ik ben geen kloon hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]oh de kloontjeskermis gaat weer beginnen
ok oberquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik niet zo materialistisch was maar ik word echt dolgelukkig van nieuwe spullen
word gelukig van je natte foef in mn gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik niet zo materialistisch was maar ik word echt dolgelukkig van nieuwe spullen
hey kurovskiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:29 schreef BB-8 het volgende:
[..]
word gelukig van je natte foef in mn gezicht
Ik ben 12 wat is ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:29 schreef BB-8 het volgende:
[..]
word gelukig van je natte foef in mn gezicht
gr.ria en de kidsquote:
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat verzieken is? De hele tijd die flauwe tyfus grappen
Ga nu niet janken om dit plz![]()
Een trap nageven? Hou op hoor
ik zal je ff klaarmakenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef HRC2020 het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet eens op hoeren bol.com en PostNL meelwormenslikkers
Ja, dit kan dus niet he.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Kloontjes aan een touw aan de boom
waar zeg ik dat topic? Ging mij om de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.
Mozy mag jou ook wel een paar flinke stompen gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.
NG, pik je dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Kloontjes aan een touw aan de boom
doe niet plsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mozy mag jou ook wel een paar flinke stompen geven
hahaquote:
Ik had het over dat topic, niet jij inderdaad. Is toch raar om als het gezellig is uit het niets over verzieken te beginnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik dit topic?
Nergens maar goed het moment was verkeerd, sorry
Zal voortaan een geschikt moment vinden voor een verziekende grap
Neem even een teug adem.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word soms echt woest van jullie he
Kalmeer eens even, griezel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word soms echt woest van jullie he
Inwendig jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij wordt cachet thuis dagelijks mishandeld door Noel
ik koos juist dat moment zo dat het meer opvalt dan tijdens een 'rel'quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over dat topic, niet jij inderdaad. Is toch raar om als het gezellig is uit het niets over verzieken te beginnen?
Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik juist nogal averechts werken. Wat is de logica daarachter als ik vragen mag? Ik volg dat niet helemaal.
Het zijn altijd anderen en het ligt nooit aan jezelf en de schuld moet je altijd bij andere neer leggen, pezuquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik koos juist dat moment zo dat het meer opvalt dan tijdens een 'rel'
Maar goed dagenlang kutgrappen maken kan (dat gebeurt ook steeds op het juiste moment kennelijk) dus maar 1x vragen of ze ipv hem mij willen afkraken is dus ongezellig en een trap na
Ok, genoteerd
arnhem als je daar naar toe gaat heb je sowieso verlorenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
Kom allemaal vechten 15:00 Arnhem CS.
laat het supersof en chloroform niet horenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
arnhem als je daar naar toe gaat heb je sowieso verloren
hjb vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er gewoond en blij dat er weg ben, arnhem ook dat ik weg ben wrsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
[..]
laat het supersof en chloroform niet horen
wrm Arnhemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
Kom allemaal vechten 15:00 Arnhem CS.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoeveel tactiek kan je toepassen met een beetje pijltjes werpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... met darten, er was een gast die zei toch in het nieuws dat ie een nieuwe tactiek had enzo en echt ging winnen? een Engelsman?? wie was dat ook alweer? lees er niets meer over.
Weet jij dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij wordt cachet thuis dagelijks mishandeld door Noel
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... met darten, er was een gast die zei toch in het nieuws dat ie een nieuwe tactiek had enzo en echt ging winnen? een Engelsman?? wie was dat ook alweer? lees er niets meer over.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Phil Taylorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, wat zat ie nou te lullen dan?quote:
jij bent echt zon knuffelbeerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:03 schreef PeZu het volgende:
Hier kraak mij maar lekker af ipv niels dat wordt kaolo saai
[ afbeelding ]
knuffel myquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent echt zon knuffelbeer
k wil je knuffelen
ja, gewoon een beetje stoerdoenerij. zou hetzelfde zijn als WCH beweert dat hij echt z'n haar terug gaat krijgen, maar ik vertel niet hoe hoor!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wat zat ie nou te lullen dan?mindgames van een stamkroeg ganger?
![]()
haal wegquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, gewoon een beetje stoerdoenerij. zou hetzelfde zijn als WCH beweert dat hij echt z'n haar terug gaat krijgen, maar ik vertel niet hoe hoor!!
Ja dacht ik alquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, gewoon een beetje stoerdoenerij. zou hetzelfde zijn als WCH beweert dat hij echt z'n haar terug gaat krijgen, maar ik vertel niet hoe hoor!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent echt zon knuffelbeer
k wil je knuffelen
Oh op die manier. Oké snap je gedachtegang. Bedankt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik koos juist dat moment zo dat het meer opvalt dan tijdens een 'rel'
Maar goed dagenlang kutgrappen maken kan (dat gebeurt ook steeds op het juiste moment kennelijk) dus maar 1x vragen of ze ipv hem mij willen afkraken is dus ongezellig en een trap na
Ok, genoteerd
Dat is net zo oud als jouw gebash op niels en braddie.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:55 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook best afgekraakt worden hoor. Er staat nog een oncharmante foto in een OP in US. (Als dat nog zichtbaar is en niet gesloten, dat subforum stopte toch?)
doe nou niet het topic was net zo gezelligquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is net zo oud als jouw gebash op niels en braddie.
Oja excuses, snapte net je gedachtegang niet goed. Nu wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe nou niet het topic was net zo gezellig
ja sorry het was wat flauw...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja excuses, snapte net je gedachtegang niet goed. Nu wel!
haha je bent schattigquote:
Daar doen we allemaal aan meequote:
door en door verrot en deplorabel.quote:
Deze hele sc en alle mensen er in zijn door en door verrot.quote:
niks meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze hele sc en alle mensen er in zijn door en door verrot.
Heb er toch zelf om gevraagd....quote:
Ik willig niks in hoor, deed je zelf al maar ik ben wel van het extra duwtje geven dus voor dat gegeven....geen probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb er toch zelf om gevraagd....
Bedankt voor het inwilligen van mijn verzoek om mij belachelijk te maken Nutz
Ja geef hem graag voorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik willig niks in hoor, deed je zelf al maar ik ben wel van het extra duwtje geven dus voor dat gegeven....geen probleem
viesmadquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
Durven alleen als het een makkelijk slachtoffer is. Bah.![]()
gvd chaiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geef hem graag voor![]()
Op die andere laffe herders hier kan ik niet rekenen.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geef hem graag voor![]()
Op die andere laffe herders hier kan ik niet rekenen.
Was je toen 3 nachten wakker ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:55 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook best afgekraakt worden hoor. Er staat nog een oncharmante foto in een OP in US. (Als dat nog zichtbaar is en niet gesloten, dat subforum stopte toch?)
ga je nu schoolshooting doen of nog zo'n emo webcam foto makenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
Durven alleen als het een makkelijk slachtoffer is. Bah.![]()
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.quote:
gaat us weg?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:55 schreef Chai het volgende:
gewoon afsluiten met heel veelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.
Nee dat is de opbouw, niet de escalatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
gewoon afsluiten met heel veelpoppetjes
Ik kan wel braddie-way gaan met kanker maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.
Maar je kan ook gewoon deze '' pakken, dan laat je duidelijk zien dat je er geen woorden meer aan vuil maakt en je hebt gewonnen.
In mijn opinie is deze wel oké maar niet super.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen hoor
De 'quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.
Maar je kan ook gewoon deze '' pakken, dan laat je duidelijk zien dat je er geen woorden meer aan vuil maakt en je hebt gewonnen.
Nee, maar je kan dan een van hun reactie nemen, bijvoorbeeld. of een mix van meerdere eindscheld reacties.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
De '' is veel te cliché voor signature mad gescheld en ik scheld eigenlijk nooit? Ben weleens niet lief, maar dan zonder schelden.
Signature mad gescheld moet juist authentiek zijn en dat is het dan dus niet meer, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan dan een van hun reactie nemen, bijvoorbeeld. of een mix van meerdere eindscheld reacties.
Je moet ergens beginnen, chai.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Signature mad gescheld moet juist authentiek zijn en dat is het dan dus niet meer, maar bedankt voor het meedenken.
Dan is vragen om gescheld ook niet authentiek. Wacht tot iemand echt viesmad op je is dan kan je dat gebruiken voor je sigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Signature mad gescheld moet juist authentiek zijn en dat is het dan dus niet meer, maar bedankt voor het meedenken.
Denk niet dat ze Skyradio verslaan hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Radio 538 spant wel de kroon met nummers meerdere keren per dag afspelen
Oh ja echt he en wat vinden ze zichzelf ongelofelijk grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Skyradio verslaan hoor.
Op Radio538 moeten de DJ's altijd zo overdreven hard lachen tussendoor met zo'n typische 538 lach.
Heb geen zin om in de auto met oortjes op te gaan zitten. Kan vast wel eigen via de radio, maar met bij skere in onze bedrijfsauto betwijfel ik dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:24 schreef Crip het volgende:
luister niet naar radio, wil gewoon precies luisteren waar ik zin in heb
We switchen wel eens van radiozender hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:26 schreef Myrr het volgende:
Ja echt, radioleef houdt in dat je een loonslaaf bent in een bedrijf waar de radio steevast, iedere dag, de hele dienst lang, dezelfde zender hanteert.
Beter eigen muziek opzetten als het kan, maar wel even rekening houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Zal toch 'Middle of the Road' moeten zijn met af en toe een zijstapje. Sky is wel OK in een werkplaats als je het niet zelf voor het uitmaken hebt en er veel mensen werken. Slayer gaat te ver of je zit in een klein team met liefhebbers. Dan kan het natuurlijk wel. Nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Radio 538 spant wel de kroon met nummers meerdere keren per dag afspelen
je zo laten behandelenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Myrr het volgende:
Im going down down down til four in the morning.
Bij dat nummer zou ik eigenlijk gepijnigd moeten zijn aan destijds mijn ex die weer was vreemdgegaan en een relatie aan ging met een van zijn sidechicks, maar nee. Ik zie enkel excel voor me.
la plagequote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:28 schreef Myrr het volgende:
Im going down down down til four in the morning.
Bij dat nummer zou ik eigenlijk gepijnigd moeten zijn aan destijds mijn ex die weer was vreemdgegaan en een relatie aan ging met een van zijn sidechicks, maar nee. Ik zie enkel excel voor me.
damnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Andere vraag die rest;
Als hij jou aan de kant zet, wie is dan de sidebitch?
wow diep 2nutz wooowww
jij kan zo mod worden in r&pquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Andere vraag die rest;
Als hij jou aan de kant zet, wie is dan de sidebitch?
wow diep 2nutz wooowww
Pijnboompittenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Myrr het volgende:
Okay mensings;
Salade
Walnoten
Bladsla
Geitenkaas
Honing
Sinaasappel
Gele paprika
Iemand nog een toevoeging? Mis een zoutje.
kappertjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Myrr het volgende:
Okay mensings;
Salade
Walnoten
Bladsla
Geitenkaas
Honing
Sinaasappel
Gele paprika
Is ook nog steeds een ambitie van mij.quote:
zout en peperquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Myrr het volgende:
Okay mensings;
Salade
Walnoten
Bladsla
Geitenkaas
Honing
Sinaasappel
Gele paprika
quote:
Beetje zeezout, of, als je dat hebt fleur de sel, dat is heel passend. Klinkt compleet verder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:30 schreef Myrr het volgende:
Okay mensings;
Salade
Walnoten
Bladsla
Geitenkaas
Honing
Sinaasappel
Gele paprika
Jong kalfje he. Heeft niet heel lang geduurd voor ik weg was tho.quote:
Jong hoeft niet altijd dom te zijn maar dat terzijde. Gaat wel vaak zo op helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jong kalfje he. Heeft niet heel lang geduurd voor ik weg was tho.Wel echt de ergste pijn, verraad.
quote:
jahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
Nee geen kappertjes hahaecht een afkeer voor gekregen sinds preggo.
Zeezout of fleur de sel dus. Is dat bij de Ap te koop?
quote:
Zeezout zeker. Fleur de sel ff checken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje zeezout, of, als je dat hebt fleur de sel, dat is heel passend. Klinkt compleet verder.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_de_sel
ja maar Himalaya zout is de beste!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)
Ja die bedoel ik, zeezout heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeezout zeker. Fleur de sel ff checken.
Wow. Echt wel een aardig verschil in sensatie tussen fijn zout en zeezout. Laatste is knapperig en ontpopt zich in je mond tot een smaakbommetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)
easy money datquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar Himalaya zout is de beste!!!!!
quote:
Echt hequote:
quote:
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Godin toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.
Crip, waar ben je? Jij bent de voedselGod hier. Kun jij dit even uitleggen aan meneer alsjeblieft?
Elk tafelzout is uit de zee, het steenzout wat Jozo heet is identiek en ook uit de zee, alleen wat ouder, een paar miljoen jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.
Heeft volgens mij vooral met structuur te maken en wat minder met verschil in smaak.
ja de korrelgrote en vorm geeft een andere belevingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.
Heeft volgens mij vooral met structuur te maken en wat minder met verschil in smaak.
????quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Elk tafelzout is uit de zee, het steenzout wat Jozo heet is identiek en ook uit de zee, alleen wat ouder, een paar miljoen jaar
wat wel is dat er jodium aan is toegevoegd geloof ik, maar ok, dat heb je nodig, anders krijg je zo'n gezwel in je keel
Voor zeezout moet je uiteraard naar de zeequote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
Dode zee ja, das pas zout. Dan kan je drijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor zeezout moet je uiteraard naar de zee
godwin volgens mij hoorquote:
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.
Crip, waar ben je? Jij bent de voedselGodin hier. Kun jij dit even uitleggen aan meneer alsjeblieft?
Oquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er was hier ooit zee he, een ondiepe oceaan
fleur de sel is idd anders van smaak, andere verhouding door het winproces, ook microorganismen erinquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
Ik leg net uit wanneer ik fleur de sel zou gebruiken dat deed ik op eigen ervaring
ja, thats all.quote:
ik vind het mondgevoel anders de smaak niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fleur de sel is idd anders van smaak, andere verhouding door het winproces, ook microorganismen erin
Oh prima. De meeste mensen kennen het niet. Excuses voor mijn arrogantie hier in.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
Ik leg net uit wanneer ik fleur de sel zou gebruiken dat deed ik op eigen ervaring
Hij maak 'em gewoonquote:
fleur de sel is het laagje dat drijft op het zeewater als het indamptquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het mondgevoel anders de smaak niet.
Kan ook zijn dat ik het niet proef maar dooorgaans proef ik zeer goed ingredienten in een gerecht.
geen probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh prima. De meeste mensen kennen het niet. Excuses voor mijn arrogantie hier in.
Tot morgen vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met GIERENDE banden naar huis.
Oh oke sorry danquote:
Ja, dat valt altijd wel op jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nutz kapt om 17:00 stipt, heftruck parkeren en naar huus
op de heftruck naar huus gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nutz kapt om 17:00 stipt, heftruck parkeren en naar huus
Is dat zo anders dan? deed ik jaren terug wel eens nog maar niet echt meer behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de avond fokken dan.
Ja toch, sjekkie in me bek en goannnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
baas
en getoeter negeren he, gewoon op de snelweg
Nee, valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat zo anders dan? deed ik jaren terug wel eens nog maar niet echt meer behoefte aan.
Van de 10 genoemde punten kloppen er zeker 7 niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:03 schreef Toto69 het volgende:
10 Feitjes over haags_kwartiertje:
- 02-05-1986
- Lange blonde pijpenkrullen
- Heeft een baby
- Spendeert 18 uur per dag op FOK!
- Is boos om zijn meest recente ban
- Vindt dit niet de mooiste tijd van het jaar
- Grote vrienden met Hans
- Een echte Duindorper
- Groot fan van ADO
- Vindt darten geen sport
Oh okquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van de 10 genoemde punten kloppen er zeker 7 niet.
ftfyquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:02 schreef Toto69 het volgende:
10 Feitjes over WCH:
- 30-04-1945
- Kalend
- Ouder
- niet Seniel
- geen Perenbek
- Poekie
- Fervent aanhanger van Hermann
- Heeft een leuter
- Houdt niet van skatende mensen
- Denkt niet na over een haartransplantatie
wil die van aberquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Meer mensen die een feitenlijstje willen?
- 02-05-1986quote:
ben jij van 86?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
- 02-05-1986
- Heeft een baby
- Groot fan van ADO
Die kloppen wel, maar feitelijk is mijn dochter ook geen baby meer. Maar goed, ik reken hem goed.
10 Feitjes over Aberella/Oberkullie/Aberkullie/HRC2020/JimmyDeanquote:
Sowquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
- 02-05-1986
- Heeft een baby
- Groot fan van ADO
Die kloppen wel, maar feitelijk is mijn dochter ook geen baby meer. Maar goed, ik reken hem goed.
Gedraagt zich als een oude lul ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht dat je ouder was joh
Nou, ik heb je op Facebook, eerlijk toegegeven, ik heb er zelden op gekeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sow
Jij weet denk ik niet eens 3 dingen van mij
Verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht dat je ouder was joh
Daar ga je sowieso niet veel over me vinden hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik heb je op Facebook, eerlijk toegegeven, ik heb er zelden op gekeken.
Nee, over mij ook niet. En als je al wat weet te vinden dan klopt het waarschijnlijk al niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso niet veel over me vinden hoor.
ja ikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Meer mensen die een feitenlijstje willen?
Je hart nog wel toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, over mij ook niet. En als je al wat weet te vinden dan klopt het waarschijnlijk al niet meer.
Supersof:quote:
Kleurrijk figuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 Feitjes over Aberella/Oberkullie/Aberkullie/HRC2020/JimmyDean
- 28 jaar
- Werkt in de zorg
- Rookt shag
- Ongeveer 1m65 lang en 80 kg zwaar
- Paars geverfd haar, niet kort pittig
- Heeft een brilletje
- Is al zeven jaar vrijgezel
- Heeft een hekel aan eenden
- Groot fan van Braddie
- Seks gehad met Le_Professeur
10 Feitjes over Catkillerquote:
10 Feitjes over Toto69quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Super interessant allemaal Toto.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 Feitjes over Toto69
- Kan niet tot 10 tellen
Haha totoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Supersof:
- 12-02-1995
- Groot fan van de zomer van 2013 met alle tinychatsessies
- Vindt LMI een dolfijn
- Doet aan volleybal
- Ongeveer 1m75 lang
- Woont in Arnhem
- Heeft echt een super lieve hond genaamd Pluto
- Is stiekem een beetje verliefd op Drug
- Ziet er alleraardigst uit voor een FOK!ster
- Geen fan van kale mannen
7/10quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 Feitjes over Catkiller
- Doet hatelijk in de KLBSC, maar is IRL een stille, timide jongen.
- Heeft ooit een epileptische aanval gehad en ik moet toegeven dat ik toen erg hard voor hem geduimd heb dat hij niets in z'n hoofd had zitten
- Scheldt graag mensen uit zonder duidelijke reden
- Eind twintig
- Heeft een dinnetje
- Woont ergens in het noorden van ons land
- Geen sportliefhebber
- Vindt darten geen sport
- Dierenliefhebber, heeft zelf twee katjes ook al doet zijn naam anders vermoeden.
- Lang bruin haar.
Geen lang haar, meer katten en niet in het noorden van het land.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke ik fout heb danmag in DM
Meer katten zelfs ja?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen lang haar, meer katten en niet in het noorden van het land.
Nee afgeknipt toen ik leerde dat jij dat ook ooit had in een heel heel heel heel heel heel ver verledenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee afgeknipt toen ik leerde dat jij dat ook ooit had in een heel heel heel heel heel heel ver verleden
Ja 4 die nog even nergens heen gaanquote:
ahwwquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja 4 die nog even nergens heen gaan
- Eind twintigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
10 feitjes over Pezu nu graag.
Hij is fijnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Eind twintig
- Sinds het begin van de KLBSC aanwezig, en hier trots op.
- Groot fan van Utopia
- Houdt wel van een beetje drugs
- Woont in het zuiden des lands
- Heeft een dinnetje
- Draagt een bril, ongeveer 1m90 lang en blond haar
- Poept minimaal 2x per dag
- Fan van darten
- Vindt Raymond van Barneveld leuker dan Michael van Gerwen
5/7quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Eind twintig
- Sinds het begin van de KLBSC aanwezig, en hier trots op.
- Groot fan van Utopia
- Houdt wel van een beetje drugs
- Woont in het zuiden des lands
- Heeft een dinnetje
- Draagt een bril, ongeveer 1m90 lang en blond haar
- Poept minimaal 2x per dag
- Fan van darten
- Vindt Raymond van Barneveld leuker dan Michael van Gerwen
hahahahahquote:
- Fan van Noel Gallagher, hekel aan z'n broertje Liam.quote:
- GYMboiquote:
voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:25 schreef Montelly het volgende:
Hey latente homo's en ontaantrekkelijke dames.
er kloppen maar 2 puntenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 Feitjes over Aberella/Oberkullie/Aberkullie/HRC2020/JimmyDean
- 28 jaar
- Werkt in de zorg
- Rookt shag
- Ongeveer 1m65 lang en 80 kg zwaar
- Paars geverfd haar, niet kort pittig
- Heeft een brilletje
- Is al zeven jaar vrijgezel
- Heeft een hekel aan eenden
- Groot fan van Braddie
- Seks gehad met Le_Professeur
Jij bent wel afschuwelijk veel geïnteresseerd in mede-fokkers.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- GYMboi
- Mattie van McNulty
- Hekel aan ecto's die nu in de sportschool trainen voor een maandje
- Halverwege de twintig
- Woont ergens in het westen van Nederland
- Ongeveer 1m85 lang en 90 kg zwaar (uiteraard 8% bf)
- Heeft twee wolfshonden
- Geen vriendin
- Ook geen vriendje trouwens
- Favoriete vakantieland is Cuba
quote:
dit is gwn basic surrounding awareness manquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent wel afschuwelijk veel geïnteresseerd in mede-fokkers.
is voor veel mensen lastig te bevatten, loop ik ook altijd tegenaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is gwn basic surrounding awareness man
Heb meer met Liam maar die naam was al bezetquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Fan van Noel Gallagher, hekel aan z'n broertje Liam.
- Fan van PSV
- 27 jaar
- Relatie met xcachet
- Gek op wierie of een nakkie op z'n tijd
- Heeft een hekel aan darten
- Is bij Partizan Belgrado geweest en moest daar zijn muntgeld inleveren
- Is sowieso redelijk fan van het oostblok/de balkan
- Vindt zeer een lul
- Hakt koppen af van personen die xcachet proberen te versieren
raar is dat dat users hier 24/7 zijn en 10 willekeurige feiten noemen over een andere user als 'afschuwelijk veel interesse' noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is is voor sommige mensen lastig te bevatten, loop ik ook altijd tegenaan.
Alles wat je onthoudt over iemand anders is STALKERIG GEDRAG.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is is voor sommige mensen lastig te bevatten, loop ik ook altijd tegenaan.
Lees dat net ookquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:31 schreef Chai het volgende:
http://112vandaag.nl/2017(...)idische-stappen.html
Montellyquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:25 schreef Montelly het volgende:
Hey latente homo's en ontaantrekkelijke dames.
Heb je ook de NSFW link?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:31 schreef Chai het volgende:
http://112vandaag.nl/2017(...)idische-stappen.html
zegt de user met bijna 100.000 posts dit jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent wel afschuwelijk veel geïnteresseerd in mede-fokkers.
- halverwege de 20quote:
Nee, idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Die manbunboy ookZoiets kan je toch niet srs kijken dan.
legit pas gezien bij 2de keer kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Die manbunboy ookZoiets kan je toch niet srs kijken dan.
Heb je de hele film al 2 keer gekeken?quote:
mensen die het als feiten zienquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
raar is dat dat users hier 24/7 zijn en 10 willekeurige feiten noemen over een andere user als 'afschuwelijk veel interesse' noemen
jesus christus wat eng.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- halverwege de 20
- vriendje van chai (joh)
- voornaam begint met een S
- wietliefhebber
- rond de 1m90 lang
- woont in het midden van het land
- niet zo gek op paarden
- gluurt wel eens in de dmbox van chai
- geen sportliefhebber
- fitnesst wel eens
ook als shit niet waar is, zijn het feiten manquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die het als feiten zien
Als je goed oplet zie je dat de helft niet klopt![]()
Ik kom op 2,75 feiten die kloppen in meine liste
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je de hele film al 2 keer gekeken?
Nee het artikel retardsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij hebt hem gezien? Viespeuk.
Link?
Sozy.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
jesus christus wat eng.
En godzijdank begin ik niet met een S.![]()
ik kn een betere beschrijving geven vn jouquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
jesus christus wat eng.
doe eensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kn een betere beschrijving geven vn jou
Oh over die S. Was ik juist zeker gvdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
jesus christus wat eng.
Hoe de fuck denk jij dat ik heet dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh over die S. Was ik juist zeker gvd
ken ze niet, ik zag op de northface site dat er sale was, dat zijn ook goede tassen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:36 schreef zeer het volgende:
moet nieuwe rugzak hebbem, iemand ervaring met 511 Tactical Rush 12 rugzakken?
Nou dat kan wel wat vriendelijker zeg.quote:
srry veel te conformistischquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken ze niet, ik zag op de northface site dat er sale was, dat zijn ook goede tassen.
ik zat al te kijken want ze zien er wel badass uit jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:39 schreef zeer het volgende:
ga wel ff checken pezu maar check youtube on die 511 tactical rush 12 shit wat een tassen man
Ik ken lui gewoon niet. Is denk ik door mijn afkomst.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd zg toch ben lui.
moet opeens denken aan gisteren met je leg uit 2323x
je ziet er anders wel uit als mijn broerquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken lui gewoon niet. Is denk ik door mijn afkomst.
Ja echt vet goed heb er 2quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:36 schreef zeer het volgende:
moet nieuwe rugzak hebbem, iemand ervaring met 511 Tactical Rush 12 rugzakken?
Ik kan mij goed aanpassen. Is denk ik door mijn afkomst.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
je ziet er anders wel uit als mijn broer
hehequote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan mij goed aanpassen. Is denk ik door mijn afkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |