gekneust dus, zoals alle users hierquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegen
Wil het ook niet bewegen want doet pijn noh
Aahhh arme jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gipsachtig, zit zo'n houten stok eronder zodat ik het niet kan bewegen
Wil het ook niet bewegen want doet pijn noh
Denk je legit dat ik jou ga appen? Ben je gestoord ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan niet connecten
Stuur gewoon bericht op app
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer pindakaas gegeten heb zonder sambal
als je zegt gebroken/verbrijzeld krijg je meer aandacht pointsquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gekneust dus, zoals alle users hier
GEKNEUZENKERMISquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gekneust dus, zoals alle users hier
Uhm nee, dat was ik, maar oké.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.
mijn ziel is verbrijzeldquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
als je zegt gebroken/verbrijzeld krijg je meer aandacht points
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GEKNEUZENKERMIS
Het gaat goed met ladekast haags, is alleen beetje getraumatiseerd
gewoon doen is omming lekkahquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk je legit dat ik jou ga appen? Ben je gestoord ofzo?
[..]
De kinderen op mijn stage raden aan een tosti pindakaas sambal te maken. Weet niet zo goed of ik durf. Pindakaas is leven en zo meteen verneuk ik pindakaas.
is echt beste combiquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
sorry jij hebt geen tietenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ziel is verbrijzeld
Waarom maak je dan tinychat aan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
Shit happensquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Aahhh arme jij
kut man met oud en nieuw
sriracha is wel echt gruwelijk lekker. dat knal ik op alles.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt beste combi
vooral nog met komkommer er op
eet ook wel eens met sriracha
Goed, hij kan weer gewoon zienquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shit happens
Hoe is het met je pa trouwens?
Niet je brains?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn ziel is verbrijzeld
ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
sriracha is wel echt gruwelijk lekker. dat knal ik op alles.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom maak je dan tinychat aan?
Je hebt mijn nieuwe nummer dus je kan me ook appen
BRADDIE IS ER?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Foefbraddie eindelijk in beeld.
MONTELLY KOM GAUW
pfff ik overschaduw jou, je bent slechts het löss onder mijn schoenzool, lastig en glad, maar onbelangrijkquote:
De beveiligers universiteit?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:00 schreef wickedmen het volgende:
Oh de Universiteit blokkeert de chat
hehequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Heb je licht nodig?
bedanktquote:
Jij had afgelopen 10 minuten niet gepost ja, doe nietquote:
Ik heb kaasknabbels vanavond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had afgelopen 10 minuten niet gepost ja, doe niet
Wat eet jequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
pindasaus van calve is echt vieslekker
Hoeveel mensen staan daaropquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Heb je licht nodig?
Lekker 😋quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaasknabbels vanavond.
Wat heb je gegetenquote:
ja 20-30 man zo'n beetje. Ze gooien nu alles naar boven middels een kraan ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen staan daarop20 of zo
Oh ze dumpen pallets gewoon daarop
Ze moeten Ronny Huybrechts vragen, die kan fantastisch pallets sorterenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja 20-30 man zo'n beetje. Ze gooien nu alles naar boven middels een kraan ja.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten Ronny Huybrechts vragen, die kan fantastisch pallets sorteren
Ik besta al lang niet meer. 'Mozy' beheert 2 accounts. En jij maar de hele tijd ons allebei Chai noemen.quote:
dan haal je hem opquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef HRC2020 het volgende:
Godver kom er net achter dat ik een duur shirt ergens heb laten liggen afgelopen weekend
Jouw creativiteit is gewoon niet te doorgronden, daarom raakt hij in de war.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen die legit denkt dat ik de hele tijd Chai ben.![]()
![]()
Ik snap de pindasaus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bloemkool, gebakken aardappeltjes en shoarmavlees
zeer zei dat ik sperziebonen met rijst en pindasaus moest eten omdat mijn avond eten niet zo lekker smaakte en toen vroeg ik hoe je makkelijk pindasaus kon makenquote:
Al dat tandsteen heeft zich inmiddels ook op zn hersenen gevestigd blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen die legit denkt dat ik de hele tijd Chai ben.![]()
![]()
Ik kan hetzelfde over jou zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw creativiteit is gewoon niet te doorgronden, daarom raakt hij in de war.
Dan moet je er heen en ga je hem zelf zoeken ;squote:Op dinsdag 27 december 2016 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zogenaamd niemand heeft hem gevonden
Ohhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
zeer zei dat ik sperziebonen met rijst en pindasaus moest eten omdat mijn avond eten niet zo lekker smaakte en toen vroeg ik hoe je makkelijk pindasaus kon maken
Ben je weer aan het eten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al dat tandsteen heeft zich inmiddels ook op zn hersenen gevestigd blijkbaar
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?quote:
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hèquote:
Bolletjequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hè
Stilquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Check die comebackgodverdomme zit je neus ook in de weg bij nadenken ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?
alweer een seks verwijzing op 2:30quote:
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stil
Jij mag niet tegen mij praten
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?quote:
ben je fan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.
Ik zing altijd Like a Vigin onder de douchequote:
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.quote:
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijk
Waarom ben je dan zo boos als fantasie en realiteit voor mij moeilijk te onderscheiden valt? Een meester hoort toch boven een kind te staan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.
lijkt wel een aflevering van South parkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?quote:
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
'weer' kan je wel weglatenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |