abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167480649
Op de Breitscheidplatz zou een vrachtwagen op een kerstmarkt zijn ingereden. Volgens Duitse media zouden hierbij 12 personen overleden zijn, ook worden er rond de 50 gewonden gemeld.

'Aanslagpleger was vluchteling'
Angela Merkel in rouw na aanslag in Berlijn

berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13 +++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49 Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Tot nu toe bekend;

• Minimaal 12 doden
• 48+ gewonden
• Vrachtwagen was van een Poolse firma
• Bijrijder was oorspronkelijke bestuurder
• Dader kaapte de vrachtwagen
• Verdachte bestuurder opgepakt
• Verdachte is een Afghaan of Pakistaan die begin dit jaar het land in kwam als vluchteling
Edit: verdachte is vrijgelaten ivm vermeende onschuldigheid.
quote:
A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.

The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
Foto's van het incident in de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 19:34:13 ]
pi_167480685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:09 schreef Nattekat het volgende: [..] Voor een westerling lijken alle woestijnbewoners op elkaar.
Spreek voor je zelf. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_167480731
Kan je OP aanpassen? Die pakistaan is alweer op vrije voet en had niks met de aanslag/ongeluk te maken. We noemen het een aanslag terwijl dat niet eens zeker is want we hebben geen idee wat de redenen waren bij de dader om tot deze daad te komen.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:30:13 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167480751
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Blue_note het volgende:
Er wordt dan gezegd; ik voel me niet aangesproken als moslim om hier op te reageren.
Maar wanneer Henk en Ingrid dan over Moslims schreeuwen zijn voelt deze groep zich wél aangesproken.
:D

quote:
Als een katholieke extremist een aanslag pleegt en ze vragen mij wat ik er van vind kan ik daar een zeer duidelijke afkeur over uitspreken.
Hier zie ik soms moslims na dit soort aanslagen beginnen over de westerse inmenging in het midden-oosten, met andere woorden "jullie hebben het verdiend" :') :r
pi_167480777
quote:

[..]

Klopt. Wat mij echter wel stoort is dat er veel goede/normale/gematigde/etc. moslims zijn die geen duidelijk tegen standpunt innemen tegen deze gasten.
Er wordt dan gezegd; ik voel me niet aangesproken als moslim op hier op te reageren.
Maar wanneer Henk en Ingrid dan over Moslims schreeuwen zijn voelt deze groep zich wél aangesproken.

Ik begrijp het niet, en wil het misschien ook wel niet meer begrijpen zo langzamerhand.

Als een katholieke extremist een aanslag pleegt en ze vragen mij wat ik er van vind kan ik daar een zeer duidelijke afkeur over uitspreken.
Klopt, het blijft allemaal dubbel. Heb wel gekke dingen meegemaakt, denk ergens dat ze toch vaak Israël-Palestina conflict nemen als een soort nulpunt. En daaraan koppelen het imperialisme, het kolonialisme, hun trots en eigenwaarde (thymos), het idee van de uma en dan die onwrikbare zekerheid van, ja wat wij in het westen gemeenzaam voor iedere religie zien als iets archaïsch: het moreel absolutisme.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 19:31:49 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167480816
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Spreek voor je zelf. :')
Dat is een wetenschappelijk onderbouwde conclusie :')
Je bent nou eenmaal beter in staat om je eigen soortgenoten uit elkaar te houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:34:15 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167480880
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is een wetenschappelijk onderbouwde conclusie :')
Je bent nou eenmaal beter in staat om je eigen soortgenoten uit elkaar te houden.
ja de chinezen vinden die west europeanen veel te veel op elkaar lijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167480897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:30 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[..]

Hier zie ik soms moslims na dit soort aanslagen beginnen over de westerse inmenging in het midden-oosten, met andere woorden "jullie hebben het verdiend" :') :r
Dat ook inderdaad.
pi_167480903
Nog iemand opgepakt?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167480904
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:34 schreef Re het volgende:

[..]

ja de chinezen vinden die west europeanen veel te veel op elkaar lijken
Allemaal blond en blauwe ogen!
I´m back.
pi_167480914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
Kan je OP aanpassen? Die pakistaan is alweer op vrije voet en had niks met de aanslag/ongeluk te maken. We noemen het een aanslag terwijl dat niet eens zeker is want we hebben geen idee wat de redenen waren bij de dader om tot deze daad te komen.
Van de dader is aangepast. Het ongeluk verhaal ga ik niet aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 19:39:18 ]
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:35:44 #12
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167480942
Het kan zijn dat de man verdacht blijft en dat ze m vrij gelaten hebben om te zien wat hij gaat doen!
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_167480995
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:35 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Het kan zijn dat de man verdacht blijft en dat ze m vrij gelaten hebben om te zien wat hij gaat doen!
:')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167480997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, het blijft allemaal dubbel. Heb wel gekke dingen meegemaakt, denk ergens dat ze toch vaak Israël-Palestina conflict nemen als een soort nulpunt. En daaraan koppelen het imperialisme, het kolonialisme, hun trots en eigenwaarde (thymos), het idee van de uma en dan die onwrikbare zekerheid van, ja wat wij in het westen gemeenzaam voor iedere religie zien als iets archaïsch: het moreel absolutisme.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het Israël-Palestina conflict eerder de kant van de palestijnen zou kiezen als het moest. Ze hebben toch wel veel valide punten waar ik me in kan vinden. De Israëliërs ook, maar blijft een lastig nulpunt.
pi_167481031
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:35 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Lijkt me uitgesloten. Het gaat niet om een drugsdealtje hè.
pi_167481040
quote:

[..]

Klopt. Wat mij echter wel stoort is dat er veel goede/normale/gematigde/etc. moslims zijn die geen duidelijk tegen standpunt innemen tegen deze gasten.
Er wordt dan gezegd; ik voel me niet aangesproken als moslim op hier op te reageren.
Erger nog: ze willen er ook niet op reageren als Nederlands burger. De blankman mag het allemaal oplossen - de moslim voelt zich totaal niet betrokken bij een maatschappelijk probleem en ziet ook geen enkele reden waarom hij zou moeten helpen het op te lossen.

Tsja.
pi_167481051
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het Israël-Palestina conflict eerder de kant van de palestijnen zou kiezen als het moest. Ze hebben toch wel veel valide punten waar ik me in kan vinden. De Israëliërs ook, maar blijft een lastig nulpunt.
Ik kies de kans van de redelijke en verstandige mensen. Dus wat zal dat dan zijn?
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 19:40:12 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167481101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kies de kans van de redelijke en verstandige mensen. Dus wat zal dat dan zijn?
De Engelsen terug.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:40:36 #19
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167481112
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Lijkt me uitgesloten. Het gaat niet om een drugsdealtje hè.
Ik denk dat er niks anders opzit bij gebrek aan bewijs, dat zie je toch!
pi_167481144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor beide partijen valt wat te zeggen, en ik denk dat juist een dergelijke houding zorgt voor stabiliteit, maar het is een houding die in de betreffende gebieden te weinig voorkomt. Ook dat kan ik me nog voorstellen als je in de brandhaard woont overigens.
pi_167481162
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De Engelsen terug.
Nou, kunnen we wel een debat over gaan houden, de hele geschiedenis natuurlijk, maar dat is niet OT. Ik bedoel ook zeker de Engelsen niet.
I´m back.
pi_167481186
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:40 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Ik denk dat er niks anders opzit bij gebrek aan bewijs, dat zie je toch!
Uhm...Iemand vrijlaten vanwege gebrek aan bewijs en onschuld is totaal iets anders dan iemand vrijlaten om te zien wat hij gaat doen zoals jij schetst.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:44:01 #23
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167481231
Waar is het bericht dat de man totaal onschuldig is een schade vergoeding tegemoet kan zien??
pi_167481253
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Voor beide partijen valt wat te zeggen, en ik denk dat juist een dergelijke houding zorgt voor stabiliteit, maar het is een houding die in de betreffende gebieden te weinig voorkomt. Ook dat kan ik me nog voorstellen als je in de brandhaard woont overigens.
Ja, goed, is van mij wel duidelijk welke kant ik kies uiteindelijk hoor. Ik zeg al dat is hier an sich het onderwerp niet dus. Ik denk wel op eoa manier dat door moslims dat conflict wel wordt genoemd als een soort ijkpunt. (Dat denk ik niet alleen, weet dat wel zeker)
Filmpje:
I´m back.
pi_167481284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat het veilig was. Of zou jij nu ook een touwtje uit je deur hangen als er iemand heel de dag thuis was?
Buren doen het wel.

Maar zoals gezegd: ik woon in een rare buurt.
pi_167481306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Erger nog: ze willen er ook niet op reageren als Nederlands burger. De blankman mag het allemaal oplossen - de moslim voelt zich totaal niet betrokken bij een maatschappelijk probleem en ziet ook geen enkele reden waarom hij zou moeten helpen het op te lossen.

Tsja.
Juist. Terwijl diezelfde personen wél vooraan staan op het moment dat het moslim debat oplaait. Die verdeeldheid kan ik oprecht niet begrijpen. Ik weet ook geen enkele valide verklaring hiervoor.

Ik denk ook dat die houding datgene is wat veel Europeanen zo stoort. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet dat niet alle moslims slecht zijn, of terroristen zijn. Maar die gematigde /afwachtende/gelaten houding tegen Jihadisme en dan juist de felheid tegen het moslim probleem debat veroorzaakt heel veel onbegrip en irritatie.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:47:14 #27
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167481333
Ik ben wel benieuwd naar een intervieuw met de betreffende man, wat heeft hij te vertellen!
pi_167481351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, is van mij wel duidelijk welke kant ik kies uiteindelijk hoor. Ik zeg al dat is hier an sich het onderwerp niet dus. Ik denk wel op eoa manier dat door moslims dat conflict wel wordt genoemd als een soort ijkpunt. (Dat denk ik niet alleen, weet dat wel zeker)
Filmpje:
Ik denk dat er in Europa en de VS ook een gekleurde beeldvorming wordt geschetst omtrent Israël. Ik denk ook dat veel mensen de kant van Israël kiezen omdat ze dan 'tegen de Moslims' ageren. Maar goed dat is inderdaad hier niet het topic om te bespreken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 19:50:12 ]
pi_167481460
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:47 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik denk dat er in Europa en de VS ook een gekleurde beeldvorming wordt geschetst omtrent Israël. Ik denk ook dat veel mensen de kant van Israël kiezen omdat ze dan 'tegen de Moslims' ageren. Maar goed dat is inderdaad hier niet het topic om te bespreken.
Mensen worden opgezet tegen Israël, proces dat al heel lang gaande is.
I´m back.
pi_167481496
Bewijs dat Joden alles manipuleren en controleren, in een topic over een Duitse aanslag gaat het over moslims die joden haten.
pi_167481541
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mensen worden opgezet tegen Israël, proces dat al heel lang gaande is.
In Europa en de VS?? Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
In het midden-oosten, ja, dan geef ik je gelijk. Maar dan ben ik ook van mening dat ze daar vanuit hun oogpunt valide punten voor hebben. Staat even los van het feit dat beide kampen het compleet verkeerd aangepakt hebben natuurlijk.
pi_167481588
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In Europa en de VS?? Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
In het midden-oosten, ja, dan geef ik je gelijk. Maar dan ben ik ook van mening dat ze daar vanuit hun oogpunt valide punten voor hebben. Staat even los van het feit dat beide kampen het compleet verkeerd aangepakt hebben natuurlijk.
Laten we er maar niet over door gaan niet de geijkte plaats hier. Ben het er niet mee eens iig.
I´m back.
pi_167481622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laten we er maar niet over door gaan niet de geijkte plaats hier. Ben het er niet mee eens iig.
Dat is ook geen probleem. Iedereen mag z'n mening hebben als die dan ook nog goed wordt verwoord, prima ^O^

On-topic waren we het wél eens ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 19:56:22 ]
pi_167481645
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Juist. Terwijl diezelfde personen wél vooraan staan op het moment dat het moslim debat oplaait. Die verdeeldheid kan ik oprecht niet begrijpen. Ik weet ook geen enkele valide verklaring hiervoor.

Ik denk ook dat die houding datgene is wat veel Europeanen zo stoort. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet dat niet alle moslims slecht zijn, of terroristen zijn. Maar die gematigde /afwachtende/gelaten houding tegen Jihadisme en dan juist de felheid tegen het moslim probleem debat veroorzaakt heel veel onbegrip en irritatie.
Het gaat bij mij echt om de totale onverschilligheid.
"Jongens beroof oude vrouwtjes ? Ies niet mijn probleem".
"Mannen slaan homos kapot ? Ies niet mijn probleem"
etc. etc.

NIETS is hun probleem. ALLES moet door de blanke opgelost worden zonder hun hulp. Ze plaatsen zich volledig buiten de maatschappij... en janken vervolgens dat ze er buiten staan.

Echt. WTF.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:56:25 #35
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_167481659
De lijken zijn nauwelijks koud of Éénvandaag predikt alweer tegen het populisme en wat een verschrikkelijk ding "islamofie" toch wel niet is. Je vraagt je echt af wanneer het voor de Heilige Linkse Kerk genoeg is. Hoeveel slachtoffers moeten er vallen voordat de neo-nsb stopt met het beschermen, faciliteren en ondersteunen van het islamofascistische geweld?
pi_167481675
Verdachte is vrijgelaten volgens de Telegraaf.
pi_167481696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
De lijken zijn nauwelijks koud of Éénvandaag predikt alweer tegen het populisme en wat een verschrikkelijk ding "islamofie" toch wel niet is. Je vraagt je echt af wanneer het voor de Heilige Linkse Kerk genoeg is. Hoeveel slachtoffers moeten er vallen voordat de neo-nsb stopt met het beschermen, faciliteren en ondersteunen van het islamofascistische geweld?
Nounou - we weten in dit geval helemaal niet of het een moslim was he. De enige verdachte is vrijgelaten.

Het is natuurlijk wel heel waarschijnlijk. Zo waarschijnlijk dat alle moslims meteen in verdedigingsmodus schoten en over Israel begonnen ;) Maar we WETEN het niet.
pi_167481726
quote:
Is het nou de schuld van links of rechts?
pi_167481736
quote:
Er is geen Linkse Kerk.
pi_167481749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het gaat bij mij echt om de totale onverschilligheid.
"Jongens beroof oude vrouwtjes ? Ies niet mijn probleem".
"Mannen slaan homos kapot ? Ies niet mijn probleem"
etc. etc.

NIETS is hun probleem. ALLES moet door de blanke opgelost worden zonder hun hulp. Ze plaatsen zich volledig buiten de maatschappij... en janken vervolgens dat ze er buiten staan.

Echt. WTF.
Nouja, als een blanke Nederlander een overval pleegt zeg ik ook: dat is niet mijn probleem. Ik kan wel zeggen dat het wel mijn probleem is, maar als ik er vervolgens toch niks mee doe heeft ook niemand er wat aan.

Echter vind ik het onderwerp extreme Islam en alles wat er mee te maken heeft wél iets waar iedereen zich tegen zou moeten afzetten.

Dat een grote groep zich af aan het zonderen is binnen het extreme Islam onderwerp ben ik het wel mee eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 20:00:51 ]
pi_167481760
quote:
Want het is bewezen dat de dader een Moslim is?
Make my day!
pi_167481765
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is ook geen probleem. Iedereen mag z'n mening hebben als die dan ook nog goed wordt verwoord, prima ^O^

On-topic waren we het wél eens ;)
Laatste klopt idd. :).
I´m back.
pi_167481800
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zo eens met dit en inderdaad, die houding van ze zorgt ervoor dat mijn ergenis voor moslims met de dag stijgt.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:02:24 #44
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167481867
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:59 schreef agter het volgende:

[..]

Want het is bewezen dat de dader een Moslim is?
Ze hebben niet eens een verdachte meer.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_167481898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:30 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[..]

Zoals anderen hier vergaande maatregelen tegen moslims verdedigen met het "hun hebben er zelf om gevraagd"?
Tot aan het halve midden oosten nuken aan toe?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:03:19 #46
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167481906
Ik denk dat het door een stel Lesbise blanke ongeloofige transgenders is gedaan, de kans dat het door fanatieke moslims is gedaan acht ik zo goed als onmogelijk!! *O*
pi_167481935
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik denk dat het door een stel Lesbise blanke ongeloofige transgenders is gedaan, de kans dat het door fanatieke moslims is gedaan acht ik zo goed als onmogelijk!! *O*
Fingers crossed.
I´m back.
pi_167481941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er is geen Linkse Kerk.
Hij bedoelt waarschijnlijk 'regressief links';

quote:
De term regressief links (Engels: (the) regressive left, ook wel regressive liberalism[1][2]) is een politieke term, gepopulariseerd door de Britse contra-extremisme-activist en Quilliam-voorzitter Maajid Nawaz,[3][4][noot 1] voor het beschrijven van "een gedeelte [van links dat] een inherente aarzeling heeft om vormen van onverdraagzaamheid die kunnen voorkomen in minderheidsgroepen te bestrijden (...) ter wille van politieke correctheid, ter wille van het tolereren van wat zij geloven dat 'andere culturen' zijn en het respecteren van verschillende leefwijzen."
pi_167481944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Tot aan het halve midden oosten nuken aan toe?
Overdrijven is ook een vak, het ligt toch echt niet aan het westen dat het daar nog altijd kut is.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167482029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:01 schreef Frutsel het volgende:
News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 16:45:53 BREAKING: Austrian special forces COBRA arrest a Marocon man at an asylum centre in Pfarrhof suspected of planning an attack in Salzburg reageer retweet
Als de Cobra's in actie komen...
Dat zijn harde jongens en meisjes ja.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_167482083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

[..]

Hmja...

Nou ja, ik moet er in zoverre in meegaan dat ik in dit topic vandaag mensen dingen heb zien posten in die categorie waarvan ik dacht: holy fuck... Dat het bestáát...
pi_167482101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak, het ligt toch echt niet aan het westen dat het daar nog altijd kut is.
Dat is niet overdrijven, dat is iets wat ik hier vaker gelezen heb.

Het maakt niet zo uit wiens schuld het is, maar ik zie hier niemand afstand nemen van de (onschuldige!) doden die het gevolg zijn. Zie zelfs mensen juichen, weer wat zooi opgeruimt! Zelfs bij dode kinderen, ach die groeit iig niet meer op tot...
Zie mensen hier roepen om vergaande maatregelen jegens individuen die niets hebben gedaan omdat er nu in Duitsland een aanslag is geweest door een (vermoedelijk) moslim.

Maar he, dat is anders, dat moet je vooral niet zo zien. Dat het 1 op 1 te vergelijken is hebben we het maar niet over.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167482148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Het maakt niet zo uit wiens schuld het is, maar ik zie hier niemand afstand nemen van de doden die het gevolg zijn. Zie zelfs mensen juichen, weer wat zooi opgeruimt!
Zie mensen hier roepen om vergaande maatregelen jegens individuen die niets hebben gedaan omdat er nu in Duitsland een aanslag is geweest door een (vermoedelijk) moslim.

Maar he, dat is anders, dat moet je vooral niet zo zien. Dat het 1 op 1 te vergelijken is hebben we het maar niet over.
Ik weet het goedgemaakt. Alle mensen die de islam aanhangen in europa terug naar het midden-oosten en dan trekken wij onze handen daar vanaf. ( wel een muur bouwen aan de grenzen van europa uiteraard)
pi_167482158
quote:

[..]

Misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.

Ja, 'wij' hebben daar veel kapot gemaakt, maar ook een hoop opgebouwd.
pi_167482169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik weet het goedgemaakt. Alle mensen die de islam aanhangen in europa terug naar het midden-oosten en dan trekken wij onze handen daar vanaf. ( wel een muur bouwen aan de grenzen van europa uiteraard)
En wat met de mensen die daar helemaal niet heen willen? Waarom moeten ze dat van jou?
pi_167482205
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

[..]

Wanneer?

Dacht trouwens dat Harris die term gemunt had.
I´m back.
pi_167482222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.

Ja, 'wij' hebben daar veel kapot gemaakt, maar ook een hoop opgebouwd.
Misschien moet je dan wat minder zeuren over die anderen die niet in drievoud aan je melden ergens niet achter te staan. Als je zelf verder gaat dan hun gaan, zelf veel agressievere zaken wil na wat doden in een buurland.
pi_167482232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat met de mensen die daar helemaal niet heen willen? Waarom moeten ze dat van jou?
Ook weg ermee. En waarom? Omdat er voor der Islam in Europa geen plaats is. Het past hier niet, het loopt 1000 jaar achter op ons en het zorgt voor ellende.
pi_167482251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ook weg ermee. En waarom? Omdat er voor der Islam in Europa geen plaats is. Het past hier niet, het loopt 1000 jaar achter op ons en het zorgt voor ellende.
En zie hier wat ik bedoel...

Iets met splinter en balk...
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:12:01 #60
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_167482268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef erodome het volgende:

[..]

waarom hoor ik nooit zulke vragen als veel mensen hier geen asielzoekers willen hebben ...
dan moeten we ons maar aanpassen

dus als het nu eens de andere kant uit zal gaan is het zelfde als mensen die hier bepaalde mensen niet willen hebben ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_167482305
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wanneer?

Dacht trouwens dat Harris die term gemunt had.
Volgens wiki heeft Harris de term overgenomen, Maajid Nawaz heeft hem bedacht (die ironisch genoeg zelf moslim is).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Regressief_links
pi_167482324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat minder zeuren over die anderen die niet in drievoud aan je melden ergens niet achter te staan. Als je zelf verder gaat dan hun gaan, zelf veel agressievere zaken wil na wat doden in een buurland.
Ik bombardeer ook liever geen landen hoor. Wat mij betreft houden we daar per direct mee op. Het levert niets op en het geld kunnen we wel beter gebruiken.
pi_167482464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens wiki heeft Harris de term overgenomen, Maajid Nawaz heeft hem bedacht (die ironisch genoeg zelf moslim is).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Regressief_links
Weer wat geleerd. :).
Ben altijd benieuwd naar de geschiedenis van ideeën iig.
I´m back.
pi_167482466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom hoor ik nooit zulke vragen als veel mensen hier geen asielzoekers willen hebben ...

dus als het nu eens de andere kant uit zal gaan is het zelfde als mensen die hier bepaalde mensen niet willen hebben ..
Hele legitieme vraag inderdaad. Maar goed ook binnen dit topic krijgen we het probleem niet opgelost.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 20:18:12 ]
pi_167482496
Verdachte aanslag Berlijn vrijgelaten

Ze hebben hem nog niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_167482528
Het is toch wel een behoorlijk lijstje aan het worden

2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs Charlie Hebdo
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn

En dan nog wat kleinere aanslagen. Al deze aanslagen zijn gepleegd in naam van de Islam. Maar goed, blijf maar wegkijken hoor..beste moslims
pi_167482623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:

2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn

En dan nog wat kleinere aanslagen. Al deze aanslagen zijn gepleegd in naam van de Islam. Maar goed, blijf maar wegkijken hoor..beste moslims
Je vergeet er een paar honderd. Religionofpeace.com of zoiets.
pi_167482626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. :).
Ben altijd benieuwd naar de geschiedenis van ideeën iig.
Dit is trouwens ook een zeer herkenbaar gegeven in de huidige maatschappij:

quote:
Nawaz, een ex-islamist die tegenwoordig als vrijzinnig moslim de islam probeert te hervormen, past de term vooral toe op overwegend linkse personen die het islamisme verdedigen. Hieronder vallen "atheïsten die aan de kant van de islamisten, die islamisme verdedigen in naam van culturele tolerantie."[8] De nieuw-atheïstische activist, auteur en neurowetenschapper Sam Harris, die samen met Nawaz het boek Islam and the Future of Tolerance (2015) schreef, heeft de term overgenomen. Hij beweerde dat het grootste gevaar dat uitgaat van regressieve linksen is, dat zij bereid zijn de vrijheid van meningsuiting op te offeren "uit angst minderheden te kwetsen". Dit zal leiden tot censuur opgelegd door die minderheden, waarbij hij het voorbeeld noemde van de Amerikaanse journalist Glenn Greenwald, die de aanslag op Charlie Hebdo trachtte goed te praten.[9]
pi_167482628
quote:

2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn

Het is natuurlijk wel zo dat de meeste aanslagen in het midden-oosten gebeuren. En de meeste slachtoffers moslim zijn.

Juist daarom begrijp ik ook die gelaten houding van de normale/gematigde moslims in Europa tegen het Jihadisme ook niet. Ik vind dat echt een bizar contrast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 20:21:09 ]
pi_167482633
Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:19:29 BREAKING: Islamic State claims responsibility for truck attack in Berlin: group's Amaq news agency reageer retweet
Maargoed, dat had ik sowieso gedaan als ik IS was..
Ja doei.
pi_167482644
quote:

2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn

Wat moet een willekeurige moslim doen dan? :{
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:23:01 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_167482749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:19:29 BREAKING: Islamic State claims responsibility for truck attack in Berlin: group's Amaq news agency reageer retweet
Maargoed, dat had ik sowieso gedaan als ik IS was..
IS claimt alles wat ze denken te kunnen claimen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_167482758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook een zeer herkenbaar gegeven in de huidige maatschappij:

[..]

Ja, in Canada gaat het helemaal over de top tegenwoordig wat dat betreft, meer met de Social Justice krijgers te maken die op de universiteiten een gender neutraal persoonlijk voornaamwoord willen introduceren.....
I´m back.
pi_167482783
quote:

[..]

Het maakt niet zo uit wiens schuld het is, maar ik zie hier niemand afstand nemen van de (onschuldige!) doden die het gevolg zijn. Zie zelfs mensen juichen, weer wat zooi opgeruimt! Zelfs bij dode kinderen, ach die groeit iig niet meer op tot...

Ik snap je punt. En ik denk ook dat bombarderen niet een oplossing is. Maar wat zou volgens jou dan wel een oplossing zijn?

Ik denk, wat ik al vaker heb gezegd, dat vooral de houding van de grote groep gematigde moslims het struikelblok is.
pi_167482792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dit dus. Wij moeten als het rijke westen maar iedereen opnemen. Die lui zorgen zelf voor die ellende daar en willen niets met onze cultuur en normen en waarden te maken hebben. Laat ze dan ook daar en kies godverdomme eens voor je eigen volk, het Europese volk!
pi_167482860
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
pi_167482888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
Gratis publiciteit...
  Forum Admin dinsdag 20 december 2016 @ 20:27:32 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_167482894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Die claimen alles wat los en vast zit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_167482902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef Jigzoz het volgende:

Gratis publiciteit...
Ja, dat denk ik ook :Y Die claimen alles wat ze kunnen claimen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin dinsdag 20 december 2016 @ 20:27:54 #80
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_167482907
Behalve m'n schoonmoeder dan. Die mogen ze claimen maar dat doen ze niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_167482909
Ja IS zou de dood van een huiskat nog claimen als dat kon.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_167482960
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef habitue het volgende:
Ja IS zou de dood van een huiskat nog claimen als dat kon.
Alleen als 'ie is opgeblazen of overreden :@
pi_167482971
Paar maanden terug claimden ze ook een aanslag in Turkije die daarna officieel door een Koerdische terroristen club werd geclaimed. Oftewel als IS iets claimed moet je het met een korreltje zout nemen.
pi_167483011
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_167483039
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:30 schreef JubaUrbicus het volgende:
Paar maanden terug claimden ze ook een aanslag in Turkije die daarna officieel door een Koerdische terroristen club werd geclaimed. Oftewel als IS iets claimed moet je het met een korreltje zout nemen.
An sich ook niet interessant, vind ik.
I´m back.
pi_167483043
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
We weten niet wat het is.

Tenminste ik weet niet wat het is.
pi_167483049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:32 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

We weten niet wat het is.

Tenminste ik weet niet wat het is.
Maagden niet?
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:34:41 #88
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167483092
Het probleem met de Moslim discussie is dat de tegenstanders zich verdiepen in wat er in de EU gaande is omtrend massa imigratie van Moslims en voorstanders niet die willen geen realiteit en daarom heeft discussie met hen geen enkele zin!

Google maar hoe het is in; Griekenland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland (Luthon), Duitsland, Zweden, Rusland, Polen (alleen de sfeer), Nederland (alleen de sfeer), etc!

Als je dat echt doet ga je schrikken, overal willen de oorspronkelijke bewoners hun identiteit behouden en gaat het er steeds harder aan toe, wij kunnen dus lekker hier elkaar de witte piet toe spelen en dat gaat mooi niks meer veranderen!

Arnold Karskens zat er hooguit een paar jaar naast, wel trusten verder! w/
  FOK!fotograaf dinsdag 20 december 2016 @ 20:34:54 #89
842 Zorro
Z
pi_167483098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_167483108
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maagden niet?
Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander. :Y

Kan ook, he?
pi_167483140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander. :Y
Ja, evengoed idd. :D.

:{.
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:39:01 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167483240
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd >:)
Weet hij veel...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_167483297
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd >:)
Weet hij veel...
Allah ziet alles, hoor?
pi_167483347
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Weet hij veel...
_O-
pi_167483363
Het wordt tijd voor 'n nieuw geloof. Zoiets als islam 2.0, dan haal je alle haat e.d eruit en houdt je de rest over. Alle liefhebbende moslims stappen dan over naar dat nieuwe geloof en dus distantieer je je helemaal van deze bullshit uit de naam van.... :+

Even alle gekheid op 'n stokje...sterkte aan de nabestaanden van deze tragedie. Wat 'n lafaards zijn het toch. :r
pi_167483450
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:42 schreef killerkip69 het volgende:
Het wordt tijd voor 'n nieuw geloof. Zoiets als islam 2.0, dan haal je alle haat e.d eruit en houdt je de rest over. Alle liefhebbende moslims stappen dan over naar dat nieuwe geloof en dus distantieer je je helemaal van deze bullshit uit de naam van.... :+

Even alle gekheid op 'n stokje...sterkte aan de nabestaanden van deze tragedie. Wat 'n lafaards zijn het toch. :r
Dat distantiëren is het lastige lijkt het....
pi_167483452
Amsterdam tower in de kleuren van....

...de vlag van Duitsland.

Je wist dat dit zou komen, toch?

Zwart licht huh?
I´m back.
pi_167483571
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:34 schreef Zorro het volgende:

[..]

Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.
Wat moest die ouwe nou met maagden dan?
I´m back.
pi_167483621
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat moet een willekeurige moslim doen dan? :{
Religie minder belangrijk maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  FOK!fotograaf dinsdag 20 december 2016 @ 20:49:23 #100
842 Zorro
Z
pi_167483626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat moest die ouwe nou met maagden dan?
Ontmaagden. Wat moet je er anders mee.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:50:13 #101
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167483661
V_of_Europe twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:17:45 Merry Christmas Europeans! And don't forget to visit a cosy Christmas market with soldiers as decoration.. https://t.co/VRbsc1xsmK reageer retweet
pi_167483680
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ontmaagden. Wat moet je er anders mee.
Lopen ze allemaal weg, denk ik.
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:51:05 #103
452947 frietenstamp
pi_167483689
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Religie minder belangrijk maken.
Dat hadden ze moeten doen voor we ze binnenlieten.
pi_167483773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:50 schreef frietenstamp het volgende:
V_of_Europe twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:17:45 Merry Christmas Europeans! And don't forget to visit a cosy Christmas market with soldiers as decoration.. https://t.co/VRbsc1xsmK reageer retweet
[ afbeelding ]
Noem het dan ook wintermarkt hè ipv kerstmarkt.
Noem het feest van de vrede ipv kerst.
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:54:00 #105
452947 frietenstamp
pi_167483792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Amsterdam tower in de kleuren van....

[ afbeelding ]

...de vlag van Duitsland.

Je wist dat dit zou komen, toch?

Zwart licht huh?
Stell dir vor, es gäbe keine Länder,
Das ist nicht so schwer.
Nichts, wofür es sich zu töten oder sterben lohnte
Und auch keine Religion.

Stell dir vor, all die Leute
Lebten ihr Leben in Frieden.
Yoohoo-Ooh

(Imagine in het Duits) (8>
pi_167483815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat hadden ze moeten doen voor we ze binnenlieten.
Ik denk dat het een goede zaak zou zijn als religie wereldwijd wat minder belangrijk zou worden.
pi_167483824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Stell dir vor, es gäbe keine Länder,
Das ist nicht so schwer.
Nichts, wofür es sich zu töten oder sterben lohnte
Und auch keine Religion.

Stell dir vor, all die Leute
Lebten ihr Leben in Frieden.
Yoohoo-Ooh

(Imagine in het Duits) (8>
Ein bischen Frieden. :D.
I´m back.
pi_167483879
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk dat het een goede zaak zou zijn als religie wereldwijd wat minder belangrijk zou worden.
Nou je hebt wel gelezen wat de plannen van goeroe Klaver zijn hè. Linksen samen met christelijke partijen tegen VVD en VVD-filiaal PVV. En dan de post-seculiere samenleving beginnen.
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:56:46 #109
452947 frietenstamp
pi_167483892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ein bischen Frieden. :D.
Het stukje "No religion too" vind ik het beste.
pi_167483952
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het stukje "No religion too" vind ik het beste.
Anyway we're fucked. :P.
I´m back.
pi_167484012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:Atheiste
[..]
Nou je hebt wel gelezen wat de plannen van goeroe Klaver zijn hè. Linksen samen met christelijke partijen tegen VVD en VVD-filiaal PVV. En dan de post-seculiere samenleving beginnen.
Klinkt niet erg links, post seculier.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:01:47 #112
452947 frietenstamp
pi_167484032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Anyway we're fucked. :P.
Godverdomme weer helemaal overnieuw beginnen met het ridiculiseren en terugdringen van een religieuze stoornis. :(
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:05:23 #113
452947 frietenstamp
pi_167484155
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Een liaison dangereuse tussen regressief links en religie. Winter is coming. :')

In hun dromen haha.

PVV w/
pi_167484184
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:34 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Het probleem met de Moslim discussie is dat de tegenstanders zich verdiepen in wat er in de EU gaande is omtrend massa imigratie van Moslims en voorstanders niet die willen geen realiteit en daarom heeft discussie met hen geen enkele zin!

Google maar hoe het is in; Griekenland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland (Luthon), Duitsland, Zweden, Rusland, Polen (alleen de sfeer), Nederland (alleen de sfeer), etc!

Als je dat echt doet ga je schrikken, overal willen de oorspronkelijke bewoners hun identiteit behouden en gaat het er steeds harder aan toe, wij kunnen dus lekker hier elkaar de witte piet toe spelen en dat gaat mooi niks meer veranderen!

Arnold Karskens zat er hooguit een paar jaar naast, wel trusten verder! w/
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:50 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een feit dat de Islam een collectivistisch spook is, dat feitelijk net als de andere geloven een gereedschap is om het volk te kneden en te onderwerpen. Het individu en zijn ego zijn niks voor de Islam, die de ummah(collectivistische gemeenschap) als hoger beschouwd.

Echter is ''nationale identiteit'' ook maar gewoon een gedachte die het individuele ego onderdrukt. Denk je nou werkelijk dat identiteit ons bevrijd? Het onderdrukt ons juist!
pi_167484749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:01 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Godverdomme weer helemaal overnieuw beginnen met het ridiculiseren en terugdringen van een religieuze stoornis. :(
Ja, alleen gaat dat nu niet, want dan ben je nazi en volgt er wel een afrekening.
I´m back.
pi_167484913
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja, zij denken van wel, door allemaal lekker kumbaya te gaan zingen rond het kampvuur met al die religieuzen, als de moslims niet heel erg boos worden althans want mag niet van allah (muziek).
Je zag het al in dat gekke episteltje van die twee idiote christenen staan, die het anti-islamisme van het christendom niet wilden uitvlakken, in een bijzin: de post-seculiere samenleving. Niemand die het registreerde, raar genoeg. Maar er zijn mensen die gewoon beweren dat we nu ineens in een post-seculier tijdperk zitten.

Nou dat kan nog wat worden, zei Fortuyn.
I´m back.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:31:30 #117
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167485076
Tsja mss toch jammer dat Fortuyn niet meer leeft. Hoewel ik vermoed dat hij ook niks had kunnen beginnen in zijn eentje.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:38:49 #118
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_167485391
Ik zou graag een radicaal-seculiere samenleving zien. Geen openbare geloofsuitingen, geen godsdienstig onderwijs...dan zijn al die waanbeelden binnen een paar generaties verdwenen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2016 @ 21:39:15 #119
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_167485408
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En hoe ga je het suikerfeest noemen?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:40:26 #120
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_167485455
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Verboten!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_167485472
Gaat t over Germany of bashen we weer?
pi_167485630
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Gewoon suikerfeest, dat mag wel toch?
Alleen Pasen is Lentefeest.
Al die andere rubbish (hemelvaart, Pinksteren) schaffen we af, voor kinderen is dat meivakantie en bij anderen gewoon extra snipperdag.
En dan schaffen we ook muziek af.
We schaffen dancings af.
Alcohol schaffen we af.
Etc.

Toch? :{.
I´m back.
pi_167485703
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Gaat t over Germany of bashen we weer?
Gaat over alle implicaties, Ben benieuwd hoever jij wil gaan wat dat betreft.
I´m back.
pi_167485758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:38 schreef nixxx het volgende:
Ik zou graag een radicaal-seculiere samenleving zien. Geen openbare geloofsuitingen, geen godsdienstig onderwijs...dan zijn al die waanbeelden binnen een paar generaties verdwenen.
Ik heb het liefst ook een wereld waarin mensen niet verblind worden door geloof.

Maar mensen moeten zichzelf bevrijden, de overheid werkt alleen maar averechts.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:49:06 #125
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167485826
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

[..]

Het is inderdaad een feit dat de Islam een collectivistisch spook is, dat feitelijk net als de andere geloven een gereedschap is om het volk te kneden en te onderwerpen. Het individu en zijn ego zijn niks voor de Islam, die de ummah(collectivistische gemeenschap) als hoger beschouwd.

Echter is ''nationale identiteit'' ook maar gewoon een gedachte die het individuele ego onderdrukt. Denk je nou werkelijk dat identiteit ons bevrijd? Het onderdrukt ons juist!
Een gezamelijke nationale identiteit zie ik wel als een verbindende factor, iets wat nu totaal ontbreekt aangezien een echte moslim helemaal geen vriendjes mag worden met de westerling!
Dit is dus ook waarom je de gematigde meerderheid nooit hoort als er wat gebeurt tegen het westen, het is gewoon een machtstrijd tegen het domme westen en als het domme westen niks gaat doen verliezen we de stijd zonder een echte stijd geleverd te hebben!
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:51:18 #126
452947 frietenstamp
pi_167485918
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:47 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Ik heb het liefst ook een wereld waarin mensen niet verblind worden door geloof.

Maar mensen moeten zichzelf bevrijden, de overheid werkt alleen maar averechts.
We kunnen het stimuleren door geen secliere uitkeringen te verstrekken aan religieuze idioten.
  roze dinsdag 20 december 2016 @ 21:52:38 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167485951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Behalve m'n schoonmoeder dan. Die mogen ze claimen maar dat doen ze niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_167486260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:47 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren. Veel mensen blijven op zoek naar zingeving van hun miezerige leventje en zullen niet kunnen aanvaarden dat ze voor de kat zijn kut hier rondlopen. Dus dan willen ze geloven in een God, hoe irrationeel dat allemaal ook is.
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:04:38 #129
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_167486376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Tsja mss toch jammer dat Fortuyn niet meer leeft. Hoewel ik vermoed dat hij ook niks had kunnen beginnen in zijn eentje.
De Fortuyn-revolutie was onze laatste kans op een échte verandering. Generaal pardon, grenzen grotendeels dicht en daarna keihard werken om de problemen in ons land op te lossen, inclusief onze Turken, Marokkanen en andere medelanders. Helaas werden het de Beestenboel van Balkenende, gevolgd door de Ruïnes van Rutte. Dweilen met de kraan open.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_167486427
Zit te poepen.
Zonder wrijving geen glans
pi_167486470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit te poepen.
Is jouw account gehackt ofzo?
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:08:40 #132
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_167486549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit te poepen.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_167486568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:04 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

De Fortuyn-revolutie was onze laatste kans op een échte verandering. Generaal pardon, grenzen grotendeels dicht en daarna keihard werken om de problemen in ons land op te lossen, inclusief onze Turken, Marokkanen en andere medelanders. Helaas werden het de Beestenboel van Balkenende, gevolgd door de Ruïnes van Rutte.
We zullen nooit weten hoe het met Fortuyn was gegaan, helaas is zijn erfenis verkwanseld door de halve garen van de LPF. Het huidige politieke klimaat doet wel denken aan destijds, de parallellen zijn duidelijk. Ik ben daarom ietwat huiverig dat er voor de verkiezingen een aanslag wordt gepleegd op Wilders. De weerzin die hij oproept onder linkse en migrantenachtige mensen is groter dan die tegen Fortuyn.
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:09:57 #134
452947 frietenstamp
pi_167486609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ramzpaul twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 19:45:54 Christmas market in Hungary. Sadly, Hungary refused to accept Muslim refugees to enrich the celebration. #Hungaryhttps://t.co/g1wygTGh1H reageer retweet
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:10:17 #135
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_167486626
Bij Nieuwsuur wordt nogal gewichtig gedaan over het feit dat IS de aanslag geclaimd heeft, maar die claimen het nog als mijn buurvrouw een pot appelmoes laat vallen. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:11:38 #136
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167486681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:04 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

De Fortuyn-revolutie was onze laatste kans op een échte verandering. Generaal pardon, grenzen grotendeels dicht en daarna keihard werken om de problemen in ons land op te lossen, inclusief onze Turken, Marokkanen en andere medelanders. Helaas werden het de Beestenboel van Balkenende, gevolgd door de Ruïnes van Rutte.
Het is allang geen Nederlands probleem meer het is inmiddels een EU probleem, veroorzaakt door de EU elite in Brussel, zolang we in de EU zitten zal er niks veranderen en kunnen we niks veranderen, daarom wil Engeland eruit! :Y
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:15:44 #137
79262 Dwersdriever
pi_167486838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

We zullen nooit weten hoe het met Fortuyn was gegaan, helaas is zijn erfenis verkwanseld door de halve garen van de LPF. Het huidige politieke klimaat doet wel denken aan destijds, de parallellen zijn duidelijk. Ik ben daarom ietwat huiverig dat er voor de verkiezingen een aanslag wordt gepleegd op Wilders. De weerzin die hij oproept onder linkse en migrantenachtige mensen is groter dan die tegen Fortuyn.
Pim werd gehaat door de elite. Wilders is onderdeel van de elite. Een blliksemafleider zonder impact.
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:19:01 #138
79262 Dwersdriever
pi_167486959
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:11 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Het is allang geen Nederlands probleem meer het is inmiddels een EU probleem, veroorzaakt door de EU elite in Brussel, zolang we in de EU zitten zal er niks veranderen en kunnen we niks veranderen, daarom wil Engeland eruit! :Y
Ook over Europa schreef Pim met vooruitziende blik.

quote:
“De monetaire unie wordt het volk gepresenteerd als een noodzakelijk en vooral voldongen feit. Niet alleen door toonaangevende politici, ondernemers en vakbondsvertegenwoordigers, maar ook door de vrije pers. Als er weer de een of andere top is geweest van regeringsleiders van de Europese Unie (EU), dan geworden ons de besluiten via het tv-journaal. Die besluiten zijn zelden democratisch gelegitimeerd. Zo gaat dat nu eenmaal, er moeten compromissen worden gesloten en dan kunnen regeringen hun handen niet laten binden door hun parlementen. Het gevolg van deze ondoorzichtige manier van besluitvorming is dat de nationale democratieën gaandeweg worden uitgehold.”

“In Europa hebben wij echter als volk niets in te brengen. Dat ligt niet alleen aan de grootte van Nederland, maar ook van het feit dat ze in Europa niet van democratie houden. (…) feitelijk wordt deze meritocratisch-bureaucratische kliek door niemand gecontroleerd, en dat vindt deze elite ook wel zo prettig. Het Europees Parlement is nog steeds een fopspeen.”
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:19:02 #139
452947 frietenstamp
pi_167486961
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 20-12-2016 22:56:49 ]
pi_167486962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zij denken van wel, door allemaal lekker kumbaya te gaan zingen rond het kampvuur met al die religieuzen, als de moslims niet heel erg boos worden althans want mag niet van allah (muziek).
Je zag het al in dat gekke episteltje van die twee idiote christenen staan, die het anti-islamisme van het christendom niet wilden uitvlakken, in een bijzin: de post-seculiere samenleving. Niemand die het registreerde, raar genoeg. Maar er zijn mensen die gewoon beweren dat we nu ineens in een post-seculier tijdperk zitten.

Nou dat kan nog wat worden, zei Fortuyn.
'Dat belooft nog wat te worden!', zei Fortuyn.
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:29:23 #141
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167487397
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:19 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ook over Europa schreef Pim met vooruitziende blik.

[..]

Helaas zag hij het heel scherp, maar de elite heeft toen Volkert ingehuurd omdat Pim het ook iets te duidelijk naar buiten bracht, daarna is iedereen nog banger geworden en hebben we nog meer terein weg gegeven, we zijn er eigenlijk alleen maar slechter van geworden!
pi_167487470
Je zal die Pakistaanse verdachte maar zijn die net is vrijgesproken, dan kom je ook in een nachtmerrie terecht zeg...
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:32:09 #143
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167487520
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:29 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Helaas zag hij het heel scherp, maar de elite heeft toen Volkert ingehuurd omdat Pim het ook iets te duidelijk naar buiten bracht, daarna is iedereen nog banger geworden en hebben we nog meer terein weg gegeven, we zijn er eigenlijk alleen maar slechter van geworden!
Pim was de eerste en enige keer dat ik wilde gaan stemmen. Helaas had dat geen zin meer ;(
pi_167487612
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:31 schreef MakkieR het volgende:
Je zal die Pakistaanse verdachte maar zijn die net is vrijgesproken, dan kom je ook in een nachtmerrie terecht zeg...
Is hij al vrijgesproken dan? Dan heb ik dat gemist.
pi_167487643
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is hij al vrijgesproken dan? Dan heb ik dat gemist.
Ze hebben hem laten gaan ja, er was geen reden om hem langer vast te houden, aldus de politie.
Ja doei.
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:47:55 #146
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_167488188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze hebben hem laten gaan ja, er was geen reden om hem langer vast te houden, aldus de politie.
Dan ben je niet vrijgesproken hoor, hij kan nog gewoon verdachte zijn maar wegens gebrek aan bewijs op vrije voeten gesteld, hij wordt gewoon in de gaten gehouden hoor!
Ik heb in de media nog geen klagende asielzoeker gezien die onterecht is opgepakt, als ze hem bij gebrek aan bewijs te lang vasthouden maken ze een eventuele zaak tegen hem bijvoorbaad stuk!
pi_167488394
Dat zeg ik, ze hebben hem laten gaan. Vrijgesproken worden kan niet eens als je alleen in eerste instantie bent aangehouden, daarvoor moet je officieel van iets beschuldigd zijn, en dat was dus (op dit moment) niet mogelijk met het bewijs dat ze beschikbaar hadden. Als ze dat wél hadden, dan hadden ze hem officieel kunnen beschuldigen. We zullen af moeten wachten of er nieuw bewijs is dat hem toch aan de zaak bindt. Gelukkig ben je in veel landen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ja doei.
pi_167488407
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:47 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dan ben je niet vrijgesproken hoor, hij kan nog gewoon verdachte zijn maar wegens gebrek aan bewijs op vrije voeten gesteld, hij wordt gewoon in de gaten gehouden hoor!
Wat ik hier en daar heb gelezen:
- Hij ontkent de dader te zijn maar heeft wel een uitvoerige verklaring afgelegd over wat hij wel zegt te weten
- De Poolse chauffeur was doodgeschoten maar bij de verdachte zijn geen kruitsporen gevonden
- De Poolse chauffeur had messteken, er was een hoop bloed maar op de verdachte is geen bloed gevonden
- Niemand heeft gezien dat hij uit de vrachtauto is gekomen.
- Bij de geheime dienst was hij niet in het vizier als potentiële terrorist
- Het AZC waar hij woont is doorzocht, daar is blijkbaar ook niks belastends gevonden
Tja, hoeveel reden voor verdenking is er dan nog?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 22:57:48 ]
  dinsdag 20 december 2016 @ 22:53:35 #149
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_167488430
Ik denk eigenlijk dat ze er vrij zeker van zijn dat die vent die ze eerder gearresteerd hebben niet de dader is. Anders hadden ze hem nooit vrijgelaten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_167488643
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:53 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze er vrij zeker van zijn dat die vent die ze eerder gearresteerd hebben niet de dader is. Anders hadden ze hem nooit vrijgelaten.
Dat denk ik ook. Als daar maar een greintje twijfel over zou bestaan hadden ze dat risico nooit genomen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')