twitter:BNONews twitterde op zondag 25-12-2016 om 23:58:19BREAKING: Legendary singer George Michael has died at age 53, his publicist has confirmed reageer retweet
O.quote:Op maandag 26 december 2016 00:03 schreef hugecooll het volgende:
“George Michael dead 2016” : Singer killed by internet death hoax
twitter:NOS twitterde op maandag 26-12-2016 om 00:07:01BBC: zanger George Michael overleden https://t.co/Xm4q4HkKJR reageer retweet
http://www.bbc.com/news/uk-38432862quote:Singer George Michael has died aged 53, his publicist has said.
The star, who launched his career with Wham in the 1980s and later continued his success as a solo performer, is said to have "passed away peacefully at home".
Thames Valley Police said South Central Ambulance Service attended a property in Goring in Oxfordshire at 13:42 GMT.
Police say there were no suspicious circumstances.
Michael, who was born Georgios Kyriacos Panayiotou in north London, sold more than 100m albums throughout a career spanning almost four decades.
In a statement, the star's publicist said: "It is with great sadness that we can confirm our beloved son, brother and friend George passed away peacefully at home over the Christmas period.
"The family would ask that their privacy be respected at this difficult and emotional time. There will be no further comment at this stage."
Ook niet heel slim om je hart weg te geven.quote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Last Christmas I gave you my heart
Nee dat leek mij dus ook..quote:Op maandag 26 december 2016 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
De BBC meldt dat zijn uitgever het bevestigt. Lijkt me niet dat het een hoax is dan.
Dan moet hij de gevolgen geweten hebbenquote:Op maandag 26 december 2016 00:08 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om je hart weg te geven.
Ja weenie, zou wel heel toevallig zijn als er net zo'n hoaxbericht over je rondgaatquote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenaardig dit. Wat is het nou. Fake of niet?
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
Jezus wat een toeval
ONZ / Last Christmas, I gave you my heart...
Bizar jaar idd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:11 schreef sjappiehunter het volgende:
David Bowie
Prince
George Michael
... wat een jaar voor popartiesten uit mijn jeugd...
Hij is al een tijdje dood maar vandaag wordt de officiële sterfdatum, levert meer inkomsten op voor de nabestaanden.quote:Op maandag 26 december 2016 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenaardig dit. Wat is het nou. Fake of niet?
ik was daar bij ....quote:
En Patricia Paay heeft met hem gesekst, die gast van de top 2000 doet een Tribute en die andere dude was zijn beste vriendquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Wel weer een typisch geval van iemand die in de komende dagen neergezet gaat worden als een van de grootsten ooit waarvan iedereen alles altijd zo prachtig vond enzo
Of je probeert met je hoaxsite ff dik te cashen nuquote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja weenie, zou wel heel toevallig zijn als er net zo'n hoaxbericht over je rondgaat
Hij heeft zijn lijf behoorlijk uitgeleefd met drugs denk ik. Dan is 53 nog best netjesquote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
Thuis, vredig overleden... wordt gemeld... ziek geweest?
Trieste ironie is hetquote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef Greys het volgende:
Maar echt, hoe krijg je het voor elkaar om als zanger van Last Christmas precies met Kerst je laatste adem uit te blazen.
Mja beetje vreemd wel, die pagina bestaat ook al sinds 2013 dus geen idee danquote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of je probeert met je hoaxsite ff dik te cashen nu
Kan natuurlijk ook zo zijn dat die ene site er naast zit
Vermoed ik ook...quote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef Snowbomb het volgende:
"passed away peacefully at home".
Klinkt niet als een onverwacht overlijden...
ik stond helemaal voor aan , was een goed optreden en hij was heel goed .. ppff gaat de tijd hard ....quote:
Ik denk niet dat ineens iedereen alles prachtig vond, maar de meesten hebben wel één of meer nummers die ze oprecht mooi vonden van hem. En of je nou van in muziek hield of niet, hij was toch écht een van de groten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef heywoodu het volgende:
Wel weer een typisch geval van iemand die in de komende dagen neergezet gaat worden als een van de grootsten ooit waarvan iedereen alles altijd zo prachtig vond enzo
Aangezien iedereen dit kan aanpassen is er niks vreemds aan.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Michael
De Engelstalige wiki die meldt dat hij de 26ste overleden is op een tijdstip dat het in Londen nog de 25ste is.
Hij is niet ziek geweest.quote:Op maandag 26 december 2016 00:12 schreef sjappiehunter het volgende:
Thuis, vredig overleden... wordt gemeld... ziek geweest?
voor mezelf sprekend: niet eerder heb ik het zo bizar gevonden. Maar dat komt vooral omdat er de nodige iconen uit mijn jeugd zijn gegaan dit jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het trouwens niet bijna elk jaar zo dat je mensen hoort zeggen wat een bizar jaar het was wat overleden bekendheden betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |