drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna nietsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wordt.
De enorme pik van mij is nog steeds aan het vollopen.
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
juist jij zou toch moeten weten dat one size fits all gewoon een leugen is
nou ja zeg jeetje...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens op een kerkhof in je kist gaan liggen?
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
drie druppels bloed moet je toch wel kunnen missen man, je brein verbruikt ook bijna niets
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]wow lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt gay voor jou :$$
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meetquote:
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die moeten nog helemaal door mijn foefbraddie pens naar die zone onder het afdakje stromen.
Mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg jeetje...je kwetst me
Oeps.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik geloof er gewoon geen fuck van, ik bedoel, chai is niet voor niets een gefrustreerde feeks hier he, dat ligt gewoon aan jou...
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar suikerpompoentje van me
als jij komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niet beter een meet organiseren zodat je iedereen in een keer meet
Niels is daar heel goed in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Tien euro voor wie de gegevens van het kwartaal even op komt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |