weg ermeequote:Op dinsdag 27 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, de kerstspullen zijn opgeborgen in de schuur.
beetje wel jaquote:
walgelijk figuur ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef wickedmen het volgende:
Krijgen jullie ook een stijvje als je zo in de club bent en ze loopt zo langs je en je raakt zo (met je hand) haar tieten
Ah ja, heb 3 uurtjes meegeholpen met stapelen, op het strand van Scheveningen. Vorig jaar ook gedaan. Zitten nu op een hoogte van 14 meter ongeveer. Maar ze stapelen nog zo'n 4 dagen door, tot 31 dec 16.00.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
weg ermee
hoe was die stapel bomen ofzo?
Eh neequote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef wickedmen het volgende:
Krijgen jullie ook een stijvje als je zo in de club bent en ze loopt zo langs je en je raakt zo (met je hand) haar tieten
en dan bonfire?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, heb 3 uurtjes meegeholpen met stapelen, op het strand van Scheveningen. Vorig jaar ook gedaan. Zitten nu op een hoogte van 14 meter ongeveer. Maar ze stapelen nog zo'n 4 dagen door, tot 31 dec 16.00.
ik heb nu een sportbroek aan en een trui dus zie er nu niet echt mooi uit hehequote:
boemboe maken, bakken, pindakaas toevoegen, verdunnen met waterquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe maak je makkelijk pindasaus?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan bonfire?
hoe stapelen ze die shit? kraan?
Ja om 16.00 is het officiele meetmoment. Wie de hoogste stapel heeft tussen Duindorp en Scheveningen. Ik help al jaren een middagje mee bij die van Scheveningen. Duindorp wint alleen al jaren, helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
en dan bonfire?
hoe stapelen ze die shit? kraan?
dude die rapey shit is niet edgy of funny maar gwn sad. je kunt beter dan deze bs eh khouyaquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef wickedmen het volgende:
Klinkt erg lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef zeer het volgende:
[..]
boemboe maken, bakken, pindakaas toevoegen, verdunnen met water
ohja zo maakt mijn vader het ook altijdquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:22 schreef zeer het volgende:
[..]
boemboe maken, bakken, pindakaas toevoegen, verdunnen met water
sinds wanneer praat jij moslims?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
dude die rapey shit is niet edgy of funny maar gwn sad. je kunt beter dan deze bs eh khouya
lijkt me we eng om op een stapel pallets van 10m te klimmenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja om 16.00 is het officiele meetmoment. Wie de hoogste stapel heeft tussen Duindorp en Scheveningen. Ik help al jaren een middagje mee bij die van Scheveningen. Duindorp wint alleen al jaren, helaas.
Om 23.55 gaat de fik erin.
Ze beginnen op de ouderwetse manier met stapelen, gewoon op mankracht. Maar nadat de 10 meter gepasseerd is gaan de pallets omhoog via de kraan ja. Wel jammer ergens mja...
Wollah is doodlachen. Ik ben een en al troll.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:23 schreef Drug het volgende:
[..]
dude die rapey shit is niet edgy of funny maar gwn sad. je kunt beter dan deze bs eh khouya
Ghehe, ze gaan gewoon via de kraan naar boven, tegelijkertijd met een stapel pallets.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
lijkt me we eng om op een stapel pallets van 10m te klimmen
maybe een zege voor jullie dit jaar. en ik verwacht een pic van het vuur uiteraard
ja hoor nu is het een grapquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wollah is doodlachen. Ik ben een en al troll.
Deze mensen zijn te serieus, pubquizen met Fokkers enzo![]()
![]()
[ afbeelding ]
ait ik ben sws voor skiffaquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier een foto, op de voorgrond de stapel van Scheveningen op de achtergrond die van Duindorp. Dit was om 16.00 vanmiddag.
[ afbeelding ]
Ja me 2. Heb niet zoveel met die andere kant.quote:
maar zo vernederend als jij spreekt is geen stijl. ik zie jou ene keer on point maar andere keer sla je de plank mis. jammerquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wollah is doodlachen. Ik ben een en al troll.
Deze mensen zijn te serieus, pubquizen met Fokkers enzo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iemand die niet hoger dan een Fokster met mankementen kan krijgen neem ik zowiezo niet serieusquote:
Ik zit niet op FOK! om op de haverklap punten te maken. Internet is voor mij niet meer dan een medium om mijn creatieve loop zijn gang te laten gaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Drug het volgende:
[..]
maar zo vernederend als jij spreekt is geen stijl. ik zie jou ene keer on point maar andere keer sla je de plank mis. jammer
denk dat hij jou sowieso ook niet serieus neemtquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Iemand die niet hoger dan een Fokster met mankementen kan krijgen neem ik zowiezo niet serieus
Ik versta je niet met die neus voor je mond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Iemand die niet hoger dan een Fokster met mankementen kan krijgen neem ik zowiezo niet serieus
Oke Chaiquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik versta je niet met die neus voor je mond.
Heb ik gezegd dat dat moet?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat hij jou sowieso ook niet serieus neemt
ja dat strand van jullie is wel gaaf natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja me 2. Heb niet zoveel met die andere kant.
Maar vind het wel echt tof dat dit tegenwoordig zo kan. Alles gaat ook via sponsoren etc. Geen buurt gevechten meer om kerstbomen en pallets en shit. Gewoon op een normale manier. Gemeente werkt ook lekker mee, mits de randvoorwaarden veilig zijn. En dan is het strand als snel een ideale plek.
Wilde je alleen laten zien hoe je 'sowieso' schrijft eigenlijkquote:
Bedankt, vandaag weer wat geleerdquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Wilde je alleen laten zien hoe je 'sowieso' schrijft eigenlijk
Yep, de jaren 80 en 90 waren berucht in Den Haag. Zijn ook documentaires van trouwens. Iedere buurt had wel zijn eigen fik destijds en al dat materiaal werd flink om geknokt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat strand van jullie is wel gaaf natuurlijk![]()
maar euh... buurtgevechten?
Ik en Mozy gaan niet vechtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat Mozy filmt hoe wicked wegrent wanneer hun paden per ongeluk kruisen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik versta je niet met die neus voor je mond.
Moet jij niet je vriend bedriegen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan wel gratis tandje tikken. Dat is bij de tandarts nogal duur namelijk.
je creatieve prestaties zijn meelijwekkendquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit niet op FOK! om op de haverklap punten te maken. Internet is voor mij niet meer dan een medium om mijn creatieve loop zijn gang te laten gaan
Hoeveel zou je raten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
[..]
je creatieve prestaties zijn meelijwekkend
vervelendquote:
triestquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, de jaren 80 en 90 waren berucht in Den Haag. Zijn ook documentaires van trouwens. Iedere buurt had wel zijn eigen fik destijds en al dat materiaal werd flink om geknokt.
damn het was echt een ding dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Drug;
Dit is er eentje van.
http://www.npo.nl/andere-tijden/23-12-2010/NPS_1160404
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet jij niet je vriend bedriegen?
is je vader indo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja zo maakt mijn vader het ook altijd
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ben eigenlijk al vergeten wat je zei
nee hoorquote:
ligt niet aan jou maar aan je dick en je perceptie dat ze erg lekker is omdat ze zich lekker voort doetquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef Drug het volgende:
srs is it just me of word je gwn vanzelf vrolijk as opso binnenkomt
Wat ben je toch lieeeeeefquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef Drug het volgende:
srs is it just me of word je gwn vanzelf vrolijk as opso binnenkomt
hm. a little bit of both?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt niet aan jou maar aan je dick en je perceptie dat ze erg lekker is omdat ze zich lekker voort doet
Wat vind je van de combinatie sambal en pinda?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
vind altijd leuk om bijzondere pindasauzen te maken, met tomaat bijvoorbeeld
je teen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik liet dus gisteravond een ladekast op m'n teen flikkeren en het is gebroken rip
wtf echtquote:
kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer pindakaas gegeten heb zonder sambalquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat vind je van de combinatie sambal en pinda?
welnee, enige wat ze er aan over heeft gehouden is een enorme onverzadigbare behoefte aan aandachtquote:
je moet weten dat de drang tot voortplanting de oorsprong is van alles wat bestaat en de grondslag van menselijk handelen.quote:
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegenquote:
srs gebroken? ahww skatje tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik liet dus gisteravond een ladekast op m'n teen flikkeren en het is gebroken rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |