Nee ik pas wel op, voor je het weet ontdekt hij misstanden en geeft hij mij aan.quote:
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon direct verwerken.
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.
Gewoon een Malm kopen, die zakt vanzelf in en met een beetje gewicht, treft ook naar voren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.
wat een fabuleus ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
misschienquote:
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
Oh ja, bedankt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
de emotie die je die emogif liet posten
Niet alles op de achtergrond open laten staan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.
Ik heb 2 linker handen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.
wel leuk sjaaltje om?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 2 linker handen.
maar gestopt met kwijlen.
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zin in donuts met chocola en churros
omg hou opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zin in donuts met chocola en churros
Is een slabbetje ook goed?quote:
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Als ik dood benquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |