Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
Kleine volwassen mannen brengen in mij gevoelens van agressiviteit naar boven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo boos als fantasie en realiteit voor mij moeilijk te onderscheiden valt? Een meester hoort toch boven een kind te staan?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?
Ik mis Meloewa haar tietenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel misschien is ervaringsdeskundige Meloewa toevallig in de zaal?
Nog steeds?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'weer' kan je wel weglaten
Is dat omdat de lengte bij jou zelf niet goed zit en zich dat verspreidt over meerdere vlakkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kleine volwassen mannen brengen in mij gevoelens van agressiviteit naar boven.
Ripquote:
Ik denk dat je collega's van de permar daar wel begrip voor hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef wickedmen het volgende:
Dit was echt een goede dag, goeie roastings overal
Helaas niet eens aan me werk toe kunnen komen
Wil je geen grappen maken over Haanquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega's van de permar daar wel begrip voor hebben
Yiha3 heeft je baas ondertussen een mail gestuurdquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef wickedmen het volgende:
Dit was echt een goede dag, goeie roastings overal
Helaas niet eens aan me werk toe kunnen komen
Goed hoor schatteboutje, met jou dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Hoe is het met jou, snoezepoes?
Grote handen, grote voeten klopt. Hoe weet jij dat eigenlijk, stalk jij mij ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat omdat de lengte bij jou zelf niet goed zit en zich dat verspreidt over meerdere vlakken
Chai plsquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grote handen, grote voeten klopt. Hoe weet jij dat eigenlijk, stalk jij mij ofzo?
Wel grappig dat die oranje, fluorescerende hesjes dezelfde kleur hebben als je tandenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je geen grappen maken over Haan
Is dit het?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel grappig dat die oranje, fluorescerende hesjes dezelfde kleur hebben als je tanden
Ook hoor, liefiepiefiehartendiefiequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoor schatteboutje, met jou dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Check die comebackgodverdomme zit je neus ook in de weg bij nadenken ofzo?
Laatst sloten ze de vlog ook af met een goede ass spank, srs.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
alweer een seks verwijzing op 2:30het begint mij nu ook op te vallen
wtfquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Laatst sloten ze de vlog ook af met een goede ass spank, srs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |