inb4 Modus met *hebquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou WM zegt dat ik grote handen en voeten hebben en dat doet toch wel pijn.
wat een engerdquote:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou WM zegt dat ik grote handen en voeten hebben en dat doet toch wel pijn.
HE HEquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
Ohquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, zoek nog naar werk dus wat dat betreft heb ik nog vakantie
"H&M one-size-fits-all handschoenen zijn een miskoop."?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen
Wil je niet dit soort dingen vragen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb je ook een grote piemel? :$
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
"H&M one-size-fits-all handschoenen zijn een miskoop."?
Oke ik vraag wel in TCquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je niet dit soort dingen vragen?
Je kunt hetquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel goed hoor, laatste loodjes
oke dat is wel beterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]SowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]rtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2016 20:59:50 ]
bij jou twijfelen we ook nog steeds hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:59 schreef Montelly het volgende:
Non binary gender fluid..
Wat wat, kunnen mensen niet gewoon man of vrouw zijn gvd wtffff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |