Wat overigens wel een terechte opmerking van Sylvana.was....daarna is ze idd wel te ver doorgeslagen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:00 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana is geradicaliseerd na haar optreden in DWDD waar ze Martin Simek verweet dat hij het over 'zwartjes' had en daar veel lof over ontving. Sindsdien ziet ze zichzelf als een soort Mandela, of Martin Luther King die het op moet nemen tegen de boze witte man en zijn racistische Zwarte Pieten cultuur. Ik denk dat ze in een psychose zit.
Dan richt je een partij op: Hypotheekrenteaftrek. Die kan alleen niet met Artikel 1 in debat over artikel 1 maar weet wel veel over hypotheekrenteaftrek.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:13 schreef SeLang het volgende:
Wat is nou eigenlijk de relevantie van die partij? Artikel 1 = grondwet, dus dat hebben we al. Wat heeft het voor zin om een partij op te richten die zegt het eens te zijn met de bestaande grondwet die sowieso alleen met 2/3 meerderheid kan worden veranderd?![]()
Wat moet er volgens Sylvana gebeuren met de hypotheekrente aftrek etc, dat is het soort dingen dat wat bepaalt of je op een partij stemt of niet.
Subsidie trekken natuurlijk. Als politieke partij wordt het geld letterlijk naar je toegesmeten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik vermoed dat ze DENK vanaf het begin heeft gebruiktbals sprinplank om zochzelsin eerste instantie de nodige aandacht te verschaffen. Dat is volgens mij aardig gelukt. Dan kun je niet na 3 weken zeggen, jongens het was leuk maar ik ga mijn eigen weg. Ze heeft zolang mogelijk gewacht met het oprichten van haar eigen partij als mogelijk.
Ik hoop dat ze zelf ook in ziet dat ze die zetel nooit gaat halen. Wat dan ook haar bedoelingen zijn is mij totaal onduidelijk. Of zou het puur vrijetijdsbesteding zijn?
Ik heb niet het idee dat de gemiddelde kiezer zich daar nog mee bezig houdt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:13 schreef SeLang het volgende:
Wat moet er volgens Sylvana gebeuren met de hypotheekrente aftrek etc, dat is het soort dingen dat wat bepaalt of je op een partij stemt of niet.
wat een schlet eigenlijk hequote:Op zaterdag 24 december 2016 10:18 schreef SeLang het volgende:
Sowieso was het een rare combinatie, Denk en Sylvana.
Sylvana:
[ afbeelding ]
De Denk aanhang:
Sommige mensen zijn gewoon minderwaardig. En zo oordeelt DENK en Sylvana ook, want hun doelgroep is overduidelijk niet de witte mens..Zo kun je dus stellen, dat zij de witte mens minderwaardig vinden (met als reden bijv. het slavernijverleden)quote:Op zaterdag 24 december 2016 09:57 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ga daar eens wat aan doen dan. Mensen classificeren als minderwaardig is echt niet best. In de eerste plaats heb je daarmee iedere kans op discussie al ondermijnd. In de tweede plaats, brrr.
Ik noem dat expres als voorbeeld, want dat zijn gewoon de dagelijkse soort dingetjes waar partijen over moeten stemmen en waar het dus eigenlijk om gaat. Artikel 1 = grondwet dus dat ligt al verankerd en een partijtje dat zegt het eens te zijn met de grondwet voegt dus helemaal niets toe. Dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de gemiddelde kiezer zich daar nog mee bezig houdt.
Mwah. Ik kon in Simeks opmerking geen spoor van racisme terugvinden. Hooguit wat ongelukkig gekozen, maar ja, die man is zelf met een zwarte dame getrouwd begreep ik. Dan is het puur zuigen om te kunnen zuigenquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat overigens wel een terechte opmerking van Sylvana.was....daarna is ze idd wel te ver doorgeslagen.
Zwartjes klinkt ook gewoon raar. Het enige wat ze deed was om verduidelijking vragen. Simek ging toen echt compleet door het lint. Beetje emotioneel instabiel type.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:24 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Mwah. Ik kon in Simeks opmerking geen spoor van racisme terugvinden. Hooguit wat ongelukkig gekozen, maar ja, die man is zelf met een zwarte dame getrouwd begreep ik. Dan is het puur zuigen om te kunnen zuigen
Dan zal je wel eerst een zetel moeten hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Subsidie trekken natuurlijk. Als politieke partij wordt het geld letterlijk naar je toegesmeten.
Nee, dat zei Ozturk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
KUZU = NOT AMUSED
MOGE ALLAH JE STRAFFEN SYLVANA
Ze had toch ook gewoon op kunnen stappen en zich helemaal niet meer op het politieke slagveld begeven?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:25 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Niet gek dat ze bij die conservatieve Turken weg is. Het was een heel rare combinatie. Jammer dat ze zich niet bij GroenLinks aansloot, want dit wordt natuurlijk niks.
Martin Luther King en Mandela stapten toch ook niet zomaar van het podium?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze had toch ook gewoon op kunnen stappen en zich helemaal niet meer op het politieke slagveld begeven?
Volgens mij doelt ze met artikel 1 meer op haar mening dat deze (volgens haar) verwaarloosd wordt, niet of ze het ermee eens is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik noem dat expres als voorbeeld, want dat zijn gewoon de dagelijkse soort dingetjes waar partijen over moeten stemmen en waar het dus eigenlijk om gaat. Artikel 1 = grondwet dus dat ligt al verankerd en een partijtje dat zegt het eens te zijn met de grondwet voegt dus helemaal niets toe. Dat was mijn punt.
Had gekund, maar blijkbaar heeft ze politieke ambities.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze had toch ook gewoon op kunnen stappen en zich helemaal niet meer op het politieke slagveld begeven?
Ik eigenlijk niet. Nu het gedrag van haar partijgenootjes haarzelf raakt is ze opeens gepikeerd en stapt ze als een dief in de nacht op, om te voorkomen dat haar voormalige vriendjes haar op dezelfde wijze behandelen als ze eerder met anderen deden. Toen vormde dat blijkbaar nog geen probleem voor haar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb opeens een soort respect voor Sylvana.
Nou, ik twijfel aan haar politieke kundigheid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Had gekund, maar blijkbaar heeft ze politieke ambities.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Martin Luther King en Mandela stapten toch ook niet zomaar van het podium?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt 'zwarte' ook. Noem je mensen met een negroide uiterlijk een neger, is het ook volgens sommige mensen gelijk racisme!quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zwartjes klinkt ook gewoon raar. Het enige wat ze deed was om verduidelijking vragen. Simek ging toen echt compleet door het lint. Beetje emotioneel instabiel type.
Sylvana past wel naadloos in dat rijtje natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja onvrede uit je vooral en het verschil maak je zeker door het probleem te kopiëren en te spiegelen inderdaad. Jezus doe eens even normaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:21 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon minderwaardig. En zo oordeelt DENK en Sylvana ook, want hun doelgroep is overduidelijk niet de witte mens..Zo kun je dus stellen, dat zij de witte mens minderwaardig vinden (met als reden bijv. het slavernijverleden)
Mwoah, als ik zo eens naar de Kamer kijk, dan gaat ze het helemaal niet zo slecht doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel aan haar politieke kundigheid.
Ach, geloof je het zelf? Dit is gewoon een exit strategie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Had gekund, maar blijkbaar heeft ze politieke ambities.
Sylvana de Rosa Parks van de lage landen/polder..quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sylvana past wel naadloos in dat rijtje natuurlijk.
De eerste verstandige opmerking van haar sinds 7 maanden.quote:Simons kan zich naar eigen zeggen niet meer vinden in de koers van de partij. 'Denk appelleert aan boosheid en gedijt bij polarisatie', aldus de politica.
Dat ze voor zichzelf begint? Ik niet. Vind het bizar. Ze heeft de ballen verstand van politiek.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach, geloof je het zelf? Dit is gewoon een exit strategie.
Ik vind het een verstandige keuze.
Misschien is het een idee als je je rare opvattingen over geloof in het speciale 'aandacht voor Elzies'-topic laat.quote:
Ze heeft ook totaal geen visie of standpunten over andere dingen dan 'racisme'. Kansloze missie dit inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze voor zichzelf begint? Ik niet. Vind het bizar. Ze heeft de ballen verstand van politiek.
Ik vraag me af of ze überhaupt met de bus gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:35 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Sylvana de Rosa Parks van de lage landen/polder..
Zal wel niet, want dan wordt ze lastiggevallen (of erger) door schuimbekkende tokkies.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt met de bus gaat.
Het geeft ook veel aan over de partij DENK.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:18 schreef SeLang het volgende:
Sowieso was het een rare combinatie, Denk en Sylvana.
Sylvana:
[ afbeelding ]
De Denk aanhang:
Ik DENK dat vanaf vandaag de bedreigingen jegens Syl wel eens uit een heel andere tokkiehoek gaan komen dan tot nu toe het geval was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan wordt ze lastiggevallen (of erger) door schuimbekkende tokkies.
Zoals ik al opschreef, dat is een exit strategie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze voor zichzelf begint? Ik niet. Vind het bizar. Ze heeft de ballen verstand van politiek.
Ja, nu krijgt ze niet alleen boze witmensen achter dr aan, maar ook nog eens een berg boze Turken die zich verraden en in dr eer aangetast voelenquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik DENK dat vanaf vandaag de bedreigingen jegens Syl wel eens uit een heel andere tokkiehoek gaan komen dan tot nu toe het geval was.
Die zijn gevaarlijker, kokend water of bijtend zuur in je face krijg je dan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:42 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ja, nu krijgt ze niet alleen boze witmensen achter dr aan, maar ook nog eens een berg boze Turken die zich verraden en in dr eer aangetast voelen
Sylvana is gewoon stiekem een martelaar voor de westerse beschavingquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
Deze stap van haar nadat ze pas een paar maanden bij DENK zit is niet alleen slecht voor haar naam maar ook voor DENK. Wat een klucht
Ik zei gister hier op FOK! voor de vuist weg nog dat ze absoluut wrs ook geen Surinamers op sleeptouw kan nemen naar DENK. Volgens mij realiseerde zij zich dat ook...quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:31 schreef Greys het volgende:
Heeft ze zich ooit in die mensen en hun standpunten en gedachtes verdiept voor ze jubelend naar DENK holde destijds en vol trots en overtuiging hun woord voerde?
En nu als een dief in de nacht weg moeten omdat normaal uit elkaar gaan al niet meer mogelijk was. Ik heb niks met DENK, integendeel, maar dat uitgerekend zij hen aankijkt op hun boosheid en hun toon moet ik dan wel weer om gniffelen. Haar toon was zelf niet anders dan boos, zo ongeveer.
Het enige positieve is dan dat ze er alsnog achter gekomen is dat ze niet bij elkaar passen. Verder lijkt het me verstandig als Sylvana zich verre van politiek houdt voortaan, deze hele gang van zaken geeft geen blijk van een goed inschattingsvermogen en een partij die zich richting op enkel Artikel 1 lijkt mij geen bestaansrecht hebben.
Wanneer komt ze op de PVV lijst?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sylvana is gewoon stiekem een martelaar voor de westerse beschaving
Eh... Wat?quote:Ook Ian van der Kooye, tot vandaag campagneleider van Denk, stapt uit de partij en sluit zich aan bij Artikel 1. De twee besloten hun oud-partijgenoten niet in te lichten over hun vertrek. ,,Een scheiding komt niet van de ene op de andere dag. Soms moet je 's nachts ertussenuit knijpen omdat je partner je niet onbeschadigd zal laten gaan", zegt Simons in de Volkskrant.
Dat leek mij ook al niet. Het beoogde electoraat van DENK -de Turkse en Marokkaanse gemeenschappen- zijn ook niet gevrijwaard van racisme tegen de blanke en zwarte medemens. To put it mildly.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei gister hier op FOK! voor de vuist weg nog dat ze absoluut wrs ook geen Surinamers op sleeptouw kan nemen naar DENK. Volgens mij realiseerde zij zich dat ook...
Ik vind dat hun vakantie ingetrokken moet worden..quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel slecht getimed. Pauw en Matthijs zijn op vakantie.
Tsja. Ze had beter iets eerder na kunnen DENKen. Had ze zichzelf een hoop gedonder kunnen besparen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei gister hier op FOK! voor de vuist weg nog dat ze absoluut wrs ook geen Surinamers op sleeptouw kan nemen naar DENK. Volgens mij realiseerde zij zich dat ook...
Ze zullen begrip hebben voor de actie. Zo zijn ze zelf immers ook ontstaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef wolkentoetje het volgende:
Is er trouwens al een reactie van DENK?
Het wordt steeds beterquote:
Maar wat impliceert ze, dat ze haar in elkaar hadden zullen trappen? Om laten leggen? Hoe hadden ze haar willen tegenhouden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kuzu en Ozturk laten haar niet zonder slag of stoot vertrekken en dat wist ze.
Iets meer dan twee weken. Die site is op 6 december geregistreerd. Door de campagneleider van DENK die met Sylvana meegaat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:46 schreef Greys het volgende:
Ze is hier al lang mee bezig geweest, haar eigen partij, gezien het feit dat de partij al geregistreerd is en al (op een andere naam). De heren van DENK voelen zich wat dát betreft dan wel terecht enorm verraden, wat je ook van hen vindt.
Wss dat ze haar zouden framen als "Sylvana uit de partij gezet"quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat impliceert ze, dat ze haar in elkaar hadden zullen trappen? Om laten leggen? Hoe hadden ze haar willen tegenhouden dan?
Ja, klopt beetje als kip zonder kop achter die gasten aan lopen, is wat er gebeurd is en die gasten dachten daar vooral publicitair beter van te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja. Ze had beter iets eerder na kunnen DENKen. Had ze zichzelf een hoop gedonder kunnen besparen.
B. Verhappen en R. Wijngaarde als stromannen, vandaar dat geen enkele politiek journalist iets in de gaten had.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:46 schreef Greys het volgende:
Ze is hier al lang mee bezig geweest, haar eigen partij, gezien het feit dat de partij al geregistreerd is en al (op een andere naam). De heren van DENK voelen zich wat dát betreft dan wel terecht enorm verraden, wat je ook van hen vindt.
Ja, dat mag je natuurlijk niet zeggen, maar daar kan een doorgewinterde aanhanger van de KKK nog wel eens rode oortjes van krijgen wat die gasten af en toe zeggen idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:48 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al niet. Het beoogde electoraat van DENK -de Turkse en Marokkaanse gemeenschappen- zijn ook niet gevrijwaard van racisme tegen de blanke en zwarte medemens. To put it mildly.
Nee die is al een tijdje geleden opgericht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Fascination het volgende:
Ik lees trouwens dat ze te laat is met het oprichten van haar partij om nog mee te doen met de verkiezingen. Klopt dat?
Wekenlang achter hun rug om vast je eigen partij voorbereiden en registreren is natuurlijk minstens zo laag en onbetrouwbaar. Ik vind DENK een eng zootje, maar zij komt door dit alles ook heel onnadenkend en achterbaks over.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wss dat ze haar zouden framen als "Sylvana uit de partij gezet"
Nee, ze heeft haar kulpartijtje al eerder geregistreerd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Fascination het volgende:
Ik lees trouwens dat ze te laat is met het oprichten van haar partij om nog mee te doen met de verkiezingen. Klopt dat?
Moslims zijn dan ook de grootste racisten / discriminatoren die er rondlopen zo ongeveer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat mag je natuurlijk niet zeggen, maar daar kan een doorgewinterde aanhanger van de KKK nog wel eens rode oortjes van krijgen wat die gasten af en toe zeggen idd.
DENK kan rekenen op 1-3 zetels. Simons zal het lastiger krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wekenlang achter hun rug om vast je eigen partij voorbereiden en registreren is natuurlijk minstens zo laag en onbetrouwbaar. Ik vind DENK een eng zootje, maar zij komt door dit alles ook heel onnadenkend en achterbaks over.
Dat dit er dan maar voor mag zorgen dat ze geen van beiden zetels krijgen.
Juist niet, even lekker laten sudderen deze keer. Even wachten tot de vuile was buiten gehangen wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vind dat hun vakantie ingetrokken moet worden..
Het kan ook zijn dat ze beiden net onder de kiesdrempel komen en samen twee zetels zouden hebben gehaald... Dat zou wel geinig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
DENK kan rekenen op 1-3 zetels. Simons zal het lastiger krijgen.
Maar wie weet hoe lang ze dit al aan het bespreken en uitwerken waren. Ik denk al (veel) langer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:50 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Iets meer dan twee weken. Die site is op 6 december geregistreerd. Door de campagneleider van DENK die met Sylvana meegaat.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze is al bezig met moddergooien richting DENK om haar afsplitsing te kunnen verantwoorden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:56 schreef Resistor het volgende:
[..]
Juist niet, even lekker laten sudderen deze keer. Even wachten tot de vuile was buiten gehangen wordt.
Ze is volkomen onbetrouwbaar, doen alsof er niets aan de hand is en ondertussen je eigen plannen voorbereiden (was toch al vanaf 6 december bezig? was wel verbazingwekkend stil vanaf die tijd als je het zo terug kijkt), ik ben benieuwd.
Ongesteld noemen ze dat. Of hoofdpijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie weet hoe lang ze dit al aan het bespreken en uitwerken waren. Ik denk al (veel) langer.
Viel me al op dat ze bij de politicus van het jaar verkiezing ook niet met de twee mannen mee was. Ze was 'ziek'.
Mag je niet eens een hele groep wegzetten .. zo flauw!quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moslims zijn dan ook de grootste racisten / discriminatoren die er rondlopen zo ongeveer.
Maar dat mag kennelijk nooit benoemd worden.
Ik gok (en wens) dat ze door dit gekut allebei geen zetels krijgen. Of DENK hooguit eentje en Sylvana nul.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan in elk geval.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:07 schreef Halle_Luja het volgende:
Grrrrrrrrrr.
Ik kan op de facebookpagina van DENK niet eens een bericht plaatsen om hen sterkte te wensen in deze moeilijke tijd na het verlies van Sylvana Simons
quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Zo is 6 december met terugwerkende kracht uiteindelijk alsnog de "Sylvana Simons-uitzwaaidag" gebleken
Alleen is er nooit sprake van racisme jegens de witte man, want alleen een niet-witte kan slachtoffer zijn van racisme.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:07 schreef Jaroon het volgende:
Een niet werkelijk probleem kun je wel creëren. Dat doet zij. Racisme bestaat. Overal. Zo zijn mensen.
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:'Vooral Turkse-Nederlanders gaan op Denk stemmen'
Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders hebben vrijwel geen interesse in Denk. De politieke beweging krijgt vrijwel uitsluitend stemmen van Turkse en in mindere mate Marokkaanse Nederlanders. Dat blijkt uit kiezersonderzoek van Kantar Public, voorheen TNS Nipo, onder ruim 1140 Nederlanders met een migratieachtergrond.
Dat is idd het rare. Als wit zijnde kun je alleen maar "sorry" zeggen. Voor dingen die je niet eens doet. Mensen zien elkaar als anders en terecht. Ik woonde jaren in Thailand en zo werkt dat daar ook. Ik heb nooit gedacht aan racisme. Je betaald soms bijv. meer voor iets. En als je mensen leert kennen is dat anders.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:10 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Alleen is er nooit sprake van racisme jegens de witte man, want alleen een niet-witte kan slachtoffer zijn van racisme.
Ik wil gvd ook die racismekaart kunnen trekken, maar dat kan ik als witte man dus niet.Mja, dan maar uithuilen bij mama :/
Dan ben ik wel benieuwd of dat Erdogan of Güllen sympathisanten zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dit hè:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Ik vond dat er iemand wat van moest zeggen, en dat zij dat op een heel beheerste manier deed. Het punt met Simons is dat ze niet zo goed door heeft wat haar boven de pet gaat. Vroeger was er niks aan de hand, toen was ze nog gewoon een Hollands lekker ding (smaken verschillen) dat oppervlakkige tekstjes moch uitkramen tussen het draaien van plaatjes door. Dat deed ze gewoon bekwaam.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zwartjes klinkt ook gewoon raar. Het enige wat ze deed was om verduidelijking vragen. Simek ging toen echt compleet door het lint. Beetje emotioneel instabiel type.
Erdogangers zijn het wrs.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd of dat Erdogan of Güllen sympathisanten zijn.
Uiteindelijk dus gewoon iemand die haar verhaal maar gewoon thuis moet houden omdat het niet werkelijk interessant is. En ze verziekt een werkelijke discussie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond dat er iemand wat van moest zeggen, en dat zij dat op een heel beheerste manier deed. Het punt met Simons is dat ze niet zo goed door heeft wat haar boven de pet gaat. Vroeger was er niks aan de hand, toen was ze nog gewoon een Hollands lekker ding (smaken verschillen) dat oppervlakkige tekstjes moch uitkramen tussen het draaien van plaatjes door. Dat deed ze gewoon bekwaam.
Maar op tv ben je snel te oud, en een volgende carrierestap als presentatrice van een boekenprogramma was ook gewoon niet zo goed gekozen. Dan kon ze wel een bril opzetten, maar ook toen was ze al aan het reiken naar dingen waar ze niet bijkan. Ze raakt ook nu weer het overzicht kwijt, van wat er gebeurd en wat haar rol daarin is, dan laat ze zich meeslepen en wordt ze ineens iets waar ze helemaal niet geschikt voor is. Ik zie ook het toenemenden racisme en vind dat dat bestreden moet worden, maar haar conclusie dat zij daar dan dus maar een voortrekkersrol in moet spelen is waar het fout gaat. Een jaartje verder loopt ze met een te grote broek aan en teveel hooi op haar vork in zeven sloten tegelijk en ze doet het zichzelf allemaal aan. Die stevent af op een burnout.
Ah, vandaar dat ze de kamer wilt halen. Krijgt ze tenminste volledig dr salaris doorbetaald zonder ook maar een reet te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond dat er iemand wat van moest zeggen, en dat zij dat op een heel beheerste manier deed. Het punt met Simons is dat ze niet zo goed door heeft wat haar boven de pet gaat. Vroeger was er niks aan de hand, toen was ze nog gewoon een Hollands lekker ding (smaken verschillen) dat oppervlakkige tekstjes moch uitkramen tussen het draaien van plaatjes door. Dat deed ze gewoon bekwaam.
Maar op tv ben je snel te oud, en een volgende carrierestap als presentatrice van een boekenprogramma was ook gewoon niet zo goed gekozen. Dan kon ze wel een bril opzetten, maar ook toen was ze al aan het reiken naar dingen waar ze niet bijkan. Ze raakt ook nu weer het overzicht kwijt, van wat er gebeurd en wat haar rol daarin is, dan laat ze zich meeslepen en wordt ze ineens iets waar ze helemaal niet geschikt voor is. Ik zie ook het toenemenden racisme en vind dat dat bestreden moet worden, maar haar conclusie dat zij daar dan dus maar een voortrekkersrol in moet spelen is waar het fout gaat. Een jaartje verder loopt ze met een te grote broek aan en teveel hooi op haar vork in zeven sloten tegelijk en ze doet het zichzelf allemaal aan. Die stevent af op een burnout.
Het voorbeeld van hoe het dan wél moet: gelijkwaardigheid en verbroedering. DENK!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ze hoor, SJW strijders...
[ afbeelding ]
Het was toch al vanaf dag 1 duidelijk dat DENK niets anders is dan het Nederlandse takje van Erdogans islamofascistische groepering?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef truthortruth het volgende:
Als ze nou met Kuzu was opgestapt, en dat Ozturk samen met Ian van der Kooye was gebleven, of andersom. Nu is het puur een raciale scheiding, en dat is toch best bijzonder voor een groep die dat bestrijden als speerpunt heeft.
Ketel van kleur.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:31 schreef Greys het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)eren-media-aandacht/
"DENK voornamelijk bezig met media aandacht." Aldus Sylvana.
Pot. Ketel. (Ik durf geen zwart te zeggen.).
Tja.. maar dat geldt ook voor Sylvana. Die geilt ook op alle aandacht. Net als de gladjakkers van DENK.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:31 schreef Greys het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)eren-media-aandacht/
"DENK voornamelijk bezig met media aandacht." Aldus Sylvana.
Pot. Ketel. (Ik durf geen zwart te zeggen.).
Heeft Kuzje al gereageerd überhaupt, of is hij zijn kater nog aan het uitslapen? Neem aan dat er wel een peloton ginnegappende journalisten voor zijn deur staat namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:31 schreef Halle_Luja het volgende:
De vraag is: Wie gaat wie nu zwart maken en wat vind anti-racisme Nederland daar nou van? Bedoel, iemand zwartmaken is natuurlijk hartstikke not-done en racistisch. Zeker niet net na zwartepietendiscussie.
Ja, haar afscheiden had ik liever gezien bij een situatie waarin zij verkozen was in de TK en dan 1 dag na de installatie als Kamerlid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:34 schreef starla het volgende:
Gelukkig zeg, ik was al ongerust dat we niet genoeg one issue éénmansfracties hadden.
Oh wacht, dat is seksistisch van mij...éénvrouwsfractie bedoelde ik natuurlijk.
Maar even op een serieuze noot; ik vind het wel vóór haar spreken dat ze die bederfelijke neo-Marxistische partij heeft verlaten. Dat is tot nog toe de beste politieke move die ze heeft gemaakt: DENK verlaten. De allerbeste move zou zijn geweest de hele politieke arena te verlaten, maar haar megalomanie en arrogantie staat haar helaas in de weg.
Zoals Jan Roos (wat trouwens ook een clown is) heel goed analyseerde in een filmpje is dat ze in een partij terecht kwam, waarin ze punten moest verdedigen waar ze zelf helemaal niet achterstond. Zoals de Armeense genocide ontkennen, het billijken van Erdogan's regime en wat dies meer zij.
Maar daar had ze wat eerder over na kunnen denken voordat ze door daar megalomanie gedreven persoonlijkheid 'ja' zei op de uitnodiging van DENK om louter als de token-negerin te dienen in het kader van 'diversiteit'. Want de linkse diversiteit is één van de hoeveelheid melanine die een persoon heeft i.p.v. een intellectuele diversiteit.
Ik vind het een nobel streven dat Sylvana najaagt, Nederland minder racistisch maken, want racisme is -maar daar is iedereen het wel mee eens behalve de racisten- het meest trieste gedachtegoed dat een mens kan hebben; een ander haten vanwege hun uiterlijk of afkomst
Het ironische is alleen dat Nederland helemaal geen institutioneel racisme kent. Niemand heeft mij tot nog toe overtuigend bewijs of data laten zien dat dat wél het geval is. En het kleine groepje echte racisten is zo marginaal (en dan bedoel ik de letterlijke definitie van racisme en niet de nieuwe definitie die links eraan heeft gegeven zoals een Trump-stemmer, of iemand die Marokkaanse hangjongeren die bejaarden lastig vallen liever het land zien verlaten of nog regressiever: een blanke die zich niet schaamt voor het feit dat hij blank is) dat een politieke partij daarvoor oprichten analoog is aan een politieke partij starten met als enige speerpunt pedofilie aan te pakken.
Het voordeel is -nu ze een éénmansfractie is...shoot doe ik het weer! Pardon, éénvrouwsfractie is- dat de kans 0 nadert dat ze in de kamer komt, want DENK kan toch aardig wat zetels halen (uit het oogpunt van een nieuwe partij bij de eerste verkiezingen waar ze aan meedoen, i.t.t. tot een Trots Op Nederland) met 900.000 moslims in ons landje. Als ze allemáál op DENK zouden stemmen, zou dat zetels kunnen opleveren met double digits.
Sylvana heeft van mij meer respect gekregen door DENK te verlaten, maar tegelijkertijd politieke zelfmoord gepleegd. Ach, het waren leuke maanden en we kunnen de komende maanden tot de volgende verkiezingen vast weer hartelijk lachen om haar publieke optredens en om haar haardracht dat net zo vaak verandert als de partners van Gordon.
quote:Was er een directe aanleiding voor uw vertrek?
'Het doorslaggevende moment om de partij te verlaten, kwam enkele weken geleden, na de commotie en media-aandacht rondom het lynchfilmpje en de beveiliging die daarop volgde. Ik leefde in een totaal onwerkelijke situatie, terwijl Denk die media-aandacht vierde.'
En dat is een serieus probleem aan het worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Subsidie trekken natuurlijk. Als politieke partij wordt het geld letterlijk naar je toegesmeten.
Weet ze ook eens hoe het voelt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
Interview met VK, hedenochtend:
http://www.volkskrant.nl/(...)b2ed0520601e3814ccda
[..]
"Waarom hebben we niet gewoon het vrouwenstandpunt van de SGP overgenomen"quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:50 schreef Yiha3 het volgende:
Ondertussen in het denk-kamp: "Gvd, die vuile negerin."
Sylvana vertrekt onaangekondigd samen met een campagnestrateeg.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:50 schreef Yiha3 het volgende:
Ondertussen in het denk-kamp: "Gvd, die vuile negerin."
Geen witte kerst, wel een mooie kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sylvana vertrekt onaangekondigd samen met een campagnestrateeg.
Denk kennende zullen ze dit niet over hun kant laten gaan.
Laat de modderkar maar komen. Ik zet alvast de popcorn klaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef truthortruth het volgende:
Als ze nou met Kuzu was opgestapt, en dat Ozturk samen met Ian van der Kooye was gebleven, of andersom. Nu is het puur een raciale scheiding, en dat is toch best bijzonder voor een groep die dat bestrijden als speerpunt heeft.
Beiden (als groep) kunnen deze splitsing niet verklaren. Iedereen zag het aankomen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef truthortruth het volgende:
En zo lost het niets op. Zo krijg je dus echt een tweedeling in de samenleving. Maar bijv. een Sylvana kan moeilijk bij de vvd of cda komen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef DrDentz het volgende:
Nu krijgt iedere minderheid zijn eigen clubje die niet samen kunnen werken.
Misschien moeten ze de politiek maar gewoon overlaten aan witte mannen. #noracist
Die hebben binnenshuis enorme ruzie gehad in elk geval.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Breekfast het volgende:
Wel goed dat ze Denk van te voren niet heeft ingelicht.
Die hadden het inderdaad waarschijnlijk zo geframed dat ze haar de partij uit hebben gezet.
Ik ken ze allebei niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
Als dit bericht klopt zal die nieuwe partij een joop.nl bolwerk worden...
Bram Verhappen en Reguillio Wijngaarde oprichters nieuwe Sylvana-partij Artikel
http://politiek.tpo.nl/20(...)na-partij-artikel-1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |