drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna nietsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wordt.
De enorme pik van mij is nog steeds aan het vollopen.
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
juist jij zou toch moeten weten dat one size fits all gewoon een leugen is
nou ja zeg jeetje...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna niets
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]wow lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meetquote:
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.
Mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg jeetje...je kwetst me
Oeps.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar suikerpompoentje van me
als jij komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meet
Niels is daar heel goed in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
Nee ik pas wel op, voor je het weet ontdekt hij misstanden en geeft hij mij aan.quote:
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon direct verwerken.
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar gewoon alles elke keer na werk op mijn bureau gooien is makkelijker.
Gewoon een Malm kopen, die zakt vanzelf in en met een beetje gewicht, treft ook naar voren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil een scheve ikea kast weten jullie een handige vlegel die dat kan bouwen voor me?
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want nu moet je dus alles bij elkaar zien te vinden en langdurig cijfertjes tikken.
wat een fabuleus ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
misschienquote:
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo een die omvalt op je kind en het kapot dood maakt en waarmee je miljoenen schadevergoeding krijgt?
Oh ja, bedankt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
de emotie die je die emogif liet posten
Niet alles op de achtergrond open laten staan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel maar 1 keer het bestand openen en anders wel een keer of 80.
Ik heb 2 linker handen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, want Ikea heeft daar bevestigingsmateriaal voor aan je muur bij gedaan. Eigen schuld G.
wel leuk sjaaltje om?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 2 linker handen.
maar gestopt met kwijlen.
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn ze daarmee ingedekt nu? Jammer zeg.
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zin in donuts met chocola en churros
omg hou opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Is een slabbetje ook goed?quote:
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Als ik dood benquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer denk jij nou niet aan vreten eigenlijk?
churros met wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Neh, alles is precies zo geverfd dat het op een bepaalde plek moet staan (heb verschillende kleurvlakken). Alleen de kleine dingen en decoratie verandert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.
net nietquote:
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.
aspiequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.html
bij hun ook blijkbaar maar ze waren eigenwijs en krijgen nu nog geld.
Ik laat me cremerenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de dag dat je mij niet weigert dus
jammer genoeg niet letaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Het blijft wel Amerika natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.
Kaneelsuiker natuurlijkquote:
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het blijft wel Amerika natuurlijk.
godkk wat positief deze post, ga eens wegquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Ze gaan ooit naar Marsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Vind je dat grappig jaquote:
wil jou wel op mercurius, of venusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godkk wat positief deze post, ga eens weg
Nog steeds beter dan welke bereikbare massa dan ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow.... ok.. sorry mevrouw
Ik hoorde dat jij fan bent van Uranus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jou wel op mercurius, of venus
En de kritische massa dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan welke bereikbare massa dan ook.
Als hij zijn poten gewassen heeft wel een 8,5/10.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
wat voor schoonheid aimen jullie bij partner op?
?/10
Tijdje geleden op festival was er zo'n churrokraam en zo'n beetje tegen eind aan hadden we vet honger dus wij churros halen en die gozer deed die zak extra vol want anders kwam hij er niet meer vanaf. Gewoon ziek veel churros hnnnggfquote:
8,5/10quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
3/10, hoger durf ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
Alles boven de 4/10 is out of my league dus jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
?/10
Ojquote:
Hij is pas en 10/10 als hij trouw is, en dan is het wel weer leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
een te knappe man is niet leuk
die moet je altijd delen
het is oral sex.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tijdje geleden op festival was er zo'n churrokraam en zo'n beetje tegen eind aan hadden we vet honger dus wij churros halen en die gozer deed die zak extra vol want anders kwam hij er niet meer vanaf. Gewoon ziek veel churros hnnnggf
lol met wie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
een te knappe man is niet leuk
die moet je altijd delen
ja maar je wees mij afquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles boven de 4/10 is out of my league dus ja
Matig jij je toon nu maar een beetje, bij jou is het zelfs geen vergane glorie te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je gezopen? je bent zo overmoedig
Houd je bek eens, 2,5quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar je wees mij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |