Heb er toch zelf om gevraagd....quote:
Ik willig niks in hoor, deed je zelf al maar ik ben wel van het extra duwtje geven dus voor dat gegeven....geen probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb er toch zelf om gevraagd....
Bedankt voor het inwilligen van mijn verzoek om mij belachelijk te maken Nutz
Ja geef hem graag voorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik willig niks in hoor, deed je zelf al maar ik ben wel van het extra duwtje geven dus voor dat gegeven....geen probleem
viesmadquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
Durven alleen als het een makkelijk slachtoffer is. Bah.![]()
gvd chaiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geef hem graag voor![]()
Op die andere laffe herders hier kan ik niet rekenen.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geef hem graag voor![]()
Op die andere laffe herders hier kan ik niet rekenen.
Was je toen 3 nachten wakker ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:55 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook best afgekraakt worden hoor. Er staat nog een oncharmante foto in een OP in US. (Als dat nog zichtbaar is en niet gesloten, dat subforum stopte toch?)
ga je nu schoolshooting doen of nog zo'n emo webcam foto makenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef Chai het volgende:
Durven alleen als het een makkelijk slachtoffer is. Bah.![]()
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.quote:
gaat us weg?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:55 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook best afgekraakt worden hoor. Er staat nog een oncharmante foto in een OP in US. (Als dat nog zichtbaar is en niet gesloten, dat subforum stopte toch?)
gewoon afsluiten met heel veelquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.
Nee dat is de opbouw, niet de escalatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
gewoon afsluiten met heel veelpoppetjes
Ik kan wel braddie-way gaan met kanker maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog ideeën voor wat gescheld dan? Moet met een beetje signature gescheld afsluiten natuurlijk.
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.
Maar je kan ook gewoon deze '' pakken, dan laat je duidelijk zien dat je er geen woorden meer aan vuil maakt en je hebt gewonnen.
In mijn opinie is deze wel oké maar niet super.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen hoor
De 'quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar je zou eens kunnen mycroften op jezelf richting niels of braddie om ideeën op te doen.
Maar je kan ook gewoon deze '' pakken, dan laat je duidelijk zien dat je er geen woorden meer aan vuil maakt en je hebt gewonnen.
Nee, maar je kan dan een van hun reactie nemen, bijvoorbeeld. of een mix van meerdere eindscheld reacties.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
De '' is veel te cliché voor signature mad gescheld en ik scheld eigenlijk nooit? Ben weleens niet lief, maar dan zonder schelden.
Signature mad gescheld moet juist authentiek zijn en dat is het dan dus niet meer, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan dan een van hun reactie nemen, bijvoorbeeld. of een mix van meerdere eindscheld reacties.
Je moet ergens beginnen, chai.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Signature mad gescheld moet juist authentiek zijn en dat is het dan dus niet meer, maar bedankt voor het meedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |