abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 28 december 2016 @ 14:41:03 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_167674074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:29 schreef Refragmental het volgende:
Ter verduidelijking, de edit op mijn post door Euribob had betrekking op "incidenten" van geweld op Trump supporters. Ik had een lijst gepost.
Deze lijst bevatte maar liefst 20 voorbeelden van nieuwsberichten en filmpjes waarbij er (zwaar) geweld werd gebruikt op mensen die openlijk Trump aanhangen. Vaak door zelfverklaarde linkse liberalen.
Lijst was niet uitputtend en groeit met de dag.

Euribob noemt dit spam, ik noem dit een reactie op mensen die roepen dat het geval van de professor een incident betrof.

Wat niet in deze lijst voorkomt zijn de duizenden twitter reacties, doodbedreigingen, etc, vanuit diezelfde linkse hoek. Deze zijn in dit topic ook al vaak genoeg besproken. Meest recente voorbeeld was dat homokoppel welke Ivanka Trump lastig viel in het vliegtuig. Elk los geval is inderdaad een incident, maar er vormt een patroon dat voor iedereen zichtbaar is.
'Maar liefst' 20 voorbeelden. Ik vind dat nou niet heel overtuigend, ook al waren het er 2000, wat is dan de conclusie van dat 'patroon'? Dat er veel verzuurde mensen rondlopen in de VS die het niet kunnen bekroppen dat Trump gewonnen heeft mag toch geen geheim heten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_167674180
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:40 schreef Falco het volgende:

[..]

https://www.google.nl/web(...)rters+racist&tbm=vid

Genoeg vermaak voor de rest van de dag.

Het is erg zorgwekkend dat je zo beïnvloedbaar bent.
En dan word ik weer beschuldigd dat ik geen discussie wil voeren.
Google? Serieus?
En dan zelf natuurlijk geen idee hebben wat de resultaten precies zijn van die zoekopdracht.
Wat de fuck moet ik met dit volk aan?

Ik ben weer weg, heb wel betere dingen te doen. :W
pi_167674251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En men vraagt zich dan hier af waarom ik steeds "it's a duck!" roep. :N
Kop in het zand. :N
Ik kan je een enorme lijst voorschotelen met schietpartijen op Amerikaanse scholen.
Wellicht dat jij daaruit afleidt dat je je kind maar beter in een kogelvrij vest naar school kunt sturen omdat hij anders zijn eerste schoolweek niet overleeft, mensen met meer dan twee hersencellen zijn echter in staat incidenten te onderscheiden van structureel gedrag.
  woensdag 28 december 2016 @ 14:47:57 #279
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167674305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Google? Serieus?
En dan zelf natuurlijk geen idee hebben wat de resultaten precies zijn van die zoekopdracht.

Ahja, je kop in het zand steken dan maar he :D

Ik heb geen zin om het topic te verpesten met bloemlezingachtige youtube-spam, die iedere onbenul zelf kan opzoeken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167674460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:29 schreef antiderivative het volgende:
Enfin, terug naar POL-inhoudelijk dan maar:

Trump heeft vandaag gesprekken met o.a.:

* Ike Perlmutter (CEO Marvel entertainment, financier)
* Marcelo Claure (CEO Sprint, Brighstar, telecom entrepeneur)
* Elsa Murano (Fmr. Texas A&M President, Fmr. USDA food safety chief)
* Abel Maldonado (Fmr. Lieutenant Governor of California)
* Tommy Thompson (Fmr. Chairman Amtrak, Fmr. Gov. of Wisconsin, state legislator, Fmr. Sec. of Health and Human Services)

semi-grappig: enkelen denken dat Perlmutter wellicht een superhero-strip/film voor Trump gaat maken. Maar hij is natuurlijk een oude vriend en supporter. ;)
Overigens vinden deze gesprekken nog steeds plaats in zijn Mar-A-Lago residentie in Palm Beach.

Wat kiekjes van journalisten die er zijn:

Trump Tower is trouwens onderwerp van beveligingsacties. Secret Service is aan het oefenen op scenarios om de toekomstig president te kunnen evacueren. Helikopters, vliegtuigen die aan het cirkelen zijn. Ook dat is nieuw voor ze, midden op fifth avenue ;)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167674749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 14:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Google? Serieus?

Natuurlijk is dit je kop in het zand steken. Het gaat immers niet om specifieke zaken, het gaat erom dat er meer dan genoeg voorbeelden te vinden zijn. Een patroon, zoals ook jij graag een patroon wilt laten zien.

Maar goed, beetje schelden en doen of je de slimste bent waarna je weer stampvoetend wegloopt als iemand het waagt een kanttekening te plaatsen bij jouw Ultieme Waarheden, ik snap wel waarom je een Trump-adept bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167677451
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit je kop in het zand steken. Het gaat immers niet om specifieke zaken, het gaat erom dat er meer dan genoeg voorbeelden te vinden zijn. Een patroon, zoals ook jij graag een patroon wilt laten zien.

Maar goed, beetje schelden en doen of je de slimste bent waarna je weer stampvoetend wegloopt als iemand het waagt een kanttekening te plaatsen bij jouw Ultieme Waarheden, ik snap wel waarom je een Trump-adept bent.
Ook nu heb je dus weer NIET op de google link geklikt van Falco.
Het enige wat op die link te vinden is zijn wat schreeuwerige idioten, geen geweld.
In geen enkel opzicht te vergelijken met het geweld dat ik had gepost (en subsequent is verwijderd door Euribob), waarbij Trump aanhangers tot bloedens toe in elkaar worden geslagen en getrapt enkel voor het dragen van MAGA kleding of het uitspreken van hun politieke voorkeur.

Er zijn hele steden in de VS waar je niet zomaar met een MAGA petje op straat kunt. Niet ghetto's of achterbuurten, nee, gewoon normale steden. Trump aanhangers worden en masse lastig gevallen wanneer links in de meerderheid is.

Je kunt het een beetje vergelijken met de fascisten van nu die zich antifa noemen.
pi_167677806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ook nu heb je dus weer NIET op de google link geklikt van Falco.
Jawel hoor.

quote:
Het enige wat op die link te vinden is zijn wat schreeuwerige idioten, geen geweld.
Dat klopt, hij heeft gegoogled op die incidenten.

quote:
In geen enkel opzicht te vergelijken met het geweld dat ik had gepost (en subsequent is verwijderd door Euribob), waarbij Trump aanhangers tot bloedens toe in elkaar worden geslagen en getrapt enkel voor het dragen van MAGA kleding of het uitspreken van hun politieke voorkeur.
Daar schreef je ook het volgende nog bij:
quote:
Wat niet in deze lijst voorkomt zijn de duizenden twitter reacties, doodbedreigingen, etc, vanuit diezelfde linkse hoek. Deze zijn in dit topic ook al vaak genoeg besproken.
Het moge duidelijk zijn dat jij deze zaken ook gebruikt om een patroon aan te duiden. Dit zijn precies dezelfde zaken die je terug kunt vinden in de link van Falco, maar nee, dan gaat het weer heel specifiek om geweld. Prima als je alleen dat wilt benoemen hoor, maar dan noem ik 20 gebeurtenissen geen patroon, maar incidenten.

quote:
Er zijn hele steden in de VS waar je niet zomaar met een MAGA petje op straat kunt. Niet ghetto's of achterbuurten, nee, gewoon normale steden. Trump aanhangers worden en masse lastig gevallen wanneer links in de meerderheid is.
Noem mij een enkele stad ter wereld waar je niet met een MAGA-petje over straat kunt.

quote:
Je kunt het een beetje vergelijken met de fascisten van nu die zich antifa noemen.
Buiten dat je volgens mij niet precies weet wat fascisten zijn of wat fascisme inhoudt vind ik het een rare vergelijking. Kun je deze verduidelijken?
  woensdag 28 december 2016 @ 17:42:51 #284
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167680012
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:31 schreef Ludachrist het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat jij deze zaken ook gebruikt om een patroon aan te duiden. Dit zijn precies dezelfde zaken die je terug kunt vinden in de link van Falco, maar nee, dan gaat het weer heel specifiek om geweld. Prima als je alleen dat wilt benoemen hoor, maar dan noem ik 20 gebeurtenissen geen patroon, maar incidenten.
Is dat niet sowieso het probleem van het internet? Alles wat je zoekt, vind je wel. Als je al weet waar je wil eindigen, dan vind je altijd wel ettelijke paden die tot daar lopen, als je weet waarop je wil schieten, dan vind je overal bakken en bakken munitie.

En hoe harder je zoekt, hoe meer je wordt bevestigd in je eigen beperkte zicht op het geheel. Alles lijkt overduidelijk en het is onbegrijpelijk dat de "tegenstand" dit ook allemaal niet ziet, want het is toch echt wel overal. Maar die tegenstanders zitten ook niets vermoedend in hun eigen cirkeltje rond te draaien.

Vroeger had je bepaalde gegevens waaruit je zelf een conclusie kon trekken, nu begint men met de conclusie en zoekt men de leukste gegevens die daarbij passen, de rest wordt genegeerd. Wat uiteraard geen exclusief probleem van links of rechts is, gewoon een algemeen probleem. En een heel, heel groot probleem als je 't mij vraagt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167681799
ShehabiFares twitterde op maandag 26-12-2016 om 23:57:16 Syriagate is by far the largest scandal to be investigated where American taxpayers money went to arm Qaeda gangs o… https://t.co/Eyap6K5vGC reageer retweet
  woensdag 28 december 2016 @ 19:00:50 #287
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167681934
Voor wie het ook wil weten wie die man is, dit artikel gaat over Fares Shehabi.

quote:
Shehabi has significant political pedigree in the Assad regime & is considered to be a top candidate for Syrian prime minister, according to Russian media. His dead uncle Hikmat Shehabi was an ally of Hafez Assad (father of Bashar) who appointed him chief of military intelligence & deputy to the military chief of staff for the Syrian army between 1974 & 1998.
2019: The Great Awakening
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 19:11:20 #288
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167682189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:00 schreef MangoTree het volgende:
Voor wie het ook wil weten wie die man is, dit artikel gaat over Fares Shahibi.

[..]

Dat maakt zijn verhaal nou allemaal niet veel geloofwaardiger natuurlijk :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 28 december 2016 @ 19:14:32 #289
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167682284
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat maakt zijn verhaal nou allemaal niet veel geloofwaardiger natuurlijk :)
Daarom, ik denk ik stuur even een linkje voor wat meer schtergrond-info.
2019: The Great Awakening
pi_167682710
worldnetdaily twitterde op maandag 26-12-2016 om 14:50:55 Trump's to-do list1. Leave UN2. Dump NATO3. Unite w/ Israel and Russia to wage war on Islamic Terror https://t.co/MXSoXcSf8z reageer retweet
pi_167682754
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
worldnetdaily twitterde op maandag 26-12-2016 om 14:50:55 Trump's to-do list1. Leave UN2. Dump NATO3. Unite w/ Israel and Russia to wage war on Islamic Terror https://t.co/MXSoXcSf8z reageer retweet
Laten we het niet hopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167683140
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we het niet hopen.
Klinkt als een echte vredesduif.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:41:26 #293
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167683232
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt als een echte vredesduif.
De wapenwedloop opnieuw opstarten is om de vrede te bewaren. :)

'Let it be an arms race': Donald Trump appears to double down on nuclear expansion
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:43:41 #294
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167683305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:42 schreef Refragmental het volgende:
Weer een mooi voorbeeld van zo'n progressieve liberaal die wel even beter weet waarop minderheden moeten stemmen.

[..]

Hetzelfde zag je zelfs ook terug in dit topic.
KoosVogels bepaalde wel even waar african-americans op zouden moeten stemmen, en deden ze dit niet dan waren ze zelfhatend.

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat de moslima uit bovenstaande artikel nog nooit zoveel haat en discriminatie heeft gevoeld als dat nu het geval is door de liberalen.
Op Fok wordt zoveel geluld, iedereen is anoniem, kan je moeilijk vergelijken met een professor die een wekenlange tirade tegen een collega houdt.

Damn, ze begint wel echt door te draaien... Haar website is inmiddels geblankt.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Dat ik minderheden die Trump stemmen niet begrijp en zelfhatend vind, betekent niet dat ik deze mensen uit ga lopen schelden of intimideren.

Gelieve mij dus niet in verband brengen met een of andere Twitterende druktemaker.
Vrij beruchte druktemaakster, met een irritante zelfvoldane schrijfstijl. Voormalig RAND, prominent drone defender, kreeg 660.000$ grant van de VS ambassade om de Pakistaanse publieke opinie over drones te peilen. Ze bleken positiever dan wij in het Westen denken...

wikipedia page, je ziet weinig BLP's (biography of living person) waar de Criticism section 80% van het artikel inneemt.
are we infinite or am I alone
pi_167683319
Poetin kan momenteel worden vervangen door Netanyahu.
Ja ja, Obama brengt de liefde goed over.

pi_167683653
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:41 schreef monkyyy het volgende:

[..]

De wapenwedloop opnieuw opstarten is om de vrede te bewaren. :)

'Let it be an arms race': Donald Trump appears to double down on nuclear expansion
Wat zou de overtreffende trap van war hawk zijn?
pi_167683688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:53 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

War Eagle

of

War Lion
pi_167684350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
Klinkt goed! Vrienden worden met je voormalige vijanden. Beter dan oorlogje willen spelen met Rusland en maar een beetje halfslachtig achter terrorisme aan gaan (en ze ook nog blijven bewapenen).
  woensdag 28 december 2016 @ 20:15:40 #299
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167684461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:53 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Armageddon vulture?
te lang...
are we infinite or am I alone
  Eindredactie Games woensdag 28 december 2016 @ 20:35:25 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_167685249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Armageddon vulture?
te lang...

Een aaseter over een roofvogel? Meh.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')