abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167852555
Ik heb Sylvana altijd ervaren als een soort babbelende boodschappentas, dat is echt niet veranderd nadat ze ondekt heeft dat ze zwart is.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:06:37 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_167852593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:04 schreef HiZ het volgende:
Ik heb Sylvana altijd ervaren als een soort babbelende boodschappentas, dat is echt niet veranderd nadat ze ondekt heeft dat ze zwart is.
Is er ooit een tijd geweest dat ze zich daar niet van bewust was dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 januari 2017 @ 18:42:44 #128
163650 Greys
pi_167861290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Wanneer komt er op haar Wordpress-blogje een lijstje met partijpunten? Waarom zou ik op haar moeten stemmen :{
Het is inderdaad verdomd stil rond haar. Krijg een beetje ontwenningsverschijnselen na eerst elk uur Sylvana'nieuws'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167872156
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is inderdaad verdomd stil rond haar. Krijg een beetje ontwenningsverschijnselen na eerst elk uur Sylvana'nieuws'.
Ik snap niet hoe ze denkt serieus te worden genomen op deze manier.

Sowieso is ze meer een activiste dan dat ze een politica is, natuurlijk. Partijen als de PvD en soms zelfs de PVV worden vaak weggezet als one-issue partijen, maar die zijn tenminste nog allround qua programma. Sylvana komt er maar voor een ding namelijk, haar stokpaardje racisme/discriminatie.

Geen onbelangrijk thema hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar andere partijen vinden dit ook belangrijk. Al maken zij er niet hun speerpunt van, en dat lijkt me ook logisch.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 4 januari 2017 @ 09:10:45 #130
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167872458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 08:43 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe ze denkt serieus te worden genomen op deze manier.

Sowieso is ze meer een activiste dan dat ze een politica is, natuurlijk. Partijen als de PvD en soms zelfs de PVV worden vaak weggezet als one-issue partijen, maar die zijn tenminste nog allround qua programma. Sylvana komt er maar voor een ding namelijk, haar stokpaardje racisme/discriminatie.

Geen onbelangrijk thema hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar andere partijen vinden dit ook belangrijk. Al maken zij er niet hun speerpunt van, en dat lijkt me ook logisch.
Idd. Vraag me af hoe ze andere belangrijke issues (o a. zorg, milieu, defensie) denkt aan de pakken vanuit haar eenzijdige visie.
  woensdag 4 januari 2017 @ 10:13:07 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167873359
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Idd. Vraag me af hoe ze andere belangrijke issues (o a. zorg, milieu, defensie) denkt aan de pakken vanuit haar eenzijdige visie.
Gewoon niet. Maar het wordt dan ook niks met Sylvana en Artikel1 in de politiek.
pi_170649190
Sylvana Simons wil meedoen aan gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam

Ik denk dat Art1kel in Amsterdam best wel over de kiesdrempel kan komen bij de gemeenteraadsverkiezingen.
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:39:13 #133
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170649852
Ah, dus wel als gezicht in de campagne meehelpen maar niet echt aanstalten willen maken om ook echt daadwerkelijk politiek te bedrijven.

Het is meer een een lijstduwer dan -trekker. En voor mij ook een bevestiging dat het meer een 'activiste' is dan 'politica'.

Nu geldt het natuurlijk wel voor meer partijen dat de kopstukken niet zelf plaatsnemen in de gemeentepolitiek maar als je zo'n kleine partij als dat hebt, en je zit al dicht op het vuur, dan denk ik 'put your money where your mouth is'. Laat haar maar eerst eens wat jaartjes ervaring opdoen voor ze weer een gooi doet naar de landelijke verkiezingen.

Met een beetje mazzel is ze het tegen die tijd al beu ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 03-05-2017 11:03:54 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:46:46 #134
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_170650959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:45 schreef Idisrom het volgende:
Sylvana Simons wil meedoen aan gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam

Ik denk dat Art1kel in Amsterdam best wel over de kiesdrempel kan komen bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Op basis van de uitslag van de Kamerverkiezingen zou een zetel in Amsterdam moeten kunnen. Niet heel ruim, maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')