Dat is inderdaad ook precies wat ik heb gezegdquote:Op woensdag 28 december 2016 11:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een willekeurige professor heeft haar verbaal aangevallen, dus dat is jouw schuld, vuile discriminerende hater!
Aldus de logica van Refragmental.
"De liberalen"quote:Op woensdag 28 december 2016 11:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook precies wat ik heb gezegd
De waanbeelden van dit volk, serieus!
Je bent in ieder geval hard bezig om te doen alsof deze kerel representatief is voor iedereen die op Clinton heeft gestemd.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook precies wat ik heb gezegd
De waanbeelden van dit volk, serieus!
"Kerel"quote:Op woensdag 28 december 2016 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval hard bezig om te doen alsof deze kerel representatief is voor iedereen die op Clinton heeft gestemd.
It's a duck.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
"De liberalen"
"Dit volk"
"het progressieve liberale kamp"
"veelvuldig"
"nog nooit zoveel haat en discriminatie"
Zo maar wat citaten die aangeven hoe jij probeert een incident op te blazen tot gigantische proporties.
Oh, ik wist niet dat vrouwen tegenwoordig ook al professor konden worden.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Kerel"
Nogmaals een zeer goed voorbeeld van hoe weinig moeite je nou echt doet om je volledig te informeren wanneer de boodschap je niet goed uitkomt.
Dat heet een analyse, beste jongen. Heeft dus niets met 'fake' of 'real' te maken. Het is ook geen nieuwsverhaal.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:40 schreef Refragmental het volgende:
Oh wacht, nog 1 dingetje. Te grappig om niet te posten.
[ afbeelding ]
WaPo met weer een mooi staaltje #FakeNews
En hier een vrij goed voorbeeld van hoe verschrikkelijk vijandig en denigrerend (voornamelijk, maar niet uitsluitend) door jou gereageerd wordt op je mede-users. Probeer andere mensen eens in hun waarde te laten. Ze hebben "het licht" nog niet gezien en zullen het waarschijnlijk ook nooit zien, dat lijkt mij al straf genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Kerel"
Nogmaals een zeer goed voorbeeld van hoe weinig moeite je nou echt doet om je volledig te informeren wanneer de boodschap je niet goed uitkomt.
Opinie/Analyses niet van nieuwsberichten kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 28 december 2016 11:40 schreef Refragmental het volgende:
Oh wacht, nog 1 dingetje. Te grappig om niet te posten.
[ afbeelding ]
WaPo met weer een mooi staaltje #FakeNews
Volledige artikel op: https://www.theguardian.c(...)formances-beach-boysquote:Much like Donald Trump’s candidacy for president, preparations for his inauguration on 20 January have been unorthodox. One main sticking point, making headlines in the music industry and beyond, is which artists Trump and his teamcan convince to play for the polarizing incoming president. Playing the inauguration, once a hallowed gig, has become a poisoned chalice, according to some.
Ik blijf hopen op een optreden van Kid Rock en The Nuge.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:30 schreef Falco het volgende:
Niemand wil komen spelen op Trumps inauguratie-partijtjeSAD!
[..]
Volledige artikel op: https://www.theguardian.c(...)formances-beach-boys
Discussie?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:50 schreef Ludachrist het volgende:
Toch is zo'n 'discussie' met Refragmental altijd wel teleurstellend. Dan zegt hij iets, en je denkt dat je er dan op in mag gaan, maar zodra je dat doet roept hij 'trekcirkel, it's a duck' en gaat hij weg.
Ik ga er eens een TR voor maken. Dit is toch een serieus discussieforum, het lijkt mij dat het dan wel zinnig is als mensen ook in discussie gaan en hun standpunten of opmerkingen verdedigen.
Oke, laten we een poging wagen! Het gaat mij niet om de specifieke inhoud van het artikel, maar om het feit dat jij doet alsof deze professor representatief is voor iedereen die op Clinton gestemd heeft. Dat is alles.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Discussie?
Je begint al gelijk met het aantonen dat je de moeite nog niet eens neemt om het geposte artikel te lezen. Op welke manier ga je er dan op in? Hoe wil je dan discussie voeren?
Nee, dat doe ik omdat jouw manier van 'discussie voeren' mij niet bevalt. Een paar links posten, beetje rondschelden en wat standaardopmerkingen over trekcirkeltjes posten en daarna vertrekken zodra je kritiek krijgt op je berichten is strontvervelend en ik vind dat daar best tegen opgetreden mag worden. Ga maar lekker naar KLB op die manier.quote:Vervolgens ren je vlug als een klein kind naar de modjes, zoals je wel vaker doet, puur omdat de boodschap je niet bevalt.
Hoezo? Het was gewoon een goede troll van Obama. Trump wordt altijd boos als iemand zegt dat hij niet de allerbeste is, dus even laten vallen dat hij wel van hem zou winnen is best een leuk grapje.quote:En dan roepen dat het een serieus discussieforum is terwijl je al dagen dingen als "u mad?", en over zogenaamd "trollende obama" bezig bent. En daarnaast ook nog even semi poging tot grap sexistisch roept dat je niet wist dat vrouwen professor konden worden. Hoezo serieus? Hoezo discussie?
Over de inhoud valt ook niet zoveel te zeggen. Een professor bedreigt een student, dat is verwerpelijk en haar contract mogen ze wat mij betreft opzeggen, want dit soort opmerkingen kunnen niet door de beugel. Als je daarover wilt discussiëren zijn we snel klaar. Wat mij interesseert is jouw gedachtekronkel dat jij schijnbaar denkt dat dit heel normaal gedrag is voor links, maar daar lul je dan weer lekker overheen.quote:Op dit moment is er nog niemand serieus op de inhoud ingegaan. Dus kijk eerst naar jullie zelf
Ik zal mijn best doen om je niet te laten lachen.quote:Laat me fucking niet lachen gek
Dit lijkt me niet verstandig om dat zo te roepen. Hij geeft de Democraten zo veel ammo als de economie en consumenten vertrouwen de andere kan op gaan. "Thanks Donald"quote:Op woensdag 28 december 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
The Donald is meesterlijk getrolled door Obama, want hij gaat op Twitter weer benadrukken dat hij de allerbeste is.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 28-12-2016 om 04:10:07The U.S. Consumer Confidence Index for December surged nearly four points to 113.7, THE HIGHEST LEVEL IN MORE THAN 15 YEARS! Thanks Donald! reageer retweet
Je wilt toch niet serieus impliceren dat het onder Trump de komende vier jaar überhaupt anders dan crescendo kan gaan, toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet verstandig om dat zo te roepen. Hij geeft de Democraten zo veel ammo als de economie en consumenten vertrouwen de andere kan op gaan. "Thanks Donald"
Je kunt ook zo'n lijst maken met incidenten waar Trumpsupporters over de scheef gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 14:29 schreef Refragmental het volgende:
Ter verduidelijking, de edit op mijn post door Euribob had betrekking op "incidenten" van geweld op Trump supporters. Ik had een lijst gepost.
Deze lijst bevatte maar liefst 20 voorbeelden van nieuwsberichten en filmpjes waarbij er (zwaar) geweld werd gebruikt op mensen die openlijk Trump aanhangen. Vaak door zelfverklaarde linkse liberalen.
Lijst was niet uitputtend en groeit met de dag.
Het is wel spam, want het was nodeloos lang en verpestte de leesbaarheid van dit topic.quote:Euribob noemt dit spam, ik noem dit een reactie op mensen die roepen dat het geval van de professor een incident betrof.
Moeten we Trump en zijn familie nu heel zielig vinden?quote:Wat niet in deze lijst voorkomt zijn de duizenden twitter reacties, doodbedreigingen, etc, vanuit diezelfde linkse hoek. Deze zijn in dit topic ook al vaak genoeg besproken. Meest recente voorbeeld was dat homokoppel welke Ivanka Trump lastig viel in het vliegtuig. Elk los geval is inderdaad een incident, maar er vormt een patroon dat voor iedereen zichtbaar is.
Ik zou graag een bron voor jouw uitspraak willen zien dat Trumpsupporters zo over de schreef gaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n lijst maken met incidenten waar Trumpsupporters over de scheef gaan of waar daadwerkelijk. Je punt is duidelijk, maar wat nog duidelijker is dat je het extreme blijkbaar als de nieuwe normaal beschouwt.
En men vraagt zich dan hier af waarom ik steeds "it's a duck!" roep.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:34 schreef Kansenjongere het volgende:
Refragmental snapt dus niet wat een incident is.
Natuurlijk vinden er in een land als de VS meer incidenten plaats dan in een gemeente als Dedemsvaart, maar wellicht dat het verschil in inwoneraantal daar een rol in speelt...
https://www.google.nl/web(...)rters+racist&tbm=vidquote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zou graag een bron voor jouw uitspraak willen zien dat Trumpsupporters zo over de schreef gaan.
Houd er rekening mee dat ik eerder in dit topic een lijst had gepost van dit soort gevallen, maar die achteraf bleken in scene te zijn gezet door, jawel, linkse liberalen.
Het geweld tegen Trump supporters is overigens niet het extreme, ook niet normaal, heb ik ook nergens gezegd. Het komt echter wel vaak genoeg voor om erg zorgwekkend te zijn. Je kunt niet meer spreken van incidenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |