twitter:BNONews twitterde op zondag 25-12-2016 om 23:58:19BREAKING: Legendary singer George Michael has died at age 53, his publicist has confirmed reageer retweet
O.quote:Op maandag 26 december 2016 00:03 schreef hugecooll het volgende:
“George Michael dead 2016” : Singer killed by internet death hoax
twitter:NOS twitterde op maandag 26-12-2016 om 00:07:01BBC: zanger George Michael overleden https://t.co/Xm4q4HkKJR reageer retweet
http://www.bbc.com/news/uk-38432862quote:Singer George Michael has died aged 53, his publicist has said.
The star, who launched his career with Wham in the 1980s and later continued his success as a solo performer, is said to have "passed away peacefully at home".
Thames Valley Police said South Central Ambulance Service attended a property in Goring in Oxfordshire at 13:42 GMT.
Police say there were no suspicious circumstances.
Michael, who was born Georgios Kyriacos Panayiotou in north London, sold more than 100m albums throughout a career spanning almost four decades.
In a statement, the star's publicist said: "It is with great sadness that we can confirm our beloved son, brother and friend George passed away peacefully at home over the Christmas period.
"The family would ask that their privacy be respected at this difficult and emotional time. There will be no further comment at this stage."
Ook niet heel slim om je hart weg te geven.quote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Last Christmas I gave you my heart
Nee dat leek mij dus ook..quote:Op maandag 26 december 2016 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
De BBC meldt dat zijn uitgever het bevestigt. Lijkt me niet dat het een hoax is dan.
Dan moet hij de gevolgen geweten hebbenquote:Op maandag 26 december 2016 00:08 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om je hart weg te geven.
Ja weenie, zou wel heel toevallig zijn als er net zo'n hoaxbericht over je rondgaatquote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenaardig dit. Wat is het nou. Fake of niet?
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat een toeval
ONZ / Last Christmas, I gave you my heart...
Bizar jaar idd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef sjappiehunter het volgende:
David Bowie
Prince
George Michael
... wat een jaar voor popartiesten uit mijn jeugd...
Hij is al een tijdje dood maar vandaag wordt de officiėle sterfdatum, levert meer inkomsten op voor de nabestaanden.quote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenaardig dit. Wat is het nou. Fake of niet?
ik was daar bij ....quote:
En Patricia Paay heeft met hem gesekst, die gast van de top 2000 doet een Tribute en die andere dude was zijn beste vriendquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Wel weer een typisch geval van iemand die in de komende dagen neergezet gaat worden als een van de grootsten ooit waarvan iedereen alles altijd zo prachtig vond enzo
Of je probeert met je hoaxsite ff dik te cashen nuquote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja weenie, zou wel heel toevallig zijn als er net zo'n hoaxbericht over je rondgaat
Hij heeft zijn lijf behoorlijk uitgeleefd met drugs denk ik. Dan is 53 nog best netjesquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
Thuis, vredig overleden... wordt gemeld... ziek geweest?
Trieste ironie is hetquote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef Greys het volgende:
Maar echt, hoe krijg je het voor elkaar om als zanger van Last Christmas precies met Kerst je laatste adem uit te blazen.
Mja beetje vreemd wel, die pagina bestaat ook al sinds 2013 dus geen idee danquote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of je probeert met je hoaxsite ff dik te cashen nu
Kan natuurlijk ook zo zijn dat die ene site er naast zit
Vermoed ik ook...quote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef Snowbomb het volgende:
"passed away peacefully at home".
Klinkt niet als een onverwacht overlijden...
ik stond helemaal voor aan , was een goed optreden en hij was heel goed .. ppff gaat de tijd hard ....quote:
Ik denk niet dat ineens iedereen alles prachtig vond, maar de meesten hebben wel één of meer nummers die ze oprecht mooi vonden van hem. En of je nou van in muziek hield of niet, hij was toch écht een van de groten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Wel weer een typisch geval van iemand die in de komende dagen neergezet gaat worden als een van de grootsten ooit waarvan iedereen alles altijd zo prachtig vond enzo
Aangezien iedereen dit kan aanpassen is er niks vreemds aan.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Michael
De Engelstalige wiki die meldt dat hij de 26ste overleden is op een tijdstip dat het in Londen nog de 25ste is.
Hij is niet ziek geweest.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
voor mezelf sprekend: niet eerder heb ik het zo bizar gevonden. Maar dat komt vooral omdat er de nodige iconen uit mijn jeugd zijn gegaan dit jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het trouwens niet bijna elk jaar zo dat je mensen hoort zeggen wat een bizar jaar het was wat overleden bekendheden betreft?
Nee toch? Of wel?quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het trouwens niet bijna elk jaar zo dat je mensen hoort zeggen wat een bizar jaar het was wat overleden bekendheden betreft?
Ja dus, die plaat blijft heus wel gedraaid worden hoor, zelfs meer dan ooit nu.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het zwaar zonde. Veruit het leukste kerst liedje.
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders overquote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ineens iedereen alles prachtig vond, maar de meesten hebben wel één of meer nummers die ze oprecht mooi vonden van hem. En of je nou van in muziek hield of niet, hij was toch écht een van de groten.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef sjappiehunter het volgende:
Toch wel hoogtepunt dit optreden.
Dat begrijp ik zelf ook wel. Ze zullen het wel gaan uitmelken.quote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja dus, die plaat blijft heus wel gedraaid worden hoor, zelfs meer dan ooit nu.
Met dat strontirritante deuntje (du du du du.....du du du du)quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het zwaar zonde. Veruit het leukste kerst liedje.
Wat is een news outlet?quote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
Iedere news outlet neemt het nu over, zal wel waar zijn dus.
RIP.
Het is inmiddels ook al gecorrigeerd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Aangezien iedereen dit kan aanpassen is er niks vreemds aan.
Is van Queen maar Michael zong gewoon een moppie mee.quote:
Dat is natuurlijk niet geheel waar. Er zijn generaties met Bowie opgegroeid en was toch bij een zeer grote groep bekend en daarmee ook zijn muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders over
Dat zegt waarschijnlijk meer iets over je leeftijd en/of muzikale interesse.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders over
Ja dat snap ik ook wel dat het een tribute aan Freddie was, maar hij zong het wel vol overgave en passiequote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is van Queen maar Michael zong gewoon een moppie mee.
ik ook zat net een half uur geleden nog naar zijn muziek te luisteren ... last christmas en band aidquote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik schrok me een hoedje van de nu.nl-melding. Stom.
Toen verbaasde ie me positief iddquote:
Nette leeftijd???quote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef highender het volgende:
Aljazeera bevestigd het ook, nette leeftijd, RIP.
Hij was homosexueel. Maar wil niks zeggen. Hij leefde ruiger dan zijn imago.quote:
Hij leed aan ARDSquote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Kan ook gewoon hartaanval zijn of van de trap gevallen.
Dat zou ik geen 'died peacefully at home' noemen dan.quote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat hij vredig is heengegaan... daar horen jouw opties niet bij...quote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet door een Engelsman zijn veranderd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Michael
De Engelstalige wiki die meldt dat hij de 26ste overleden is op een tijdstip dat het in Londen nog de 25ste is.
53 nette leeftijd? Vind je echt?quote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef highender het volgende:
Aljazeera bevestigd het ook, nette leeftijd, RIP.
Dat zal meevallen, want George Michael leeft voort, altijd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ex-Wham singer George Michael dies
http://www.bbc.co.uk/news/uk-38432862
Als de BBC het ook meldt vrees ik dat dit toch echt z'n last christmas was.
Wat dacht je? Pleur deze onzin op meerdere plekken? Zo gefrustreerd?quote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef Deadre het volgende:
Blijkbaar wilt iedereen dood, voordat Trump het roer overneemt van Obama![]()
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar voor gewoon zijn producers en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquaiquote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef Klummie het volgende:
Schreef alles zelf, tekst muziek, produceerde en arrangeerde, een echte muzikant met een fenomenale stem.
Echte muziek.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was homosexueel. Maar wil niks zeggen. Hij leefde ruiger dan zijn imago.
Toch zijn er in 2016 wel opmerkelijk veel beroemde mensen overleden, ook nog Cruijff, fidel castro, Mohammed Ali etcquote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Misschien die Hartproblemen kunnen hem in de weg zijn gaan zitten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef Arcee het volgende:
Triest.
Vijf jaar geleden al een keer voor de dood weggehaald zo ziek: SHO / Toestand George Michael zorgwekkend
Nee, George deed alles zelf. Zoek maar op.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar oor gewoon zijn produces en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquai
Ja, in de video en voor de show, maar dat was meer omdat je destijds als homoseksuele mooiboy geen meisjesharten ging veroveren, en ook toen al maakten de jonge meisjes de boybands groot.quote:Op maandag 26 december 2016 00:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hier zat hij nog achter de wijven aan.
Nou, de steeds groter wordende pop- en consumptiemaatschappij inclusief alle media-aandacht en het in staat zijn te kunnen kopen al dan niet volgen, zullen de aantallen per jaar nog wel meer gaan toenemen naar verwachting dus dat roepen is echt flauwekul.quote:Op maandag 26 december 2016 00:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch zijn er in 2016 wel opmerkelijk veel beroemde mensen overleden, ook nog Cruijff, fidel castro, Mohammed Ali etc
Hartaanval op bed in zijn slaap is ook best vredig....quote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat hij vredig is heengegaan... daar horen jouw opties niet bij...
Ja. Hij was gay en heeft zijn levenspartner en vriend weg moeten brengen, gestorven aan Aids.quote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, in de video en voor de show, maar dat was meer omdat je destijds als homoseksuele mooiboy geen meisjesharten ging veroveren, en ook toen al maakten de jonge meisjes de boybands groot.
Wikipedia maar. Zeldzaam kaliber. Daarom duurden albums ook zo lang.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar voor gewoon zijn producers en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquai
Dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer iets over je leeftijd en/of muzikale interesse.
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 26 december 2016 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wikipedia maar. Zeldzaam kaliber. Daarom duurden albums ook zo lang.
Bron?quote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef praadje het volgende:
Hij is vredig ingeslapen om 13.42 volgens de manager. Dus hij was niet alleen blijkbaar.
Aan het leven...quote:
Nummer is in 1981 geschreven samen met Andrew Ridgeley. Je zit er 2 jaar naast dusquote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef Klummie het volgende:
Hij schreef Careless Whisper toen hij pas 16 was geloof ik.
Tja, ik ben begonnen met een lijst, maar er komt praktisch geen einde aan:quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Opvallend is ook hoe verschillend de 'sterren' allemaal zijn. Van de stem van Admiral Ackbar en Bugs Bunny tot Muhammad Ali en David Bowie. We zijn echt heel veel talent verloren en 2016 is nog niet voorbij...quote:Vilmos Zsigmond
Craig Strickland
Robert Stigwood
Pat Harrington Jr.
Sian Blake
David Bowie
Alan Rickman
René Angélil
Glenn Frey
Abe Vigoda
Joe Alaskey
Paul Kantner
Maurice White
Denise Matthews
George Gaynes
Harper Lee
George Kennedy
Nancy Reagan
George Martin
Keith Emerson
Frank Sinatra, Jr.
Rob Ford
Malik Taylor
Joe Garagiola
Ken Howard
Garry Shandling
Earl Hamner
Tom Whedon
Erik Bauersfeld
Merle Haggard
Doris Roberts
Joanie Laurer
Guy Hamilton
Prince Rogers Nelson
Michelle McNamara
Reg Grundy
William Schallert
Gene Gutowski
Morley Safer
John Berry
Burt Kwouk
Joe Fleishaker
Muhammad Ali
Kevin Ferguson
Peter Shaffer
Theresa Saldana
Gordie Howe
Michu Meszaros
Anton Yelchin
Elie Wiesel
Michael Cimino
Robin Hardy
Garry Marshall
Youree Dell Harris
James Nederlander
Gloria DeHaven
David Huddleston
Sagan Lewis
John Saunders
Kenny Baker
John McLaughlin
Arthur Hiller
Steven Hill
Gene Wilder
Jerry Heller
Alexis Arquette
Edward Albee
Arnold Palmer
Kevin Meaney
Janet Reno
Leonard Cohen
Robert Vaughn
Leon Russell
Gwen Ifill
Florence Henderson
Peter Vaughan
Alan Thicke
Craig Sager
Zsa Zsa Gabor
George Michael
Rick Parfitt
Barbara Straathof
Michčle Morgan
Esma Redøepova
Kevin O'Morrison
Joseph Mascolo
Joop Braakhekke
Greg Lake
Tyruss Himes
Zijn dat bekenden?quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tja, ik ben begonnen met een lijst, maar er komt praktisch geen einde aan:
[..]
Opvallend is ook hoe verschillend de 'sterren' allemaal zijn. Van de stem van Admiral Ackbar en Bugs Bunny tot Muhammad Ali en David Bowie. We zijn echt heel veel talent verloren en 2016 is nog niet voorbij...
http://www.songfacts.com/detail.php?id=3051quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nummer is in 1981 geschreven samen met Andrew Ridgeley. Je zit er 2 jaar naast dus
En dan Cruijff vergeten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
Opvallend is ook hoe verschillend de 'sterren' allemaal zijn. Van de stem van Admiral Ackbar en Bugs Bunny tot Muhammad Ali en David Bowie. We zijn echt heel veel talent verloren en 2016 is nog niet voorbij...
Mijn bron is Wikipedia + wat gebrekkig rekenwerk (George geboren in '63, nummer geschreven in '81), geen idee in hoeverre die klopt.quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
http://www.songfacts.com/detail.php?id=3051
17 en Ridgeley is gelul
Neuh... dat is vaak niet nodig.. Of maar net hoe je het wil zien...quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of hij zelfmoord gepleegd heeft
Rustig en vredig ?quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of hij zelfmoord gepleegd heeft
Nu je het zegtquote:
In 2011 ja..quote:Op maandag 26 december 2016 00:52 schreef Andromache het volgende:
Wat een domper! Fantastisch zanger. Morgen lekker lang het best of-album draaien. Ben wel benieuwd naar de oorzaak. Een tijd geleden had hij een ernstige longontsteking o.i.d. waar hij maar niet vanaf kwam.
* Andromache neuriet You have been loved en Careless whisper door elkaar heen
Ik vond het maar magertjes dit jaar..quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Joop Braackhekke er even tussenstoppenquote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
En alcohol. Er was ook sprake van crack.quote:Op maandag 26 december 2016 00:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
In 2011 ja..
En een ongeluk waarna ie gepakt was voor rijden onder invloed van cannabis..
Geen idee. Ik reageerde op David Bowie en Muhammed Ali.quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Weet jij hoe de stem van bugs bunny heet en eruit ziet zonder te kijken of te googelen?
Ja als je bekend bent is overal sprake van...quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
En alcohol. Er was ook sprake van crack.
Klopt. Cruijff, Bowie en Prince waren iconen in hun vakgebied, waar we toch redelijk overvallen werden door de overlijdensberichten. 2016 Was in dat opzicht ook een bizar jaar. Moet toegeven dat het overlijden van Cruijff mij ook wel raakte.quote:
quote:George Michael Cause of Death: How Did the Singer Die?
Published 6:13 pm EST, December 25, 2016 Updated 6:45 pm EST, December 25, 2016 1 Comment By Daniel S. Levine
George Michael, the former Wham! frontman and a successful solo singer by himself, has died at age 53. His publicist confirmed the news to the BBC. Michael “passed away peacefully at home,” his publicist told the BBC.
Police said there were no suspicious circumstances surrounding Michael’s death. Thames Valley Police confirmed an ambulance arrived at his home in Goring, Oxfordshire at 13:42 GMT.
“It is with great sadness that we can confirm our beloved son, brother and friend George passed away peacefully at home over the Christmas period,” a statement from Michael’s publicist read. “The family would ask that their privacy be respected at this difficult and emotional time. There will be no further comment at this stage.”
There has been concern over Michael’s health in recent years. Back in 2011, Michael’s publicist said that he was suffering from pneumonia and had to cancel his Symphonica European tour after feeling chest pains. This sparked rumors that he might have had HIV, although this was not confirmed. According to the BBC, doctors reportedly performed a tracheotomy at the time and he was unconscious for a time in the hospital.
Michael was able to perform at the 2012 London Olympics closing ceremony. In 2014, close friends told The Daily Mail that he had “gone off the radar” and he looked unrecognizable when the paparazzi spotted him. He continued to “shut himself off from the world,” friends told the Mail.
In July 2015, the U.K. Express reported that he was undergoing treatment for a cannabis addition and was at a rehab facility in Zurich.
“To my lovelies and fans around the world, thank you for all the birthday wishes, I am truly overwhelmed. I am looking forward to spending it with friends and family. Thanks again, love The Singing Greek,” Michael wrote on social media at the time.
Michael, whose real name was Georgios Kyriacos Panayiotou, was a member of the iconic 1980s group Wham! with Andrew Ridgeley. In 1987, he made his solo debut with the smash hit Faith. His last solo album was 2014’s Symphonica, which was co-produced by the late Phil Ramone. He sold over 100 million albums during his four-decade career.
Michael was not married and did not have any children. According to a 2004 GQ profile, Michael admitted to Ridgeley that he was bisexual.
It had appeared that Michael was healthy, since he announced in November that he was finishing Freedom, a documentary that would air in March 2017. He also planned a reissue of Listen Without Prejudice (1990) to coincide with the documentary
Welk stukje? Je linkerteen? Je rechter bil? of valt er een wimperhaartje op de grond?quote:Op maandag 26 december 2016 01:01 schreef glasshole het volgende:
Wat verschrikkelijk zeg, het is net alsof er een stukje van mezelf sterft...
Een hoop kutartiesten leven anders nog.quote:Op maandag 26 december 2016 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een kutjaar voor artiesten is dit zeg.
Dat is het elk jaar?quote:Op maandag 26 december 2016 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn vaderfiguur...quote:Op maandag 26 december 2016 01:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Welk stukje? Je linkerteen? Je rechter bil? of valt er een wimperhaartje op de grond?
En ook positief: als er geen doodsoorzaak is kan er toch een aantal dagen leuk in deze topicreeks gespeculeerd gaan worden door de mensen die dat altijd graag doen.quote:Op maandag 26 december 2016 01:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is het elk jaar?
Het is ook een supertof jaar... Er zijn namelijk minimaal 25 artiesten geboren...
Alleen weet nog niemand wie dat zijn..
Mijn ouders waren net gescheiden toen ik 10 was en dat liedje maakte toen heel veel indrukquote:Op maandag 26 december 2016 01:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Meth zoh heeeelh vheelh lhuchth zhinghen...
Hij zat in z'n sexy periode... vrouwen vonden dit wel prettig...quote:Op maandag 26 december 2016 01:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Meth zoh heeeelh vheelh lhuchth zhinghen...
Dat is ook precies de reden waarom er pas over een poosje iets bekend word gemaakt... Dat verkoopt als een tiet..quote:Op maandag 26 december 2016 01:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ook positief: als er geen doodsoorzaak is kan er toch een aantal dagen leuk in deze topicreeks gespeculeerd gaan worden door de mensen die dat altijd graag doen.
Jawel.. zolang je gelooft dat homo zijn geen keuze is tenminste:quote:
Als je hetero bent ga je ook niet meerdere keren met verschillende mannen liggen rollebollen he?quote:Sexuality
At the age of 19, Michael told Andrew Ridgeley and close friends that he was bisexual.[113] Michael also told one of his two sisters, but he was advised by friends not to tell his parents about his sexuality.[114] In a 1999 interview with The Advocate, Michael told the Editor in Chief, Judy Wieder, that it was "falling in love with a man that ended his conflict over bisexuality." "I never had a moral problem with being gay", Michael told Wieder. "I thought I had fallen in love with a woman a couple of times. Then I fell in love with a man, and realized that none of those things had been love."[115] In 2007, Michael said he had hidden the fact he was gay because of worries over what effect it might have on his mother.[114]
Speaking about his time with Wham! in the 1980s, Michael said: "I used to sleep with women quite a lot in the Wham! days but never felt it could develop into a relationship because I knew that, emotionally, I was a gay man. I didn't want to commit to them but I was attracted to them. Then I became ashamed that I might be using them."[113] In 2009, Michael said: "My depression at the end of Wham! was because I was beginning to realize I was gay, not bisexual."[116]
https://en.wikipedia.org/wiki/George_Michael#Sexuality
Ik wist niet dat hij Grieks was. RIPquote:Op maandag 26 december 2016 00:08 schreef BrandX het volgende:
op bbc news:
[..]
http://www.bbc.com/news/uk-38432862
Och het is ook niet mijn keuze.. Maar irritant is iets anders iig...quote:Op maandag 26 december 2016 01:06 schreef killerkip69 het volgende:
M'n tante was daar helemaal idolaat van vroegah! Zelf heb ik er niks mee. De man had zeker wel 'n goede stem, noem het foute nr's die stiekem toch wel leuk zijn om eens te luisteren.![]()
R.I.P
quote:Op maandag 26 december 2016 01:26 schreef sjappiehunter het volgende:
tja... we worden allemaal ouder...
Ik doelde op het feit dat er leeftijdsverschil tussen de foto's zit natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 01:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Dat dan weer niet.. helaas...
MUZ / Gelukkig is er ook nog goed MUZ nieuws vandaag!quote:Op maandag 26 december 2016 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Neuh, er zijn er dit jaar meer overleden dan in voorgaande jaren. Een trend die de komende jaren voort zal zetten, de generatie artiesten die groot zijn geworden in het mediatijdperk zijn nu op een leeftijd dat ze overlijden.quote:
Tja hoe groot is groot... Wie ken je hiervan?quote:Op maandag 26 december 2016 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, er zijn er dit jaar meer overleden dan in voorgaande jaren. Een trend die de komende jaren voort zal zetten, de generatie artiesten die groot zijn geworden in het mediatijdperk zijn nu op een leeftijd dat ze overlijden.
http://www.bbc.com/news/magazine-38329740
Van de eerste 24 ken ik er 11. Even wat andere namen erbij gezocht, en als ik Brit was geweest had ik er veel meer gekend.quote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja hoe groot is groot... Wie ken je hiervan?
2016
January - March, 24 deaths. Ed Stewart, Baron (Cecil) Parkinson, Paul Daniels, Cliff Michelmore, Lord Avebury (Eric Lubbock), Nancy Reagan, Pierre Boulez, David Bowie, Frank Finlay, Alan Rickman, Sir Terry Wogan, Margaret Forster, John Chilton, Ronnie Corbett, Zaha Hadid, Barry Hines, Peter Maxwell Davies, Harper Lee, Sir George Martin, Robert Stigwood, Glenn Frey, Boutros Boutros Ghali, Tony Warren, Garry Shandling
April - December, 18 deaths. Victoria Wood,Leonard Cohen, Andrew Sachs, Gene Wilder, Caroline Aherne, Muhammad Ali, Carla Lane, Prince, Sir Jimmy Young, Fidel Castro, Robert Vaughn, Arnold Palmer, Elie Wiesel, Shimon Peres, Burt Kwouk, Peter Shaffer, Greg Lake, Peter Vaughan
Total: 42
Linksonder heeft ook wel een hoog photoshop gehalte.quote:Op maandag 26 december 2016 01:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Het gelikte was er inmiddels wel af btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken er een hoop namen van.. maar als ik er een plaatje bij moet bedenken heb ik geen idee wie het zijn..quote:Op maandag 26 december 2016 01:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de eerste 24 ken ik er 11. Even wat andere namen erbij gezocht, en als ik Brit was geweest had ik er veel meer gekend.
Van de tweede 18 ken ik er sowieso 12.
Het feit dat de BBC al necrologieėn van hen klaar had liggen zegt op zich natuurlijk ook wel wat.
Toen die foto genomen is bestond er nog geen photoshop waarschijnlijk...quote:Op maandag 26 december 2016 01:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Linksonder heeft ook wel een hoog photoshop gehalte.
quote:Op maandag 26 december 2016 01:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Linksonder heeft ook wel een hoog photoshop gehalte.
Ja dat is meestal zo als je dood gaat...quote:Op maandag 26 december 2016 02:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens nu.nl zegt de manager dat hij door hartfalen overleden is.
George Michael
Eddy Wallyquote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef sjappiehunter het volgende:
David Bowie
Prince
George Michael
Denise Matthews staat niet in de eerste serie namenquote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
January - March, 24 deaths. Ed Stewart, Baron (Cecil) Parkinson, Paul Daniels, Cliff Michelmore, Lord Avebury (Eric Lubbock), Nancy Reagan, Pierre Boulez, David Bowie, Frank Finlay, Alan Rickman, Sir Terry Wogan, Margaret Forster, John Chilton, Ronnie Corbett, Zaha Hadid, Barry Hines, Peter Maxwell Davies, Harper Lee, Sir George Martin, Robert Stigwood, Glenn Frey, Boutros Boutros Ghali, Tony Warren, Garry Shandling
April - December, 18 deaths. Victoria Wood,Leonard Cohen, Andrew Sachs, Gene Wilder, Caroline Aherne, Muhammad Ali, Carla Lane, Prince, Sir Jimmy Young, Fidel Castro, Robert Vaughn, Arnold Palmer, Elie Wiesel, Shimon Peres, Burt Kwouk, Peter Shaffer, Greg Lake, Peter Vaughan
Zelfmoord..quote:
Dit waar ik ook meteen aan dacht, maar ook hij laat net als Prince en Bowie mooie muziek na.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef sjappiehunter het volgende:
David Bowie
Prince
George Michael
It's started....quote:Op maandag 26 december 2016 01:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ook positief: als er geen doodsoorzaak is kan er toch een aantal dagen leuk in deze topicreeks gespeculeerd gaan worden door de mensen die dat altijd graag doen.
Niet de eerste persoon die de track gecovered heeft en vroegtijdig overleden is onder onbekende omstandigheden(zie animatiefilm Happy Feet).quote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hangt ook af of je Brit bent of niet. Daniels, Finlay, Corbett, Woods, Sachs, Aherne, Lane and Vaughn zijn grote namen, maar weinig mensen die hier dat wat zal zeggen.quote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
4, bowie, ali, prince en castro.quote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
Geen Alan Rickman, Gene Wilder, Boutros Boutros Ghali, Shimon Peres?quote:
Wrs kende ze die 4 lui persoonlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 05:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen Alan Rickman, Gene Wilder, Boutros Boutros Ghali, Shimon Peres?
Dan heb je toch aardig onder een steen geleefd je hele leven.
Ik schat in dat ongeveer op dinsdag alweer de verhalen opduiken dat-ie gewoon nog leeft iig. Hoogstens woensdag.quote:Op maandag 26 december 2016 02:37 schreef Remqo het volgende:
Hij zit nu samen met Elvis, Kurt Cobain, 2pac en André Hazes op een tropisch eiland, genaamd Club Tropicana.
Mysterie dat die Elton John nog niet dood is, bedoel je? Mee eens.quote:
Ik kan mij niet voorstellen dat je vredig overlijdt als je nog maar 53 jaar bent. Dat is GVD nog maar piepjong op een mensenleven, het lichaam hoort dan toch niet op te gevenquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
Dat heeft misschien met jouw leeftijd te maken. Om je een idee te geven: hij overleed toen ik vorig jaar in Hotel Gran Risa zat (die naam zal bij jou wel een belletje doen rinkelenquote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hoezo zou je Rickman moeten kennen als je geen filmliefhebber bent? En het overlijden van die Peres maakt ook niet heel veel los op Fok: NWS / Voormalige Israėlische leider Peres (93) overledenquote:Op maandag 26 december 2016 05:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef sjappiehunter het volgende:
Toch wel hoogtepunt dit optreden.
Oh prachtig, dank je voor het delenquote:
Nee klopt. Toen heette het retoucherenquote:Op maandag 26 december 2016 01:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Toen die foto genomen is bestond er nog geen photoshop waarschijnlijk...
Is hij nog op tijd voor de foute top 100 van Qmusic?quote:Op maandag 26 december 2016 01:58 schreef superniger het volgende:
Net te laat overleden voor hoge TOP 2000 noteringen.
Wel jong, maar tegelijkertijd chronisch blower die daarnaast ook nog graag aan een crackpijp lurkte. Bovendien zwaar depressief en hij leefde als een kluizenaar.quote:Op maandag 26 december 2016 07:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik schrik hier echt van! Zo jong nog...
Familie van 'm:quote:Op maandag 26 december 2016 09:07 schreef Copycat het volgende:
George Michael en crack? Waar komt dat verhaal vandaan?
quote:Op maandag 26 december 2016 09:11 schreef Perrin het volgende:
Familie van 'm:
http://www.ad.nl/sterren/(...)-aan-crack~a139d2dd/
Tja.quote:De vrouw van de neef van George Michael
Valt wel mee.quote:Op maandag 26 december 2016 05:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat schrijven mensen graag om te laten zien hoe intellectueel ze zijn. En dan vooral lekker denigrerend naar anderen.quote:
Het lijkt misschien ook wel zo omdat de grote artiesten die bekend zijn geworden door de media nu allemaal een beetje de leeftijd krijgen waarbij ze om gaan vallen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:24 schreef MCH het volgende:
Ik word wel extreem moe van alle mensen die zeggen dat 2016 zo'n kutjaar was voor de muziek. Als hij een week later was overleden dan waren alle commentaren vast dat 2017 weer lekker begintAlle groten die dit jaar zijn heengegaan waren qua muziekcarričre sowieso al rijp voor het bejaardentehuis.
Waarom staat Rick Parfitt er niet tussen?quote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
53 is niet bepaald rijp voor het bejaardentehuisquote:Op maandag 26 december 2016 09:24 schreef MCH het volgende:
Ik word wel extreem moe van alle mensen die zeggen dat 2016 zo'n kutjaar was voor de muziek. Als hij een week later was overleden dan waren alle commentaren vast dat 2017 weer lekker begintAlle groten die dit jaar zijn heengegaan waren qua muziekcarričre sowieso al rijp voor het bejaardentehuis.
Qua muziekcarričre, lezenquote:Op maandag 26 december 2016 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
53 is niet bepaald rijp voor het bejaardentehuis
George Michael 53, Prince 57, Bowie 69... en allemaal traden ze nog op of maakten ze nog muziek dus rijp voor het bejaardentehuis valt echt wel mee. Ja dat ze geen #1 hits meer maken is begrijpelijk, dat zie je echt zelden hoor in een muziekcarriere...quote:Op maandag 26 december 2016 09:24 schreef MCH het volgende:
en de Rolling Stones dan? Hoe oud zijn die onderhand?quote:
En Eddy Wallyquote:Op maandag 26 december 2016 09:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom staat Rick Parfitt er niet tussen?
TMZ.comquote:5:45 PM PT -- Sources directly connected with George and in a position to know tell us the singer died from heart failure. We're told he was sleeping throughout the episode and suffered no pain.
Vraag jij je dat altijd af?quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef MCH het volgende:
Vraag me altijd af of de wereld ook zo in rep en roer is als justin bieber over 40 jaar in z'n kistje ligt.
Die zijn bij tijd gezonder gaan leven. George Michael en Prince waren drugsverslaafden, Lemmy was feitelijk de Herman Brood van de metal, alleen Bowie stierf aan kanker.quote:Op maandag 26 december 2016 09:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
en de Rolling Stones dan? Hoe oud zijn die onderhand?
Alleen Prince stond nog redelijk vaak op de planken. Bowie al een dikke tien jaar niet meer. En voor George Michael komen de mensen ook alleen voor de hits.quote:Op maandag 26 december 2016 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
George Michael 53, Prince 57, Bowie 69... en allemaal traden ze nog op of maakten ze nog muziek dus rijp voor het bejaardentehuis valt echt wel mee. Ja dat ze geen #1 hits meer maken is begrijpelijk, dat zie je echt zelden hoor in een muziekcarriere...
Reaganquote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
Al meende ik wel ergens te hebben gelezen dat er een nieuw album of zelfs een tour eraan zat te komen. Album zal nu wel als zoete broodjes verkopen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen Prince stond nog redelijk vaak op de planken. Bowie al een dikke tien jaar niet meer. En voor George Michael komen de mensen ook alleen voor de hits.
Ja dat zal wel, maar ik teken ervoor hoor; gewoon gaan slapen en niet meer wakker worden.quote:Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uiteindelijk aan hartfalen overlijdt?
Sherlockquote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat het geen zelfmoord was.quote:Op maandag 26 december 2016 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is George Michael op z'n 53ste overleden, hoe kan dat dan?
Dat blijft een populair zinnetje hč?quote:Op maandag 26 december 2016 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uiteindelijk aan hartfalen overlijdt?
hartfalen is geen proces dat zich in paar minuten slaap voltrekt, en is ook iets anders dan hartstilstandquote:Op maandag 26 december 2016 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat blijft een populair zinnetje hč?
Niet iedereen z'n hart stopt ermee tijdens slaap. Ik teken voor zo'n dood. Alleen niet al op mijn 53e, alsjeblieft.
Zijn laatste album was anders best te pruimen.quote:Op maandag 26 december 2016 09:39 schreef MCH het volgende:
Vraag me altijd af of de wereld ook zo in rep en roer is als justin bieber over 40 jaar in z'n kistje ligt.
Geen Cruijff?quote:Op maandag 26 december 2016 01:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
2016
En als hij die lijn doorzet, zou het zomaar kunnen zijn dat hij over veertig jaar te boek staat als een gerenomeerd artiest met een flink oeuvre achter zijn naam.quote:Op maandag 26 december 2016 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
Zijn laatste album was anders best te pruimen.
GM is 53 geworden.quote:Op maandag 26 december 2016 10:02 schreef Loekie1 het volgende:
27 en 57 zijn gevaarlijke leeftijden voor artiesten.
Er worden ook blaastesten ontwikkeld voor mensen die met te veel eten alsnog achter het stuur kruipen. Vooral als het om artiesten gaat van 27 en 57.quote:Op maandag 26 december 2016 10:23 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb eens gelezen dat er best veel mensen dood gaan tijdens kerstmis, niet door aanslagen - althans tot kort geleden - maar doordat mensen te veel eten (zei ze terwijl ze aan een chocoladetoetje zat te eten). En dan kom je algauw bij oorzaken als hartfalen.
Dus als je problemen hebt met je hart moet je extra opletten dat je je niet overeet.
Had je al een nieuw verbod/ overheidscampagne op het oog?quote:Op maandag 26 december 2016 10:23 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb eens gelezen dat er best veel mensen dood gaan tijdens kerstmis, niet door aanslagen - althans tot kort geleden - maar doordat mensen te veel eten (zei ze terwijl ze aan een chocoladetoetje zat te eten). En dan kom je algauw bij oorzaken als hartfalen.
Dus als je problemen hebt met je hart moet je extra opletten dat je je niet overeet.
Zou best wel zin kunnen hebben, hadden we George Michel nog gehad misschien.quote:Op maandag 26 december 2016 10:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had je al een nieuw verbod/ overheidscampagne op het oog?
Wat dacht je van de grootste van allemaal? Johan?quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
onzin. Overlijden door hartfalen komt niet door toetje teveelquote:Op maandag 26 december 2016 10:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zou best wel zin kunnen hebben, hadden we George Michel nog gehad misschien.
quote:Op maandag 26 december 2016 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Let op: een overdosis kan fataal zijn.
Sowieso is het per persoon natuurlijk verschillend wat je meer doet. Leonard Cohen was al een oude vent en ik kende hem nauwelijks, maar schijnbaar had hij toch fans. Zelf doet bijvoorbeeld de dood van motorcoureur Luis Salom mij meer, die een mooie toekomst voor zich had en nog maar aan het begin stond.quote:Op maandag 26 december 2016 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de grootste van allemaal? Johan?
Hoe kun je die nu vergeten?
Alleen werd hij op eerste kerstdag smiddags gevonden toch? Misschien heeft hij wel te veel gedacht aan het kostelijke kerstmaal op eerste kerstdag. Denken aan eten kan ook slecht voor het hart zijn. Vooral denken aan heel veel eten.quote:Op maandag 26 december 2016 10:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zou best wel zin kunnen hebben, hadden we George Michel nog gehad misschien.
Cruijff is niet persoonlijk. Cruijff was een grootheid over de hele wereld.quote:Op maandag 26 december 2016 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso is het per persoon natuurlijk verschillend wat je meer doet. Leonard Cohen was al een oude vent en ik kende hem nauwelijks, maar schijnbaar had hij toch fans. Zelf doet bijvoorbeeld de dood van motorcoureur Luis Salom mij meer, die een mooie toekomst voor zich had en nog maar aan het begin stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |