quote:
jahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
Nee geen kappertjes hahaecht een afkeer voor gekregen sinds preggo.
Zeezout of fleur de sel dus. Is dat bij de Ap te koop?
quote:
Zeezout zeker. Fleur de sel ff checken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje zeezout, of, als je dat hebt fleur de sel, dat is heel passend. Klinkt compleet verder.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fleur_de_sel
ja maar Himalaya zout is de beste!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)
Ja die bedoel ik, zeezout heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeezout zeker. Fleur de sel ff checken.
Wow. Echt wel een aardig verschil in sensatie tussen fijn zout en zeezout. Laatste is knapperig en ontpopt zich in je mond tot een smaakbommetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
waaeom fleur de sel? Ik zou dat alleen pakken als je decoratief zout op een gerecht wil leggen voor de smaak door een saldlade voldoet elk zout (al het zout is tenslotte zee zout)
easy money datquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar Himalaya zout is de beste!!!!!
quote:
Echt hequote:
quote:
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Godin toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.
Crip, waar ben je? Jij bent de voedselGod hier. Kun jij dit even uitleggen aan meneer alsjeblieft?
Elk tafelzout is uit de zee, het steenzout wat Jozo heet is identiek en ook uit de zee, alleen wat ouder, een paar miljoen jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.
Heeft volgens mij vooral met structuur te maken en wat minder met verschil in smaak.
ja de korrelgrote en vorm geeft een andere belevingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Indien je keuze hebt altijd voor zeezout gaan. Dan smaakt weldegelijk anders dan tafel of keukenzout.
Heeft volgens mij vooral met structuur te maken en wat minder met verschil in smaak.
????quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Elk tafelzout is uit de zee, het steenzout wat Jozo heet is identiek en ook uit de zee, alleen wat ouder, een paar miljoen jaar
wat wel is dat er jodium aan is toegevoegd geloof ik, maar ok, dat heb je nodig, anders krijg je zo'n gezwel in je keel
Voor zeezout moet je uiteraard naar de zeequote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:35 schreef Myrr het volgende:
Dode zee ja, das pas zout. Dan kan je drijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor zeezout moet je uiteraard naar de zee
godwin volgens mij hoorquote:
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wat decadent, maar is wel het beste voor een dergelijk gerecht vind ik. Probeer het een keer zou ik zeggen. Het glijdt door een salade heen anders dan 'zeezout' wat je ook in meerdere soorten hebt trouwens.
Crip, waar ben je? Jij bent de voedselGodin hier. Kun jij dit even uitleggen aan meneer alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |