic. Wmb mag die best in MUZ blijven, maar ik snap je op zich wel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jarvis is ook bijna altijd crystal mad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..
Wat mij betreft, blijft het zoals het nu is. Ik vind het wel overzichtelijk om in 1 topic reeks te posten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel ook als ik niet draai hequote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik draai, dan open ik geen browsers meer.
Ik reageer dan vanaf mijn iPad...
ja dat was ie OOK. Wel terecht vond ik.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat Jarvis pissed was omdat iedereen daar alleen maar kwam schuilen..
Zo'n halszaak is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah is dat echt nodig? Alles gebeurt in 1 topic. Wmb mag die best in MUZ blijven, maar ik snap je op zich wel.
Zijn er teveel van inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een apart subforum zorgt alleen maar voor versnippering lijkt me, het gaat mij om de gezelligheid in het livetopic
Dat moet lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als iemand me op t rooster kan zetten
Er zal gewoon een verkapte SC blijven dan, maar ik zie vooral geen noodzaak.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mij betreft, blijft het zoals het nu is. Ik vind het wel overzichtelijk om in 1 topic reeks te posten.![]()
Tikje distortion, geloof ik...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Deze hakt er lekker in op de koptelefoon
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Please could you stop the noise
I'm trying to give some head
top2000 topic....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, damn!Waar komen ze allemaal vandaan zeg?
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:30 DJ Symph Nieuwjaars Show
21:30 - 23:30 EggsTC - Nieuwjaars GOA
jij nam de honneurs warenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
Niemand de honneurs waargenomen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste je bij Walk on the Wild Side vorige week.
uit de waterkraanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthoudenquote:
Ik dus.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand de honneurs waargenomen?
komt goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik ook, Top2000 is mainstream, ik ben niet van mainstream, behalve de echte topnummers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als Radiohead fan vind ik het trouwens prima dat de inbreng van Radiohead beperkt blijft in de top 2000.
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
in, niet totquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Succes met leren!quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je dat hebt onthouden
[..]
Ik dus.
Ik ga zo trouwens wel het topic uit, wil nog even lerenZolang er maar geen liedje van de Simple Minds langskomt in de tussentijd is alles goed, dan moet ik weer aan die man die dat vak geeft denken
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen jij met je vriendin lag te vozen, heeft er hier in MUZ ook wat kruisbestuiving plaats gevonden...
ik welquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat we ze daarbuiten niet meer horen?
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
info@radio2.nlquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.quote:
het is voor mij vooral geen moeten. Soms worden artiesten nu een beetje krampachtig erin gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
dan krijg je wel een heel aparte lijst denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
zou wel een interessante lijst worden, dat welquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.
Diaan Woei is iemand andersquote:
Roesje is uitgewerkt...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Diaan Woei is iemand anders
vandaag weer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
soms?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
Nog steeds zo brak als een aapquote:
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moequote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aankondiging voor komende maandagavond:
[ afbeelding ]
(Deel 3 van mijn show met uitsluitend muziek uit Noorwegen)
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]alleen had hij net daarvoor minecraft afgesloten.
Gewoon ziek melden op je 1e dag.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moe
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aankondiging voor komende maandagavond:
[ afbeelding ]
(Deel 3 van mijn show met uitsluitend muziek uit Noorwegen)
Da's een slechte instellingquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden op je 1e dag.
Je bent nooit verplicht om te luisteren. Maar ik dacht: ik kondig de show nu even aan, nu het lekker druk is hierquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik beloof niks... is na weer mijn eerste werkdag.. dus dan vaak wel moe
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griekquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Morgenavond van 20.00 - 22.00 golden oldies op Radio 49.
hij was tijdens Minecraft in het Engels met iemand aan het chatten.. af en toe vroeg ie ons een woord, maar niet veel eigenlijk... ben benieuwd of die ander er iets van begrepen heeftquote:
Helaas sta ik dan in de oefenruimte.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griek
nee joh... vanaf tweede ziektemelding in een jaar kost het je een vrije dag.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden op je 1e dag.
Ik ben net klaar met een paar kinderen van de scouting te pogen een waterkrachtcentrale te bouwen met een electromotor. Is alleen niet geluktquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik plaats een aankondiging van mijn N-show en acuut duik jij op. Verdacht dit...
De fijne muziek van Symph eerderquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het toverwoord Norge werkte, denk ik
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, dat gaan we missen, dan zitten we bij de Griek
op die leeftijd spraken wij ook gewoon 'Duits', dus dit ging vast ook wel goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij was tijdens Minecraft in het Engels met iemand aan het chatten.. af en toe vroeg ie ons een woord, maar niet veel eigenlijk... ben benieuwd of die ander er iets van begrepen heeft
En de Zorba's Dance vraag ik bij deze alvast aan dan...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet de radio daar maar aan. Draai ik wel een keer Demis Roussos.
De polen ff omdraaien is toch niet zo lastig?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met een paar kinderen van de scouting te pogen een waterkrachtcentrale te bouwen met een electromotor. Is alleen niet gelukt
ja maar dat was face to face he?! dit is gewoon op de pc...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op die leeftijd spraken wij ook gewoon 'Duits', dus dit ging vast ook wel goed
Er zat blijkbaar iets in waardoor het alleen stroom in beweging om wilde zetten en niet andersom. Mooi kut.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De polen ff omdraaien is toch niet zo lastig?
Hoe staat ie op hem dan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopen
Wat korter maken helpt niet?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt mijn Demis Roussosjurk echt niet mooi, dus dat ding ga ik weer verkopen
Als je over een jaar of 30 de omvang van Demis hebt, mag je hem vast wel weer aan...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een absurd groot hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat mijn hoofd niet eens door het gat gaat
Autodynamo nemen, schoepenrad en accu eraan, klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zat blijkbaar iets in waardoor het alleen stroom in beweging om wilde zetten en niet andersom. Mooi kut.
jij bent veel te scherpquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een hoofd dat niet door het gat van een Demis Roussousjurk kan? Wow..
Symph heeft ook een koptelefoon met aan elke kant een Peavey monitor speaker...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een hoofd dat niet door het gat van een Demis Roussousjurk kan? Wow..
Demis Roussosjurk klinkt dan ook wel een tikkeltje... fout.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik sla ff over, als je het niet erg vindt...quote:
Het is iig een uitgebreid menu!quote:
Dit met een beugeltje ertussen:quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph heeft ook een koptelefoon met aan elke kant een Peavey monitor speaker...
Fantastische band; zwaar onderschat.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahhh, de zingende naakte paspoppen in de kerk
In de 80s was niks te gek
ow sorry, was even afgeleidquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph heeft ook een koptelefoon met aan elke kant een Peavey monitor speaker...
Ik snap nog steeds niet waarom je dat nog steeds denktquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rush niet in de lijst staat trouwens.
pssst 1291quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rush niet in de lijst staat trouwens.
zo'n jaren zeventig maxidress en dan een maat of 2 te grootquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Demis Roussosjurk klinkt dan ook wel een tikkeltje... fout.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je dat nog steeds denkt
gofferquote:
T'rug in je hoek!quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ho maar weer, dood aan de progrock
ah ik snap het al, de bassist had de hikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ook een zware bevalling, deze opname...
we gaan proberen te luisteren, denk ik. We moeten morgen naar Friesland. Hopelijk zijn we op tijd thuis.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
dit is de intercity versie geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er ging iets niet helemaal goed, geloof ik...
pics please.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Symph draait ze van het begin tot het eind, maar laat het middenstuk dan wel weg...
Als je dit dan combineert met de Top 2000-uitzending kun je zelf gewoon de perfecte, ongestoorde muziekshow bij elkaar knippen en plakkenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Symph draait ze van het begin tot het eind, maar laat het middenstuk dan wel weg...
Een week lang muziek bij elkaar knippen en plakken is me te veel werk...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je dit dan combineert met de Top 2000-uitzending kun je zelf gewoon de perfecte, ongestoorde muziekshow bij elkaar knippen en plakken
en ik snap ook waaromquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik liep even naar boven om de DJ op z'n hoofd te timmeren vanwege de progrock, krijg ik als reactie: ja weet ik veel wat Rush voor muziek is...
humz....quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik liep even naar boven om de DJ op z'n hoofd te timmeren vanwege de progrock, krijg ik als reactie: ja weet ik veel wat Rush voor muziek is...
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had iemand het gelijknamige nummer van 2 ex-10cc leden al genomineerd voor de 80s lijst?
nee, wel Cryquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had iemand het gelijknamige nummer van 2 ex-10cc leden al genomineerd voor de 80s lijst?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we gaan proberen te luisteren, denk ik. We moeten morgen naar Friesland. Hopelijk zijn we op tijd thuis.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als hij uit de was is en op de foto voor Marktplaats gaat zal ik 'm laten zien
Soms een beetje in een rush, maar OK...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het kwam redelijk in de buurt, Symph
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms een beetje in een rush, maar OK...
Ach Noobie zat ook nog in een roeschquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms een beetje in een rush, maar OK...
het buurmeisje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:29 schreef just me het volgende:
gaat even iemand irl gedag zeggen die teruggaat naar het buitenland.
Hang the DJ maar uit...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
ik ga bankhangen... tot een volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |