Ik had het over dat topic, niet jij inderdaad. Is toch raar om als het gezellig is uit het niets over verzieken te beginnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik dit topic?
Nergens maar goed het moment was verkeerd, sorry
Zal voortaan een geschikt moment vinden voor een verziekende grap
Neem even een teug adem.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word soms echt woest van jullie he
Kalmeer eens even, griezel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word soms echt woest van jullie he
Inwendig jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij wordt cachet thuis dagelijks mishandeld door Noel
ik koos juist dat moment zo dat het meer opvalt dan tijdens een 'rel'quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over dat topic, niet jij inderdaad. Is toch raar om als het gezellig is uit het niets over verzieken te beginnen?
Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik juist nogal averechts werken. Wat is de logica daarachter als ik vragen mag? Ik volg dat niet helemaal.
Het zijn altijd anderen en het ligt nooit aan jezelf en de schuld moet je altijd bij andere neer leggen, pezuquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik koos juist dat moment zo dat het meer opvalt dan tijdens een 'rel'
Maar goed dagenlang kutgrappen maken kan (dat gebeurt ook steeds op het juiste moment kennelijk) dus maar 1x vragen of ze ipv hem mij willen afkraken is dus ongezellig en een trap na
Ok, genoteerd
arnhem als je daar naar toe gaat heb je sowieso verlorenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
Kom allemaal vechten 15:00 Arnhem CS.
laat het supersof en chloroform niet horenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
arnhem als je daar naar toe gaat heb je sowieso verloren
hjb vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er gewoond en blij dat er weg ben, arnhem ook dat ik weg ben wrsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
[..]
laat het supersof en chloroform niet horen
wrm Arnhemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef Superdonald het volgende:
Kom allemaal vechten 15:00 Arnhem CS.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoeveel tactiek kan je toepassen met een beetje pijltjes werpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... met darten, er was een gast die zei toch in het nieuws dat ie een nieuwe tactiek had enzo en echt ging winnen? een Engelsman?? wie was dat ook alweer? lees er niets meer over.
Weet jij dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij wordt cachet thuis dagelijks mishandeld door Noel
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he... met darten, er was een gast die zei toch in het nieuws dat ie een nieuwe tactiek had enzo en echt ging winnen? een Engelsman?? wie was dat ook alweer? lees er niets meer over.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Phil Taylorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |