Dat is niet overdrijven, dat is iets wat ik hier vaker gelezen heb.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, het ligt toch echt niet aan het westen dat het daar nog altijd kut is.
Ik weet het goedgemaakt. Alle mensen die de islam aanhangen in europa terug naar het midden-oosten en dan trekken wij onze handen daar vanaf. ( wel een muur bouwen aan de grenzen van europa uiteraard)quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is niet overdrijven, dat is iets wat ik hier vaker gelezen heb.
Het maakt niet zo uit wiens schuld het is, maar ik zie hier niemand afstand nemen van de doden die het gevolg zijn. Zie zelfs mensen juichen, weer wat zooi opgeruimt!
Zie mensen hier roepen om vergaande maatregelen jegens individuen die niets hebben gedaan omdat er nu in Duitsland een aanslag is geweest door een (vermoedelijk) moslim.
Maar he, dat is anders, dat moet je vooral niet zo zien. Dat het 1 op 1 te vergelijken is hebben we het maar niet over.
Misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:08 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat met de mensen die daar helemaal niet heen willen? Waarom moeten ze dat van jou?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt. Alle mensen die de islam aanhangen in europa terug naar het midden-oosten en dan trekken wij onze handen daar vanaf. ( wel een muur bouwen aan de grenzen van europa uiteraard)
Wanneer?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk 'regressief links';
[..]
Misschien moet je dan wat minder zeuren over die anderen die niet in drievoud aan je melden ergens niet achter te staan. Als je zelf verder gaat dan hun gaan, zelf veel agressievere zaken wil na wat doden in een buurland.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.
Ja, 'wij' hebben daar veel kapot gemaakt, maar ook een hoop opgebouwd.
Ook weg ermee. En waarom? Omdat er voor der Islam in Europa geen plaats is. Het past hier niet, het loopt 1000 jaar achter op ons en het zorgt voor ellende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat met de mensen die daar helemaal niet heen willen? Waarom moeten ze dat van jou?
En zie hier wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook weg ermee. En waarom? Omdat er voor der Islam in Europa geen plaats is. Het past hier niet, het loopt 1000 jaar achter op ons en het zorgt voor ellende.
waarom hoor ik nooit zulke vragen als veel mensen hier geen asielzoekers willen hebben ...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat met de mensen die daar helemaal niet heen willen? Waarom moeten ze dat van jou?
Volgens wiki heeft Harris de term overgenomen, Maajid Nawaz heeft hem bedacht (die ironisch genoeg zelf moslim is).quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wanneer?
Dacht trouwens dat Harris die term gemunt had.
Ik bombardeer ook liever geen landen hoor. Wat mij betreft houden we daar per direct mee op. Het levert niets op en het geld kunnen we wel beter gebruiken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder zeuren over die anderen die niet in drievoud aan je melden ergens niet achter te staan. Als je zelf verder gaat dan hun gaan, zelf veel agressievere zaken wil na wat doden in een buurland.
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Harris de term overgenomen, Maajid Nawaz heeft hem bedacht (die ironisch genoeg zelf moslim is).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Regressief_links
Hele legitieme vraag inderdaad. Maar goed ook binnen dit topic krijgen we het probleem niet opgelost.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom hoor ik nooit zulke vragen als veel mensen hier geen asielzoekers willen hebben ...
dan moeten we ons maar aanpassen
dus als het nu eens de andere kant uit zal gaan is het zelfde als mensen die hier bepaalde mensen niet willen hebben ..
Je vergeet er een paar honderd. Religionofpeace.com of zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is toch wel een behoorlijk lijstje aan het worden
2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs Charlie Hebdo
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn
En dan nog wat kleinere aanslagen. Al deze aanslagen zijn gepleegd in naam van de Islam. Maar goed, blijf maar wegkijken hoor..beste moslims
Dit is trouwens ook een zeer herkenbaar gegeven in de huidige maatschappij:quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd..
Ben altijd benieuwd naar de geschiedenis van ideeën iig.
quote:Nawaz, een ex-islamist die tegenwoordig als vrijzinnig moslim de islam probeert te hervormen, past de term vooral toe op overwegend linkse personen die het islamisme verdedigen. Hieronder vallen "atheīsten die aan de kant van de islamisten, die islamisme verdedigen in naam van culturele tolerantie."[8] De nieuw-atheīstische activist, auteur en neurowetenschapper Sam Harris, die samen met Nawaz het boek Islam and the Future of Tolerance (2015) schreef, heeft de term overgenomen. Hij beweerde dat het grootste gevaar dat uitgaat van regressieve linksen is, dat zij bereid zijn de vrijheid van meningsuiting op te offeren "uit angst minderheden te kwetsen". Dit zal leiden tot censuur opgelegd door die minderheden, waarbij hij het voorbeeld noemde van de Amerikaanse journalist Glenn Greenwald, die de aanslag op Charlie Hebdo trachtte goed te praten.[9]
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste aanslagen in het midden-oosten gebeuren. En de meeste slachtoffers moslim zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn
En dan nog wat kleinere aanslagen. Al deze aanslagen zijn gepleegd in naam van de Islam. Maar goed, blijf maar wegkijken hoor..beste moslims
Maargoed, dat had ik sowieso gedaan als ik IS was..twitter:Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:19:29BREAKING: Islamic State claims responsibility for truck attack in Berlin: group's Amaq news agency reageer retweet
Wat moet een willekeurige moslim doen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
2001 9-11
2004 Madrid
2005 Londen
2008 Bombay
2014 - heden IS-party
2015 Parijs
2015 Thalys
2015 Tunesie
2016 Brussel
2016 Nice
2016 Berlijn
IS claimt alles wat ze denken te kunnen claimen..quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, dat had ik sowieso gedaan als ik IS was..twitter:Reuters twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:19:29BREAKING: Islamic State claims responsibility for truck attack in Berlin: group's Amaq news agency reageer retweet
Ja, in Canada gaat het helemaal over de top tegenwoordig wat dat betreft, meer met de Social Justice krijgers te maken die op de universiteiten een gender neutraal persoonlijk voornaamwoord willen introduceren.....quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een zeer herkenbaar gegeven in de huidige maatschappij:
[..]
Ik snap je punt. En ik denk ook dat bombarderen niet een oplossing is. Maar wat zou volgens jou dan wel een oplossing zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Het maakt niet zo uit wiens schuld het is, maar ik zie hier niemand afstand nemen van de (onschuldige!) doden die het gevolg zijn. Zie zelfs mensen juichen, weer wat zooi opgeruimt! Zelfs bij dode kinderen, ach die groeit iig niet meer op tot...
Zie mensen hier roepen om vergaande maatregelen jegens individuen die niets hebben gedaan omdat er nu in Duitsland een aanslag is geweest door een (vermoedelijk) moslim.
Maar he, dat is anders, dat moet je vooral niet zo zien. Dat het 1 op 1 te vergelijken is hebben we het maar niet over.
Dit dus. Wij moeten als het rijke westen maar iedereen opnemen. Die lui zorgen zelf voor die ellende daar en willen niets met onze cultuur en normen en waarden te maken hebben. Laat ze dan ook daar en kies godverdomme eens voor je eigen volk, het Europese volk!quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom hoor ik nooit zulke vragen als veel mensen hier geen asielzoekers willen hebben ...
dan moeten we ons maar aanpassen
dus als het nu eens de andere kant uit zal gaan is het zelfde als mensen die hier bepaalde mensen niet willen hebben ..
Gratis publiciteit...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
Die claimen alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
Ja, dat denk ik ookquote:
Alleen als 'ie is opgeblazen of overredenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef habitue het volgende:
Ja IS zou de dood van een huiskat nog claimen als dat kon.
An sich ook niet interessant, vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:30 schreef JubaUrbicus het volgende:
Paar maanden terug claimden ze ook een aanslag in Turkije die daarna officieel door een Koerdische terroristen club werd geclaimed. Oftewel als IS iets claimed moet je het met een korreltje zout nemen.
We weten niet wat het is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
Maagden niet?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
We weten niet wat het is.
Tenminste ik weet niet wat het is.
Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander.quote:
Ja, evengoed idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander.
Allah ziet alles, hoor?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd
Weet hij veel...
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd
Weet hij veel...
Dat distantiëren is het lastige lijkt het....quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:42 schreef killerkip69 het volgende:
Het wordt tijd voor 'n nieuw geloof. Zoiets als islam 2.0, dan haal je alle haat e.d eruit en houdt je de rest over. Alle liefhebbende moslims stappen dan over naar dat nieuwe geloof en dus distantieer je je helemaal van deze bullshit uit de naam van....![]()
Even alle gekheid op 'n stokje...sterkte aan de nabestaanden van deze tragedie. Wat 'n lafaards zijn het toch.
Wat moest die ouwe nou met maagden dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.
Religie minder belangrijk maken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat moet een willekeurige moslim doen dan?
Ontmaagden. Wat moet je er anders mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moest die ouwe nou met maagden dan?
twitter:V_of_Europe twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 20:17:45Merry Christmas Europeans! And don't forget to visit a cosy Christmas market with soldiers as decoration.. https://t.co/VRbsc1xsmK reageer retweet
Lopen ze allemaal weg, denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ontmaagden. Wat moet je er anders mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |