gekneust dus, zoals alle users hierquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegen
Wil het ook niet bewegen want doet pijn noh
Aahhh arme jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegen
Wil het ook niet bewegen want doet pijn noh
Denk je legit dat ik jou ga appen? Ben je gestoord ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan niet connecten
Stuur gewoon bericht op app
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer pindakaas gegeten heb zonder sambal
als je zegt gebroken/verbrijzeld krijg je meer aandacht pointsquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gekneust dus, zoals alle users hier
GEKNEUZENKERMISquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gekneust dus, zoals alle users hier
Uhm nee, dat was ik, maar oké.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.
mijn ziel is verbrijzeldquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
als je zegt gebroken/verbrijzeld krijg je meer aandacht points
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GEKNEUZENKERMIS
Het gaat goed met ladekast haags, is alleen beetje getraumatiseerd
gewoon doen is omming lekkahquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk je legit dat ik jou ga appen? Ben je gestoord ofzo?
[..]
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.
is echt beste combiquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
sorry jij hebt geen tietenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ziel is verbrijzeld
Waarom maak je dan tinychat aan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
Shit happensquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Aahhh arme jij
kut man met oud en nieuw
sriracha is wel echt gruwelijk lekker. dat knal ik op alles.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt beste combi
vooral nog met komkommer er op
eet ook wel eens met sriracha
Goed, hij kan weer gewoon zienquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shit happens
Hoe is het met je pa trouwens?
Niet je brains?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ziel is verbrijzeld
ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
sriracha is wel echt gruwelijk lekker. dat knal ik op alles.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom maak je dan tinychat aan?
Je hebt mijn nieuwe nummer dus je kan me ook appen
BRADDIE IS ER?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Foefbraddie eindelijk in beeld.
MONTELLY KOM GAUW
pfff ik overschaduw jou, je bent slechts het löss onder mijn schoenzool, lastig en glad, maar onbelangrijkquote:
De beveiligers universiteit?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:00 schreef wickedmen het volgende:
Oh de Universiteit blokkeert de chat
hehequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Heb je licht nodig?
bedanktquote:
Jij had afgelopen 10 minuten niet gepost ja, doe nietquote:
Ik heb kaasknabbels vanavond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had afgelopen 10 minuten niet gepost ja, doe niet
Wat eet jequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
pindasaus van calve is echt vieslekker
Hoeveel mensen staan daaropquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Heb je licht nodig?
Lekker 😋quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaasknabbels vanavond.
Wat heb je gegetenquote:
ja 20-30 man zo'n beetje. Ze gooien nu alles naar boven middels een kraan ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen staan daarop20 of zo
Oh ze dumpen pallets gewoon daarop
Ze moeten Ronny Huybrechts vragen, die kan fantastisch pallets sorterenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja 20-30 man zo'n beetje. Ze gooien nu alles naar boven middels een kraan ja.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten Ronny Huybrechts vragen, die kan fantastisch pallets sorteren
Ik besta al lang niet meer. 'Mozy' beheert 2 accounts. En jij maar de hele tijd ons allebei Chai noemen.quote:
dan haal je hem opquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef HRC2020 het volgende:
Godver kom er net achter dat ik een duur shirt ergens heb laten liggen afgelopen weekend
Jouw creativiteit is gewoon niet te doorgronden, daarom raakt hij in de war.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen die legit denkt dat ik de hele tijd Chai ben.![]()
![]()
Ik snap de pindasaus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bloemkool, gebakken aardappeltjes en shoarmavlees
zeer zei dat ik sperziebonen met rijst en pindasaus moest eten omdat mijn avond eten niet zo lekker smaakte en toen vroeg ik hoe je makkelijk pindasaus kon makenquote:
Al dat tandsteen heeft zich inmiddels ook op zn hersenen gevestigd blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen die legit denkt dat ik de hele tijd Chai ben.![]()
![]()
Ik kan hetzelfde over jou zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw creativiteit is gewoon niet te doorgronden, daarom raakt hij in de war.
Dan moet je er heen en ga je hem zelf zoeken ;squote:Op dinsdag 27 december 2016 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zogenaamd niemand heeft hem gevonden
Ohhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
zeer zei dat ik sperziebonen met rijst en pindasaus moest eten omdat mijn avond eten niet zo lekker smaakte en toen vroeg ik hoe je makkelijk pindasaus kon maken
Ben je weer aan het eten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al dat tandsteen heeft zich inmiddels ook op zn hersenen gevestigd blijkbaar
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?quote:
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hèquote:
Bolletjequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hè
Stilquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Check die comebackgodverdomme zit je neus ook in de weg bij nadenken ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?
alweer een seks verwijzing op 2:30quote:
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stil
Jij mag niet tegen mij praten
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?quote:
ben je fan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.
Ik zing altijd Like a Vigin onder de douchequote:
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.quote:
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijk
Waarom ben je dan zo boos als fantasie en realiteit voor mij moeilijk te onderscheiden valt? Een meester hoort toch boven een kind te staan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.
lijkt wel een aflevering van South parkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?quote:
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
'weer' kan je wel weglatenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine volwassen mannen brengen in mij gevoelens van agressiviteit naar boven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo boos als fantasie en realiteit voor mij moeilijk te onderscheiden valt? Een meester hoort toch boven een kind te staan?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?
Ik mis Meloewa haar tietenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?
Nog steeds?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'weer' kan je wel weglaten
Is dat omdat de lengte bij jou zelf niet goed zit en zich dat verspreidt over meerdere vlakkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kleine volwassen mannen brengen in mij gevoelens van agressiviteit naar boven.
Ripquote:
Ik denk dat je collega's van de permar daar wel begrip voor hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef wickedmen het volgende:
Dit was echt een goede dag, goeie roastings overal
Helaas niet eens aan me werk toe kunnen komen
Wil je geen grappen maken over Haanquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega's van de permar daar wel begrip voor hebben
Yiha3 heeft je baas ondertussen een mail gestuurdquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef wickedmen het volgende:
Dit was echt een goede dag, goeie roastings overal
Helaas niet eens aan me werk toe kunnen komen
Goed hoor schatteboutje, met jou dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Hoe is het met jou, snoezepoes?
Grote handen, grote voeten klopt. Hoe weet jij dat eigenlijk, stalk jij mij ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat omdat de lengte bij jou zelf niet goed zit en zich dat verspreidt over meerdere vlakken
Chai plsquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grote handen, grote voeten klopt. Hoe weet jij dat eigenlijk, stalk jij mij ofzo?
Wel grappig dat die oranje, fluorescerende hesjes dezelfde kleur hebben als je tandenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je geen grappen maken over Haan
Is dit het?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel grappig dat die oranje, fluorescerende hesjes dezelfde kleur hebben als je tanden
Ook hoor, liefiepiefiehartendiefiequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoor schatteboutje, met jou dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Check die comebackgodverdomme zit je neus ook in de weg bij nadenken ofzo?
Laatst sloten ze de vlog ook af met een goede ass spank, srs.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
alweer een seks verwijzing op 2:30het begint mij nu ook op te vallen
wtfquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Laatst sloten ze de vlog ook af met een goede ass spank, srs.
Lekker 2 weken schoolvakantie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook hoor, liefiepiefiehartendiefie
Komen er te veel boefjes de club binnen ja?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef wickedmen het volgende:
Als het niveau niet veel beter wordt voel ik mij genoodzaakt om mij op iets anders te gaan focussen
FF kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Komen er te veel boefjes de club binnen ja?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef wickedmen het volgende:
Als het niveau niet veel beter wordt voel ik mij genoodzaakt om mij op iets anders te gaan focussen
Snap niet dat zij nat wordt van foef.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt foef op tc gemist, jammer johquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Snap niet dat zij nat wordt van foef.
De kelderboxkut van je moeder? Dat mens heeft met jou als zoon als genoeg geleden hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef wickedmen het volgende:
foef is gwn 100% male dominancequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
oh wauwquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Laatst sloten ze de vlog ook af met een goede ass spank, srs.
*herkentquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
foef is gwn 100% male dominance
snap dat jij dat niet herkend, beta
vroegah wilde ze ook een famous model worden omdat ze gescout was in amerikaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
massa was gevraagd door de FHM voor een shoot
je hoorde zo *klets*quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wauw
die heb ik dan niet gezien
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker 2 weken schoolvakantie?
Hij ziet er wel beter uit dan vier jaar geleden, toen was hij kaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
zo mooi dat 9 maanden in amerika hetzelfde is als leven in amerikaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
vroegah wilde ze ook een famous model worden omdat ze gescout was in amerika
hahaah welke was dat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:41 schreef zeer het volgende:
[..]
je hoorde zo *klets*
-FOEEFFFFFFF!!!!
>hehehehehehe
Mijn moeder heeft tenminste de potentie gehad om moeder te worden zonder dat haar kind vol afgrijzen naar haar zal kijken om te denken wat voor lelijk gedrocht zijn ma is om maar te zwijgen over de internetautisten die ze afwerkt in de hoop ooit erkend te mogen worden en een bepaalde status op een internetforumpje te mogen uitstralenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De kelderboxkut van je moeder? Dat mens heeft met jou als zoon als genoeg geleden hoor
Hoop dat Kore nog steeds bij elkaar is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:43 schreef Drug het volgende:
profielen van mensen die 10 jaar geleden voor het laatst actief ware.
vraag me af hoe het ze vergaan is
Echt onaardig om zo over je zusje te pratenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste de potentie gehad om moeder te worden zonder dat haar kind vol afgrijzen naar haar zal kijken om te denken wat voor lelijk gedrocht zijn ma is om maar te zwijgen over de internetautisten die ze afwerkt in de hoop ooit erkend te mogen worden en een bepaalde status op een internetforumpje te mogen uitstralen
hahaha ja die van gisterenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
foef is gwn 100% male dominance
snap dat jij dat niet herkend, beta
Oké.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:42 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo veilig gevoel dat je alles hier mee leest
ben je echt zo bored?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt onaardig om zo over je zusje te praten
Wowquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt onaardig om zo over je zusje te praten
sow srs ineensquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste de potentie gehad om moeder te worden zonder dat haar kind vol afgrijzen naar haar zal kijken om te denken wat voor lelijk gedrocht zijn ma is om maar te zwijgen over de internetautisten die ze afwerkt in de hoop ooit erkend te mogen worden en een bepaalde status op een internetforumpje te mogen uitstralen
Ja ;squote:
Op je gebit groeit al genoeg onkruid hoorquote:
Wil jouw gevoelige plekjes ook wel aanstippenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:45 schreef Mozy het volgende:
ik denk dat chloro een gevoelig plekje op wm zijn neus heeft aangestipt.
Meer kusjes graagquote:
Staat prachtig, wat zeg jequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat staat raar bij mannen onder de 1.75. Niet doen dus.
Nou WM zegt dat ik grote handen en voeten hebben en dat doet toch wel pijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw gevoelige plekjes ook wel aanstippen
Ik denk dat hij nog liever Chai heeft dan jou. No jokequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw gevoelige plekjes ook wel aanstippen
Heb je ook een grote piemel? :$quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou WM zegt dat ik grote handen en voeten hebben en dat doet toch wel pijn.
inb4 Modus met *hebquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat een engerdquote:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
HE HEquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
Ohquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, zoek nog naar werk dus wat dat betreft heb ik nog vakantie
"H&M one-size-fits-all handschoenen zijn een miskoop."?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
Wil je niet dit soort dingen vragen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb je ook een grote piemel? :$
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
"H&M one-size-fits-all handschoenen zijn een miskoop."?
Oke ik vraag wel in TCquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je niet dit soort dingen vragen?
Je kunt hetquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel goed hoor, laatste loodjes
oke dat is wel beterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]SowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
[..]rtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2016 20:59:50 ]
bij jou twijfelen we ook nog steeds hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:59 schreef Montelly het volgende:
Non binary gender fluid..
Wat wat, kunnen mensen niet gewoon man of vrouw zijn gvd wtffff.
drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna nietsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wordt.
De enorme pik van mij is nog steeds aan het vollopen.
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
juist jij zou toch moeten weten dat one size fits all gewoon een leugen is
nou ja zeg jeetje...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna niets
[..]wow lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meetquote:
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.
Mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg jeetje...je kwetst me
Oeps.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar suikerpompoentje van me
als jij komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meet
Niels is daar heel goed in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
Nee ik pas wel op, voor je het weet ontdekt hij misstanden en geeft hij mij aan.quote:
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon direct verwerken.
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.
Gewoon een Malm kopen, die zakt vanzelf in en met een beetje gewicht, treft ook naar voren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.
wat een fabuleus ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
misschienquote:
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
Oh ja, bedankt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
de emotie die je die emogif liet posten
Niet alles op de achtergrond open laten staan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.
Ik heb 2 linker handen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.
wel leuk sjaaltje om?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 2 linker handen.
maar gestopt met kwijlen.
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zin in donuts met chocola en churros
omg hou opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Is een slabbetje ook goed?quote:
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Als ik dood benquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?
churros met wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Neh, alles is precies zo geverfd dat het op een bepaalde plek moet staan (heb verschillende kleurvlakken). Alleen de kleine dingen en decoratie verandert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.
net nietquote:
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.
aspiequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.html
bij hun ook blijkbaar maar ze waren eigenwijs en krijgen nu nog geld.
Ik laat me cremerenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de dag dat je mij niet weigert dus
jammer genoeg niet letaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Het blijft wel Amerika natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.
Kaneelsuiker natuurlijkquote:
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het blijft wel Amerika natuurlijk.
godkk wat positief deze post, ga eens wegquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Ze gaan ooit naar Marsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Vind je dat grappig jaquote:
wil jou wel op mercurius, of venusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godkk wat positief deze post, ga eens weg
Nog steeds beter dan welke bereikbare massa dan ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow.... ok.. sorry mevrouw
Ik hoorde dat jij fan bent van Uranus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jou wel op mercurius, of venus
En de kritische massa dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan welke bereikbare massa dan ook.
Als hij zijn poten gewassen heeft wel een 8,5/10.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
wat voor schoonheid aimen jullie bij partner op?
?/10
Tijdje geleden op festival was er zo'n churrokraam en zo'n beetje tegen eind aan hadden we vet honger dus wij churros halen en die gozer deed die zak extra vol want anders kwam hij er niet meer vanaf. Gewoon ziek veel churros hnnnggfquote:
8,5/10quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
3/10, hoger durf ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
Alles boven de 4/10 is out of my league dus jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
Ojquote:
Hij is pas en 10/10 als hij trouw is, en dan is het wel weer leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
een te knappe man is niet leuk
die moet je altijd delen
het is oral sex.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tijdje geleden op festival was er zo'n churrokraam en zo'n beetje tegen eind aan hadden we vet honger dus wij churros halen en die gozer deed die zak extra vol want anders kwam hij er niet meer vanaf. Gewoon ziek veel churros hnnnggf
lol met wie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
een te knappe man is niet leuk
die moet je altijd delen
ja maar je wees mij afquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles boven de 4/10 is out of my league dus ja
Matig jij je toon nu maar een beetje, bij jou is het zelfs geen vergane glorie te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je gezopen? je bent zo overmoedig
Houd je bek eens, 2,5quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar je wees mij af
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |