ik ben geen kloon hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]oh de kloontjeskermis gaat weer beginnen
ok oberquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik niet zo materialistisch was maar ik word echt dolgelukkig van nieuwe spullen
word gelukig van je natte foef in mn gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:28 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wou dat ik niet zo materialistisch was maar ik word echt dolgelukkig van nieuwe spullen
hey kurovskiquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:29 schreef BB-8 het volgende:
[..]
word gelukig van je natte foef in mn gezicht
Ik ben 12 wat is ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:29 schreef BB-8 het volgende:
[..]
word gelukig van je natte foef in mn gezicht
gr.ria en de kidsquote:
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat verzieken is? De hele tijd die flauwe tyfus grappen
Ga nu niet janken om dit plz![]()
Een trap nageven? Hou op hoor
ik zal je ff klaarmakenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef HRC2020 het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet eens op hoeren bol.com en PostNL meelwormenslikkers
Ja, dit kan dus niet he.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Kloontjes aan een touw aan de boom
waar zeg ik dat topic? Ging mij om de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.
Mozy mag jou ook wel een paar flinke stompen gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic geen enkele flauwe grap gezien (anders quote graag). heb nog globaal terug gelezen, maar kon niks vinden. Wie weet ligt het aan mij dat ik erover heen lees, maar leer graag bij uiteraard.
NG, pik je dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Kloontjes aan een touw aan de boom
doe niet plsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mozy mag jou ook wel een paar flinke stompen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |