Oquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er was hier ooit zee he, een ondiepe oceaan
fleur de sel is idd anders van smaak, andere verhouding door het winproces, ook microorganismen erinquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
Ik leg net uit wanneer ik fleur de sel zou gebruiken dat deed ik op eigen ervaring
ja, thats all.quote:
ik vind het mondgevoel anders de smaak niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fleur de sel is idd anders van smaak, andere verhouding door het winproces, ook microorganismen erin
Oh prima. De meeste mensen kennen het niet. Excuses voor mijn arrogantie hier in.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat ik het niet geprobeerd heb?
![]()
Ik leg net uit wanneer ik fleur de sel zou gebruiken dat deed ik op eigen ervaring
Hij maak 'em gewoonquote:
fleur de sel is het laagje dat drijft op het zeewater als het indamptquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het mondgevoel anders de smaak niet.
Kan ook zijn dat ik het niet proef maar dooorgaans proef ik zeer goed ingredienten in een gerecht.
geen probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh prima. De meeste mensen kennen het niet. Excuses voor mijn arrogantie hier in.
Tot morgen vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met GIERENDE banden naar huis.
Oh oke sorry danquote:
Ja, dat valt altijd wel op jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nutz kapt om 17:00 stipt, heftruck parkeren en naar huus
op de heftruck naar huus gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nutz kapt om 17:00 stipt, heftruck parkeren en naar huus
Is dat zo anders dan? deed ik jaren terug wel eens nog maar niet echt meer behoefte aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de avond fokken dan.
Ja toch, sjekkie in me bek en goannnquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
baas
en getoeter negeren he, gewoon op de snelweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |