Gratis publiciteit...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
Die claimen alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, maarja dat doen ze ook op basis van vermoedens...
Ja, dat denk ik ookquote:
Alleen als 'ie is opgeblazen of overredenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef habitue het volgende:
Ja IS zou de dood van een huiskat nog claimen als dat kon.
An sich ook niet interessant, vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:30 schreef JubaUrbicus het volgende:
Paar maanden terug claimden ze ook een aanslag in Turkije die daarna officieel door een Koerdische terroristen club werd geclaimed. Oftewel als IS iets claimed moet je het met een korreltje zout nemen.
We weten niet wat het is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
Maagden niet?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
We weten niet wat het is.
Tenminste ik weet niet wat het is.
Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:31 schreef TLC het volgende:
Uitkijken voor nieuwe aanslagen, die dader van Berlijn is namelijk nog niet gestorven als martelaar en hij wil nog steeds zijn 72 maagden.
Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander.quote:
Ja, evengoed idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Neeheeee. Misschien is het wel een Rooms-Katholieke IJslander.
Allah ziet alles, hoor?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd
Weet hij veel...
quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ga ook 72 maagden claimen bij Allah zonder dat ik een aanslag heb gepleegd
Weet hij veel...
Dat distantiëren is het lastige lijkt het....quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:42 schreef killerkip69 het volgende:
Het wordt tijd voor 'n nieuw geloof. Zoiets als islam 2.0, dan haal je alle haat e.d eruit en houdt je de rest over. Alle liefhebbende moslims stappen dan over naar dat nieuwe geloof en dus distantieer je je helemaal van deze bullshit uit de naam van....![]()
Even alle gekheid op 'n stokje...sterkte aan de nabestaanden van deze tragedie. Wat 'n lafaards zijn het toch.
Wat moest die ouwe nou met maagden dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maagden, jaja. Lemmy is al een jaar dood. Alsof er nog maagden over zijn.
Religie minder belangrijk maken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat moet een willekeurige moslim doen dan?
Ontmaagden. Wat moet je er anders mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moest die ouwe nou met maagden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |