je creatieve prestaties zijn meelijwekkendquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit niet op FOK! om op de haverklap punten te maken. Internet is voor mij niet meer dan een medium om mijn creatieve loop zijn gang te laten gaan
Hoeveel zou je raten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
[..]
je creatieve prestaties zijn meelijwekkend
vervelendquote:
triestquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, de jaren 80 en 90 waren berucht in Den Haag. Zijn ook documentaires van trouwens. Iedere buurt had wel zijn eigen fik destijds en al dat materiaal werd flink om geknokt.
damn het was echt een ding dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Drug;
Dit is er eentje van.
http://www.npo.nl/andere-tijden/23-12-2010/NPS_1160404
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet jij niet je vriend bedriegen?
is je vader indo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja zo maakt mijn vader het ook altijd
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ben eigenlijk al vergeten wat je zei
nee hoorquote:
ligt niet aan jou maar aan je dick en je perceptie dat ze erg lekker is omdat ze zich lekker voort doetquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef Drug het volgende:
srs is it just me of word je gwn vanzelf vrolijk as opso binnenkomt
Wat ben je toch lieeeeeefquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef Drug het volgende:
srs is it just me of word je gwn vanzelf vrolijk as opso binnenkomt
hm. a little bit of both?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt niet aan jou maar aan je dick en je perceptie dat ze erg lekker is omdat ze zich lekker voort doet
Wat vind je van de combinatie sambal en pinda?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
vind altijd leuk om bijzondere pindasauzen te maken, met tomaat bijvoorbeeld
je teen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik liet dus gisteravond een ladekast op m'n teen flikkeren en het is gebroken rip
wtf echtquote:
kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer pindakaas gegeten heb zonder sambalquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat vind je van de combinatie sambal en pinda?
welnee, enige wat ze er aan over heeft gehouden is een enorme onverzadigbare behoefte aan aandachtquote:
je moet weten dat de drang tot voortplanting de oorsprong is van alles wat bestaat en de grondslag van menselijk handelen.quote:
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegenquote:
srs gebroken? ahww skatje tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik liet dus gisteravond een ladekast op m'n teen flikkeren en het is gebroken rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |